هنر و سینما

دانلود فیلم برادران لیلا از تلگرام

منتقدان جشنواره کن چه امتیازی به فیلم برادران لیلا دادند؟

برادران لیلا، فیلم تحسین شده سعید روستایی، روز چهارم خرداد در جشنواره کن به نمایش درآمد و در آخر، با تشویق 7 دقیقه‌ای حاضران در سالن مواجه شد. اکنون امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

اواخر فروردین ماه بود که متوجه شدیم، فیلم جدید سعید روستایی به نام «برادران لیلا» در بخش اصلی جشنواره کن 2022 به نمایش درمی‌آید. این خبر علاوه‌بر نمایش درخشش سعید روستایی، از یک زاویه دیگر نیز اهمیت دارد؛ چراکه یک فیلم ایرانی دیگر به بخش اصلی جشنواره راه پیدا کرده که برخلاف همیشه، فیلم اصغر فرهادی نیست.

بعد از نمایش این فیلم در روز چهارشنبه، امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن منتشر شده که از عملکرد خوب این فیلم خبر می‌دهد.

  • بیشتر بخوانید: نظر مثبت منتقدان در خصوص فیلم عنکبوت مقدس (Holy Spider) علی عباسی

امتیاز فیلم برادران لیلا در جشنواره کن 2022

در جدول زیر، امتیاز منتقدان به فیلم‌‌های بخش مسابقه جشنواره کن 2022 را مشاهده می‌کنید که تاکنون به نمایش درآمده‌اند. در حال حاضر، فیلم Decision to Leave به کارگردانی پارک چان ووک با امتیاز 3.2 در این بخش جشنواره، پیشتاز است. فیلم برادران لیلا در این جشنواره توانسته امتیاز 2.3 را از منتقدان دریافت کند.

خلاصه داستان برادران لیلا

این فیلم درباره زنی چهل ساله است که تمام زندگی خود را برای مراقبت از والدین و برادران خود صرف کرده؛ او چهار برادر دارد که به‌سختی تلاش می‌کنند در شرایط تحریم ایران، خرج زندگی را تامین کنند. در همین حال، لیلا تصمیم می‌گیرد کسب‌وکاری راه‌اندازی کند و فکرهایی برای تامین سرمایه آن در سر دارد…..

ایم فیلم به کارگردانی سعید روستایی ساخته شده و ستاره‌هایی همچون ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده و سعید پورصمیمی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

سعید روستایی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که پس از پایان جشنواره،‌ فیلم خود را به‌زودی در ایران اکران می‌کند؛ اما حاضر نیست حتی یک فریم از فیلم را سانسور کند. او ترجیح می‌دهد از اکران فیلم صرف‌نظر کند تا اینکه بخواهد آن را با سانسور در سینماهای ایران به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های نوید محمدزاده
  • بهترین فیلم های بهروز وثوقی
  • بهترین فیلم های رضا عطاران
  • بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی
  • بهترین فیلم های 2022

نظر شما درباره امتیاز برادران لیلا در جشنواره کن 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید.

 






«برادران لیلا»، با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن است.

حضور پیمان معادی، نویدمحمدزاده و ترانه علیدوستی در فوتوکال 

کد ویدیو

 
فوتوکال برادران لیلا
فوتوکال برادران لیلا
فوتوکال برادران لیلا
فوتوکال برادران لیلا
فوتوکال برادران لیلا

 
سعید پورصمیمی مقابل دوربین عکاسان

کد ویدیو

 



یادگیری، همیشه، همه جا با فرادرس

دانلود رایگان فیلم سینمایی برادران لیلا از کانال تلگرام

  • جهت دانلود فیلم سینمایی برادران لیلا از کانال تلگرام وارد لینک زیر شوید
  • برای دانلود >> اینجا کلیک کنید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا