تکنولوژی

افشای رنگبندی سری گلکسی S23 در رندرهای جدید


تصاویری از رنگبندی سری گلکسی S23 و همچنین قاب پشتی دو گوشی گلکسی S23 و S23 اولترا منتشر شده که جزئیاتی از طراحی پنل پشتی آن‌ها را فاش می‌کند.

روزهای رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ به‌زودی فرا خواهد رسید. در حال حاضر رندرهایی از این گوشی‌ها منتشر شده، که رنگبندی سری گلکسی S23 نشان می‌دهند. این در حالی است که در تصاویر فاش شده پیشین، تا حد جزئیاتی از طراحی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا را دیده بودیم.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی سری گلکسی S23 فاش شد

تصاویری از رنگبندی سری گلکسی S23

آنطور که از تصاویر مشخص است، مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 23، دارای طراحی مشابهی با سه دوربین به‌شکل عمودی در لبه سمت چپ به بازار عرضه خواهند شد. همچنین یک فلاش LED در سمت راست دوربین فوقانی قرار گرفته است.

از طرفی در تمامی مدل‌های این سری، نام Samsung در نیمه پایینی قاب عقب جای گرفته و دکمه‌های تنظیم صدا همراه با پاور در یک سمت فریم قرار گرفته‌اند.

در مورد طراحی پنل پشتی گوشی گلکسی اس 23 اولترا نیز باید گفت که طراحی آن چهارگوش بوده و چیدمان دوربین‌های عقب آن، به شکل P است. همانطور که ذکر شد نقطه مشترک طراحی پنل پشتی هر سه مدل پرچمدار سامسونگ جای لوگوی سامسونگ و  دکمه‌های تنظیم صدا و پاور آن‌ها است. با کمی دقت بیشتر هم متوجه خط آنتن در بالا و پایین این مدل می‌شویم که نشانگر جنس فلزی فریم گوشی است.

 

در حال حاضر سامسونگ جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها فاش تکرده و جهت کسب اطلاعات رسمی، باید در انتظار رونمایی این محصولات به سر ببریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگبندی سری گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ای بی سی مگ دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا