آموزش

نکات طلایی اسپیکینگ آیلتس

اسپیکینگ آیلتس ® :: چرا داوطلبان ایرانی در اسپیکینگ آیلتس ® مشکل دارند؟

54 دقیقه ویدئو آموزشی نکات طلایی در اسپیکینگ آیلتس ®

معرفی بخش های مختلف اسپیکینگ آیلتس ®

انواع موضوعات این آزمون

ترفند های افزایش نمره

باید ها و نبایدها در هر مرحله از مصاحبه آیلتس ®

حجم فایل: 231 مگابایت



میلاد قربانزاده کیست ؟


قیمت محصول:

45000

تومان



برای مدت محدود رایگان!

دانلود ویدئو نکات طلایی در اسپیکینگ آیتس ®

دانلود ویدئو نکات طلایی در اسپیکینگ آیلتس

[ بر اساس بررسی باید ها و نبایدها در هر مرحله از مصاحبه آیلتس ]

لینک دانلود این ویدئو برایتان ایمیل می شود. لطفا برای دریافت فایل، آدرس ایمیل معتبرتان را وارد کنید.

نگران نباشید. ایمیل های مزاحم نمی فرستیم.


در مورد اسپیکینگ آیلتس ®

ابتدا روی دکمه بالا کلیک کنید تا ویدئو اسپیکینگ آیلتس ® برایتان ارسال شود، سپس ادامه این متن را به جهت آشنایی با اسپیکینگ آیلتس ® مطالعه کنید.

معمولاً اسپیکینگ آیلتس ® در یک روز و آزمون های کتبی (Listening, Reading, Writing) در یک روز دیگر برگزار می شوند. آزمون شفاهی آیلتس ® می تواند در یک بازه ی هفت روزه قبل یا بعد از آزمون کتبی برگزار شود.

اسپیکینگ IELTS ® یک مصاحبه رو در رو (Face to Face) بین ممتحن آیلتس ® یا IELTS ® Examiner و متقاضی آیلتس IELTS ® Candidate یا IELTS ® Examinee می باشد. این مصاحبه حدود 11 الی 14 دقیقه طول کشیده و صدای این مکالمه توسط یک Voice Recorder ضبط می گردد. این آزمون سه بخش داشته و توانایی برقراری ارتباط شفاهی متقاضیان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

بخش اول :


1


  • بخش اول  مهارت اسپیکینگ آیلتس ® یک دیالوگ بین ممتحن آیلتس ® و متقاضی آیلتس ® بوده و موضوع آن “آشنا شدن با متقاضی” است. بخش اول اسپیکینگ را warm up می نامند. این بخش معمولاً 4 الی 5 دقیقه طول می کشد. البته با توجه به شرایط آزمون و تشخیص ممتحن آیلتس ® می تواند بیشتر یا کمتر نیز بشود. سوالاتی با موضوعات مختلف در بخش اول پرسیده می شود. اهداف این سوال ها، آشنا شدن با متقاضی آیلتس ® است. این موضوعات می تواند راجع به افراد پیرامون متقاضی، اماکنی که در آن ها رفت و آمد می کند، اماکن، افراد و اشیای مورد علاقه اش، و غیره باشد. به یاد داشته باشید که در این موضوعات، می بایست ایده داشته باشید و همچنین به ساختارها و واژگان لازم مسلط باشید. البته در اصل، متقاضی آیلتس ® باید به مرحله بداهه گویی برسد؛ این یعنی اینکه، صرف نظر از موضوع، اون بتواند به خوبی و به اندازه لازم صحبت کند.

بخش دوم :


2


  • بخش دوم اسپیکینگ آیلتس ® یک مونولوگ است. یعنی ممتحن آیلتس ® یک موضوع بر روی یک کارت معروف به Cure Card به متقاضی آیلتس ® داده و پس از توضیح پارت دوم، حدود یک دقیقه به متقاضی وقت می دهد تا خودش را برای صحبت کردن آماده کند. سپس، متقاضی می بایست حدود یک الی دو دقیقه صحبت کند. در این حین، ممتحن آیلتس ® چیزی نگفته و فقط گوش می دهد. البته اگر متقاضی نتواند این بخش را به خوبی مدیریت کند، ممتحن در انتها ممکن است چند سوال بپرسد. البته حتی اگر عملکرد متقاضی خوب باشد، باز هم ممکن است ممتحن آیلتس ® چند سوال در انتها بپرسد تا بخش دوم را به بخش سوم ربط دهد. کمینه و بیشینه ی زمانی بخش دوم اسپیکینگ آیلتس ® سه الی چهار دقیقه است. البته کنترل این زمان در دست ممتحن آیلتس ® بوده و نگرانی آن برای متقاضی آیلتس ® نیست. در کل در این بخش، از متقاضی آیلتس ® خواسته می شود تا چیزی تا توصیف کند. اهداف این سوال ها، بررسی مدیریت متقاضی آیلتس ® بر روی تنظیم و سازماندهی صحبت خود، شروع مناسب، تشریح و توصیف مسائل و جمع بندی آن در انتهاست. وی باید بتواند با توجه به موضوعی که در اختیارش قرار داده می شود، یک صحبت دو دقیقه ای تنظیم کند و ممتحن در این بخش دخالتی نخواهد داشت.

بخش سوم :


3


  • بخش سوم مهارت اسپیکینگ آیلتس ® باز هم یک دیالوگ بین ممتحن و متقاضی آیلتس ® بوده، موضوع آن مرتبط به بخش دوم بوده اما انتزاعی و آکادمیک می شود. این بخش فرصتی است برای متقاضی تا تمامی مهارت و توان گفتاری خود را به نمایش بگذارد و بالاترین نمره ممکن را کسب کند. بخش سوم اسپیکینگ را Discussion می نامیم. بخش سوم اسپیکینگ آیلتس ® درست مثل بخش اول، 4 الی 5 دقیقه طول کشیده و پاسخ به هر سوال ممکن است یک دقیقه طول بکشد. در این بخش، ممتحن معمولاً 4 سوال می پرسد و ممکن است با توجه به پاسخ متقاضی، سوالاتی مرتبط بپرسد. اما برخی متقاضیان، دانش و آمادگی خوبی ندارند و عمدتاً سوال های بخش سوم اسپیکینگ آیلتس ® را متوجه نمی شوند. در این حالت ممکن است این بخش زودتر به اتمام برسد چرا که اگر متقاضی متوجه سوال نشود، ممتحن می تواند سوال را تکرار کند اما اگر بازهم متقاضی متوجه نشود، ممتحن آیلتس ® اجازه ندارد سوال را توضیح بدهد!

چرا داوطلبان ایرانی در اسپیکینگ آیلتس ® مشکل دارند؟

اسپیکینگ آیلتس ® شرایط ویژه ای دارد. برای کسب نمره ی بالا، شما می بایست بر استرس خود غلبه کرده و آرامش داشته باشید. با ممتحن ارتباط چشمی برقرار کنید. تپق نزنید و لهجه های گوناگون را بفهمید تا بتوانید نمره ای مناسب کسب کنید. برای پاسخ گویی به سوال های بخش اسپیکینگ آیلتس ® ، ساختارها و پاسخ های بسیاری وجود دارد که اصلاً و ابداً مناسب نیستند و باعث می شوند از شما نمره کم شود.

همین حالا به ایمیل خود مراجعه کنید و ویدئو اسپیکینگ آیلتس ® را ببینید.

در ویدئو اشتباهات اسپیکینگ آیلتس ® ، میلاد قربانزاده، به اشتباهات رایج داوطلبان ایرانی در اسپیکینگ آیلتس ® و مهم ترین نکاتی که باید رعایت کنید پرداخته اند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا