تکنولوژی

شیائومی ردمی 12C رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی


برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی، گوشی جدیدی را تحت عنوان شیائومی ردمی 12C به بازار عرضه کرد. این گوشی در عین داشتن مشخصات مناسب، کاملا اقتصادی است.

اخبار اخیر حاکی از آن هستند که شیائومی به تازگی یک گوشی مقرون به صرفه از برند زیرمجموعه خود Redmi را به بازار عرضه کرده است. به نظر می‌رسد این دستگاه که Redmi 12C نام دارد از سیاست همیشگی ردمی یعنی ارائه مشخصات خوب با قیمت پایین، پیروی می‌کند.

از مشخصات قابل توجه این گوشی می‌توان به برخورداری از یک صفحه نمایش بزرگ 6.71 اینچی، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده هلیو G85 مدیاتک اشاره کرد. برای آگاهی از سایر مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لیست کامل گوشی‌هایی دریافت‌کننده آپدیت MIUI 14 شیائومی، ردمی و پوکو

قیمت و مشخصات فنی شیائومی ردمی 12C

می‌توان گفت که Redmi 12C از نظر طراحی تا حدودی شبیه به گوشی‌های سری Redmi A1 است که در اوایل سال عرضه شدند. این گوشی دارای یک جزیره دوربین مربعی شکل بوده که در آن دو دوربین، یک فلاش LED و یک حسگر اثر انگشت جای گرفته است.

پنل پشتی این دستگاه نیز خمیده بوده و از یک بافت به خصوص با خطوط مورب برخوردار است. در جلوی آن هم یک صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های نازک و یک بریدگی V شکل جهت تعبیه دوربین سلفی، دیده می‌شود. همچنین این صفحه نمایش 6.71 اینچی که احتمالا از نوع LCD می‌باشد، وضوح بالایی را به کاربران ارائه می‌دهد.

همان طور که گفته شد، گوشی Redmi 12C به پردازنده هلیو G85 مدیاتک مجهز شده که قدرت آن در ترکیب با رم LPDDR4X و حافظه eMMC 5.1 تکمیل می‌شود. وزن این گوشی نیز حدود 192 گرم و ضخامت آن هم حدود 8.77 میلی متر گزارش شده است.

در بخش تصویربرداری، این گوشی از یک ماژول دوربین دوگانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است. در جلوی آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی قرار گرفته است.

شیائومی ردمی 12C

انرژی مورد نیاز ردمی 12C از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه اتصالی فورجی، بلوتوث، وای فای و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

درحال حاضر Redmi 12C در سه نسخه متفاوت با 4 گگیابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی در کشور چین موجود شده است. هر یک از این مدل‌ها به ترتیب با قیمت 699 یوان (معادل 101 دلار)، 4799 یوان (معادل 115 دلار) و 899 یوان (معادل 130 دلار) به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران ای بی سی مگ درباره گوشی شیائومی ردمی 12C چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ای بی سی مگ به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا