آموزش

معلم خصوصی زبان انگلیسی

زبان انگلیسی امروزه به گونه ای است که همه آن را یک ضرورت می دانند و برای رسیدن به موفقیت هایی نیاز به یادگیری زبان انگلیسی را احساس می کنند، به همین دلیل است که کودکان و نوجوانان و در بسیاری از موارد والدین به دنبال تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان هستند.

لزوم آموزش زبان انگلیسی به کودکان و خردسالان چیست؟

یادگیری زبان های خارجی برای کودکان امروزه یکی از موضوعات پرطرفدار است زیرا اکثر خانواده ها و جوانان آینده خود را با یادگیری یک زبان خارجی بهتر می بینند. یادگیری زبان های خارجی و بین المللی برای بسیاری از خانواده ها بسیار مهم است. اگر از خانواده ای هستید که هر کاری برای فرزندتان انجام می دهد و می خواهد آینده بهتری داشته باشد، می توانید با یادگیری و انجام کار خود به راحتی با تمام دنیا ارتباط برقرار کنید.

امروزه زبان انگلیسی به گونه ای رشد کرده است که در زندگی روزمره ما نفوذ کرده است و برای رسیدن به نتیجه موفقیت آمیز باید انگلیسی بلد باشید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان یکی از بهترین روش‌های آموزشی خصوصی برای سنین 3 تا ۱۲ سال است.

انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان

برخی موسسات آموزشی فکر می کنند هر معلمی که با زبان انگلیسی آشنا باشد یا بتواند به بزرگسالان آموزش دهد، مطمئنا معلم خوبی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان خواهد بود! در صورتی که روش کار با کودکان در مقایسه با بزرگسالان کاملا متفاوت است.

بدتر از آن، این تصور که معلم مبتدی با سطح دانش پایین که توانایی آموزش به بزرگسالان را ندارد، برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان کسب تجربه مناسب است.

مطلب پیشنهادی: کلاس زبان انگلیسی کودکان

در واقع فردی که در آموزش زبان انگلیسی به کودکان تخصص دارد، ممکن است بتواند به بزرگسالان آموزش دهد. اما برعکس این موضوع امکان پذیر نیست! این فرد باید در زمینه روانشناسی کودک و نحوه تعامل صحیح با کودکان به مطالعه و کسب دانش بپردازد.

در زبان انگلیسی مربی زبان کودک باید دارای دانش بالا، تجربه کافی و البته خلاقیت قابل قبول و اخلاق بسیار خوب و صبور باشد. علاوه بر این، دانش او در مورد نحوه برخورد با کودکان به طور منظم از طریق کارگاه ها، وبینارها و دوره های مختلف بهبود می یابد.

چرا دانش معلم خصوصی کودکان و خردسالان مهم است؟

دلیلش این است که کودکی که تازه در معرض تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان قرار می‌گیرد، ذهن بسیار انعطاف‌پذیری دارد و اگر در اوایل چیزی اشتباه یاد بگیرد، تصحیح آن بسیار دشوار خواهد بود. در نتیجه باید زبان انگلیسی را از ابتدا از افرادی که کاملا با زیر و بم کار آشنا هستند یاد بگیرید.

همچنین توجه به عواملی مانند برنامه درسی، روش‌های مورد استفاده، نحوه اصلاح مشکلات یادگیری زبان و غیره ضروری است.

در نهایت، معلم خصوصی زبان کودک باید بسیار صبور و شاد و در عین حال پرانرژی و خلاق باشد. باید بدانید که روش یادگیری کودک با بزرگسالان متفاوت است و در برخی زمینه ها ممکن است لازم باشد یک موضوع را بارها تکرار کنید. این نباید باعث ناراحتی یا عصبانیت معلم شود. او همچنین باید بداند که این تکرار نباید برای کودک خسته کننده باشد. در نتیجه باید از روش های مختلفی برای تثبیت آن در ذهن کودک استفاده کند.

پیشنهاد مطالعه: راتاکیدز با برگزاری کلاس آنلاین زبان کودکان همواره سعی داشته تا بالاترین سطح کیفیت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان را به شما عزیزان ارائه دهد.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

بسیاری از کودکان و خردسالان وقتی در محیط جدیدی با افرادی قرار می گیرند که هنوز آنها را ندیده اند، احساس خوبی نخواهند داشت. وقتی صحبت از یادگیری زبان می شود، این احساس ناراحتی می تواند با قرار گرفتن در یک محیط جدید و ناآشنا تشدید شود. در نتیجه مانع پیشرفت فرزندانتان خواهید شد.

از طرفی ممکن است از حضور دیگران یا حتی معلم خود شرمنده باشند و مشکلات خود را بیان نکنند و ترجیح دهند سکوت کنند. همه اینها می تواند به طور چشمگیری عملکرد کودک شما را کاهش دهد.

درست است که هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان تا حدودی بیشتر از دوره های گروهی است، اما بازده و سرعت رشد کودک شما در کلاس خصوصی به قدری بالاست که زمان بسیار کمتری را به همراه دارد و این می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

‌کلاس خصوصی زبان انگلیسی کودکان

قبل از ثبت نام در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان، باید کیفیت آن را بررسی کنید و ببینید آیا تضمینی برای یادگیری موثر و مفید وجود دارد یا خیر؟

موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی مخصوص کودکان راتاکیدز، به ارائه کیفیت بی نظیر در آموزش زبان برای کودکان افتخار می کند. شما عزیزان متوجه صحت ادعای ما برای شرکت فرزندتان در جلسه اول دوره ها خواهید شد. از طرفی هزینه این کلاس نسبت به موارد مشابه بسیار مقرون به صرفه و به موقع است.

مشاوران راتاکیدز ۲۴ ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در مورد تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان هستند. اکنون با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۶۲۹ تماس بگیرید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد شرکت در کلاس‌های حضوری را داشتید، مقاله کلاس حضوری زبان انگلیسی کودکان را مطالعه فرمایید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا