تکنولوژی

بهبود 50 درصدی عملکرد پردازشی گلکسی S23 نسبت به نسل قبل


به احتمال زیاد عملکرد پردازشی گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی خود تا 50 درصد بیشتر خواهد بود. اگر این مسئله درست باشد، احتمالاً باید گلکسی S23 را بهترین گوشی سال 2023 در نظر گرفت!

طبق برخی شایعات که اخیراً در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست شده است، احتمالاً عملکرد پردازشی گلکسی S23 نسبت به نسل گذشته خود تا 50 درصد بیشتر خواهد بود. این خبر توسط یکی از افشاگران نامی دنیای تکنولوژی به نام “احمد قویدر” تأیید شده است. او در توییتر خود نیز عکسی با برخی اطلاعات جالب از گلکسی S23 منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون تومان [دی 1401]

عملکرد پردازشی گلکسی S23 پیشرفت چشمگیری خواهد داشت

تاکنون گزارش‌ها و شایعات مختلفی در مورد مشخصات فنی و قابلیت‌های سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر شده است. در برخی از خبرهای مرتبط به این مورد اشاره شده است که نسل بعدی پرچم‌داران غول فناوری کره‌ی جنوبی از نسخه‌ی اورکلاک‌شده‌ی تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد و به‌همین دلیل انتظار می‌رود ازنظر قدرت پردازشی، نسبت به سری گلکسی S22 ارتقا چشم‌گیری داشته باشند.

اکنون یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌نام احمد قویدر در حساب توییتر خود اطلاعات جالبی درمورد سری گلکسی S23 به‌اشتراک گذاشته است که با شایعات قبلی مطابقت دارند. این‌بار داده‌های جدید به آمار و ارقام دقیق درمورد میزان بهبود عملکرد پرچم‌داران بعدی سامسونگ اشاره دارند.

پست توییتری قویدر نشان می‌دهد عملکرد پردازش مرکزی تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 در گلکسی S23 سامسونگ 36 درصد، عملکرد گرافیکی آن 48 درصد و عملکرد واحد پرداش هوش مصنوعی آن 60 درصد نسبت‌به قبل بهبود خواهد یافت.

ازجمله ویژگی‌های موردانتظار سری گلکسی S23 می‌توان به استفاده تراشه‌ی ساخته‌شده با فرآیند 4 نانومتری و سیستم خنک‌کننده‌ی بهبودیافته اشاره کرد که باعث می‌شود این دمای این گوشی‌ها هنگام بارهای کاری سنگین درحد متعادل حفظ شده و مصرف انرژی نیز بهینه باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عملکرد پردازشی گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ای بی سی مگ در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا