تکنولوژی

ردمی K60 در بازار جهانی با عنوان پوکو F5 پرو معرفی می‌شود


ردمی K60 با نام پوکو F5 پرو به زودی به بازار جهانی عرضه خواهد شد. اولین گوشی در سری پوکو با برخورداری از قابلیت شارژ بی سیم!

بر اساس گزارش‌هایی که توسط برخی منابع معتبر منتشر شده است، به احتمال زیاد گوشی Redmi K60 با نام Poco F5 Pro وارد بازارهای جهانی خواهد شد. اگر این اخبار درست باشد و Poco F5 Pro واقعا بر اساس Redmi K60 ساخته شود، باید منتظر ورود یک پرچمدار قدرتمند و جذاب به بازارهای سراسر جهان باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

پوکو F5 پرو نام ردمی K60 در بازار جهانی

همان طور که می‌دانید شرکت شیائومی اوایل این هفته از سری Redmi K60 خود رونمایی کرده و این محصول پرچمدار و در عین حال مقرون به صرفه خود را به بازار چین عرضه کرد. انتظار می‌رود که حداقل یکی از گوشی‌های این سری با نامی متفاوت به بازارهای خارج از چین نیز وارد شود.

حال به تازگی یک منبع موثق و قابل اعتماد در این باره جزئیاتی را آشکار کرده و مدعی شده که Redmi K60 با عنوان Poco F5 Pro راه خود را به بازار کشورهای دیگر باز خواهد کرد. این بدان معناست که Poco F5 Pro نیز به صفحه نمایش QHD پلاس و فناوری شارژ بی سیم مجهز خواهد بود.

شخصی به نام Kacper Skrzypek که یکی از نویسندگان وبسایت MIUI Polska است، در توییتی اعلام کرده که Redmi K60 در بازارهای جهانی با نام Poco F5 Pro معرفی خواهد شد. متاسفانه Skrzypek اطلاعات بیشتری مانند بازارها و کشورهای هدف را فاش نکرده، اما به احتمال زیاد این گوشی در کشورهایی مانند اروپا و هند موجود خواهد شد. جالب است بدانید که در صورت درست بودن این اخبار، Poco F5 Pro اولین مدل پوکو اف پرو پس از پوکو اف 2 پرو 2020 خواهد بود.

مدل پایه ردمی K60 به پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، صفحه نمایش اولد QHD پلاس و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی مجهز شده است.

همچنین این سری از شیائومی اولین گوشی‌های ردمی با قابلیت شارژ بی سیم (با سرعت 30 وات) هستند. بنابراین Poco F5 Pro نیز اولین دستگاه در سری Poco خواهد بود که از شارژ بی سیم بهره می‌برد. به احتمال زیاد پوکو اف 5 پرو در بخش تصویربرداری هم مانند ردمی K60 از تنظیمات دوربین پشتی 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر قیمت ردمی K60 در چین برابر 2499 یوان (معادل 359 دلار) است، اما این مقدار در اروپا حدودا 100 دلار بیشتر خواهد بود که با توجه به مشخصات این گوشی همچنان مقرون به صرفه به نظر می‌آید.

علاوه بر این Skrzypek در میان گفته‌های خود اشاره کرد که نسخه Speed ​​Edition ردمی نوت 12 (با چیپست اسنپدراگون 778G) با عنوان Poco X5 Pro در بازار جهانی عرضه خواهد شد و Redmi Note 12 چینی نیز احتمالا از نام Poco X5 5G استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران ای بی سی مگ درباره گوشی پوکو F5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ای بی سی مگ به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: androidauthority

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا