هنر و سینما

دانلود فیلم بدون قرار قبلی رایگان

وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود در فضای مجازی «توئیتر» ، از رایگان شدن تماشای فیلم های سینمایی «بدون قرار قبلی» و «هناس» برای بانوان به همراه خانواده‌ هایشان همزمان با روزهای آغازین دهه ولایت و امامت خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی در جدیدترین یادداشت‌ خود در صفحه شخصی خود در توییتر، به رایگان شدن تماشای فیلم های سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» در روز ۲۱ تیرماه اشاره کرد و افزود: «همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت، و همچنین سالروز مقاومت غرور آفرین مردمان سرزمینم در پاسداشت هویت ایرانی اسلامی در مسجد گوهرشاد، تماشای دو فیلم بدون قرار قبلی و هناس برای تمامی بانوان کشور به همراه خانواده عزیزشان روز ۲۱ تیرماه در کلیه سینماهای کشور رایگان خواهد بود»

گفتنی است، فیلم های سینمایی «هناس» برگرفته از زندگی همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد و «بدون قرار قبلی» با پرداختن به «هویت ایرانی، اسلامی» این روزها در سینماهای کشور به نمایش درآمده است.

توئیت وزیر ارشاد


دانلود فیلم بدون قرار قبلی بهروز شعیبی با حجم کم و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی بدون قرار قبلی با بازی مصطفی زمانی و صابر ابر کامل از وبسایت غرب تی و ی 

دانلود رایگان فیلم بدون قرار قبلی با کیفیت های 480P،720P،1080P و با حجم کم و کامل

درباره فیلم بدون قرار قبلی

فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی و نویسندگی ؟ و تهیه کنندگی محمود بابایی می باشد که ژانرهای این فیلم اجتماعی ، خانوادگی می باشد و بازیگران فیلم بدون قرار قبلی عبارتند از مصطفی زمانی ، صابر ابر که بزودی بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار خواهد گرفت


About No prior appointment

An unannounced movie directed by Behrouz Shoaib and written by? Produced by Mahmoud BabaeiThe genres of this social film are familyAnd the actors of the film without prior appointment are Mustafa Zamani, Saber AbrWhich will be followed by download links soon after the release of the film

اخبار و توضیحات فیلم بدون قرار قبلی

  • فیلم بدون قرار قبلی بزودی اکران میشود و در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود
  • فیلم از 18 خرداد ماه اکران می شود
  • بدون قرار قبلی پنجمین فیلم بلند بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی است. این فیلم دارای مضمونی اجتماعی بوده و با نگاهی به رمانی از مصطفی مستور نوشته شده است.
  • به مناسبت عید سعید قربان از تیزر جدید «بدون قرار قبلی» رونمایى شد.
  • فیلم «بدون قرار قبلی» به تازگی با برنده شدن جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن در جشنواره مسکو به پیشتاز این جشنواره تبدیل شد فیلم بهروز شعیبی در دومین قدم به جشنواره قدیمی ونکوور کانادا راه یافت تا نمایش‌هایش در آمریکای شمالی را از این جشنواره آغاز کند.

بازیگران فیلم بدون قرار قبلی

پگاه آهنگرانی, مصطفی زمانی, الهام کردا, صابر ابر, امین میری‌, حامی ترابی, رضا صابری


به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا صابری درباره وضعیت اکران ویژه سینماها در روز ۲۱ تیرماه توضیح داد: سینماهایی که دو فیلم سینمایی «هناس» و «بدون قرار قبلی» را بر روی پرده دارند، در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه در حد فاصل ساعت ۱۹ تا ۲۱ یک سانس رایگان را به اکران این دو فیلم اختصاص خواهند داد.

وی درباره استفاده از این امکان برای مخاطبان هم گفت: علاقمندان می‌توانند به سایت‌های فروش بلیت و یا خود سینماها مراجعه کرده و بلیت رایگان این سانس را دریافت کنند.

صابری توضیح داد: هزینه این اکران با توافق سازمان سینمایی و انجمن سینماداران تأمین خواهد شد و افراد می‌توانند به‌صورت خانوادگی از این اکران رایگان استفاده کنند.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در توئیتی وعده اکران رایگان دو فیلم «هناس» و «بدون قرار قبلی» را در روز ۲۱ تیرماه همزمان با روز ملی حجاب و عفاف برای بانوان و خانواده‌ها، داده بود.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا