تکنولوژی

نخستین تصاویر رسمی سری گلکسی S23 فاش شد


نخستین تصاویر رسمی سری گلکسی S23 منتشر شد. این تصاویر درست چند روز قبل از رونمایی رسمی از این گوشی منتشر شده است.

نخستین تصاویر رسمی سری گلکسی S23 توسط وب‌سایت 91Mobiles منتشر شد. تنها 40 روز مانده به رونمایی رسمی سامسونگ از پرچمدارهای جدید خود، تصاویر این گوشی‌ها در فضای مجازی نشر پیدا کرد. در این تصاویر علاوه‌بر سری گلکسی S23، ساعت هوشمند جدید و هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ هم به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: رنگ بندی گلکسی اس 23 اولترا و اطلاعات لوازم جانبی سری S23 فاش شد

نخستین تصاویر رسمی سری گلکسی S23 منتشر شد

اخیرا وب‌سایت 91Mobiles تصاویر بازاریابی و تبلیغاتی سری گلکسی S23 را منتشر کرده و همراه با این تصاویر، دیگر محصولات پوشیدنی سامسونگ مانند، Galaxy Buds 2 Pro و Galaxy Watch 5 نیز دیده می‌شود. گلکسی S23 پلاس در رنگ صورتی در تصویر قابل مشاهده است و نسخه اولترا نیز به رنگ سبز طراحی شده است.

در این تصاویر می‌توان دید که سامسونگ طرح جزیره دوربین را که در گلکسی S21 و S22 بوده حذف کرده و اکنون گلکسی S23 پلاس از لحاظ طرح دوربین بیشتر شبیه به گلکسی اس 22 اولترا است که در آن حلقه‌های قاب لنز دوربین به صورت جداگانه قرار گرفته بودند.

طبق تصاویر منتشر شده نیز لبه‌های دستگاه مقداری خمیده است و انتظار می‌رود که تمام سری گوشی‌ها S23 با این طرح لبه‌های خمیده عرضه شوند. گلکسی 23 اولترا بسیار شبیه به نسل قبل است، اما با این وجود تغییرات جزئی در این گوشی وجود دارد و به عنوان مثال می‌توان حلقه‌های قاب لنز دوربین، که هم‌رنگ بدنه‌ی دستگاه شده را نام برد.

گلکسی اس 22 اولترا در همین راستا حلقه‌های مشکی دور لنز دوربین داشت و رنگ آن نیز مطابق با رنگ خود گوشی نبود. گلکسی S23 اولترا همچنان همانند نسل قبل از یک بریدگی نمایشگر برای دوربین جلو استفاده می‌کند و طبق گزارشات به نظر می‌رسد سنسور آن نیز به 12 مگاپیکسل ارتقا یافته است. سامسونگ قرار است در 1 فوریه (12 بهمن) از سری محصولات جدید گلکسی S23 رونمایی کند و انتظار می‌رود که این گوشی‌ها با پشتیبانی از تراشه نسل جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین تصاویر رسمی سری گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ای بی سی مگ دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا