آموزش

نحوه آمادگی آزمون اسپیکینگ

دوره آمادگی آزمون آیلتس IELTS چیست ؟

نگاهی کوتاه به دوره آمادگی IELTS امیرکبیر

آزمون آیلتس IELTS چیست ؟

آیلتس ( IELTS) که مخفف International English Language Testing System میباشد، یکی از آزمونهای بسیار معتبر و مورد قبول زبان انگلیسی است که در سرتاسر جهان برگزار می شود. آزمون آیلتس در واقع آزمونیست که از طرف کنسولگری بریتانیا برگزار می شود که مدرک آن تقریباً در تمامی کشورهای دنیا و همچنین دانشگاه ها مورد قبول می باشد با این وجود داوطلبان آزمون آیلتس قبل از شرکت در این آزمون حتماً باید در هنگام انتخاب کشور مقصد دقت داشته باشند و اولویت خود را مشخص کنند. 

این آزمون از طریق دانشگاه های معتبری همچون دانشگاه کمبریج انگلستان و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود. نمره بندی آزمون آیلتس از 0 تا 9 را شامل می شود و نمره قبولی برای آزمون وجود ندارد ولی به طور معمول و متوسط به منظور مهاجرت کاری و اقامت حداقل نمره 5 تا 6 نمره قابل قبولی محسوب می شود ولی باید در نظر داشت که برای مهاجرت تحصیلی حداقل نمره قابل قبول برای شروع تحصیل در دانشگاههای معتبر همچون دانشگاه کمبریج آکسفورد و غیره حداقل نمره قابل  نمره 7 می باشد. 

آزمون آیلتس از چهار بخش مهارت های لیسنینگ اسپیکینگ ریدینگ و رایتینگ تشکیل می شود. این آزمون دارای دو نوع جنرال و آکادمیک می باشد که نوع اول به منظور مهاجرت کاری و یا بحث اقامت و نوع دوم برای ورود به دانشگاه ها و ادامه تحصیل برگزار می شود. نکته قابل توجه در مورد این آزمون این میباشد که اعتبار مدرک این آزمون به مدت دو سال می باشد و پس از دو سال اعتبار آن منقضی میشود. این آزمون در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰  کشور دنیا برگزار می شود همانطور که در بالا به آن اشاره شد آزمون آیلتس نمره قبولی یا ردی ندارد فقط با توجه به کشوری که قصد مهاجرت به آن را داریم و یا دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را داریم نمره مورد قبول این دانشگاه ها و کشورها میتواند از حداقل نمره 5 تا حداکثر نمره 8 یا هشت و نیم  متغیر باشد.

 مسلماً هرچه نمره آزمون بالاتر باشد امتیاز بالاتری شامل حال متقاضیان مهاجرت خواهد شد و پروسه مهاجرت آنها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. به منظور شرکت در این آزمون متقاضیان باید از طریق سایت ها و لینک های مجاز ثبت نام خود را به صورت آنلاین انجام داده و از تاریخ آزمونهای اسپیکینگ و کتبی مطمئن شوند نحوه برگزاری آزمون به این صورت است که  معمولاً آزمون اسپیکینگ چند روز قبل یا چند روز بعد از آزمون کتبی برگزار میشود و نتیجه آزمون نیز حداکثر دو هفته پس از برگزاری آزمون اعلام میشود

 

نمونه آزمون اسپیکینگ آیلتس (Ielts Speaking Test Sample)

اسپیکینگ آیلتس همیشه یکی از دغدغه های زبان آموزایی هست که قصد شرکت در این آزمون رو‌ دارن. اما چرا؟ چون تنها مهارتی هست که واسه ارزیابیش باید با examiner یا ممتحن آیلتس روبرو بشوید.
ما در امیرکبیر میخوایم بهتون کمک کنیم که قبل از امتحان واقعی، تجربه حضور در مقابل examiner رو داشته باشید، بتونید feedback بگیرید، نمرتون رو تشخصی بدید، نقاط ضعف و‌ قوتتون رو تشخیص بدید و با توجه به توانایی هاتون بتونید بهترین خودتون باشید.
برای رزرو نوبت جلسه شبیه ساز اسپیکینگ آیلتس با شماره (09022287162) تماس بگیرید یا با تکمیل فرم زیر نوبتتون رو ثبت کنید.

ثبت نام در دوره آمادگی آزمون آیلتس

جهت شرکت در دوره اطلاعات خود را تکمیل کرده و برای ما ارسال فرمایید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا