هنر و سینما

دانلود رایگان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

دانلود فیلم ملاقات خصوصی با بازی پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا رایگان با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با حجم کم و کامل بدون سانسور از وبسایت غرب تی و ی 

دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی امید شمس با کیفیت های 480P،720P،1080P

درباره فیلم ملاقات خصوصی

فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و نویسندگی ؟ و تهیه کنندگی امیر بنان می باشد که ژانرهای این فیلم اجتماعی خانوادگی می باشد و بازیگران فیلم ملاقات خصوصی عبارتند از پری ناز ایزدیار و هوتن شکیبا و ریما رامین فر که بزودی بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار خواهد گرفت


About Private meeting

Private meeting movie directed by Omid Shams and written? Produced by Amir Banan, which is the genre of this family social filmAnd the actors of the private meeting movie are Peri Naz Izdiar and Houtan Shakiba and Rima Raminfar, who will have download links soon after the movie is released.

اخبار و توضیحات فیلم ملاقات خصوصی

اخبار فیلم:

  • پروانه نمایش فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه کنندگی امیر بنان صادر شد.
  • پیش بینی می شود «ملاقات خصوصی» که از معدود فیلم های باقیمانده اکران است که می تواند با فروش بسیار خوبی مواجه شود، به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

خلاصه داستان فیلم:

  • ملاقات خصوصی یک ملودرام عاشقانه با بازی پری ناز ایزدیار، هوتن شکیبا که نخستین بار در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان و منتقدین رو به رو شد. این فیلم تا روز آخر جشنواره در رتبه نخست بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود اما بدون دلیل و با تصمیم دبیر، جایزه سیمرغ مردمی جشنواره حذف شد.

بازیگران فیلم:

  • پریناز ایزدیار, هوتن شکیبا, ریما رامین فر, نادر فلاح, پیام احمدی نیا, سیاوش چراغی پور, شیرین آقا کاشی, حسین پارسایی, ایمان شمس, رویا تیموریان

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا