آشپزی

بررسی خردکن دستی نوین ویستا؛ کاربری ساده و جنس پلاستیکی

در این ویدیو قصد داریم یک رنده‌ی چندکاره را به شما معرفی کنیم. خردکن دستی نوین ویستا 4 مدل رنده‌ی مختلف دارد و شما به کمک آن می‌توانید انواع سبزیجات را در شکل و اندازه‌های متفاوت خرد کنید. کار کردن با این دستگاه هم بسیار راحت است و کافیست تا مواد غذایی را داخل قسمت بالایی آن بریزید، پوشر را روی آن‌ها فشار دهید و دسته را بچرخانید تا در کمترین زمان مواد غذایی شما در شکل و اندازه‌هایی یکسان خرد شوند.

خردکن دستی نوین ویستا کد 600

این خردکن دستی دارای 4 رنده است که هرکدام در سایز و شکل خاصی، عمل خرد کردن را انجام می‌دهند. سه سایز رنده‌ی کوچک، متوسط و بزرگ و یک رنده‌ی چیپسی مخصوص ورقه کردن سیب‌زمینی هم دارد. جنس بدنه و دسته‌ی این خردکن از پلاستیک است. این محصول ابعاد مناسبی دارد و در هر قسمتی از کابینت می‌توانید آن را قرار دهید.

در قسمت انتهایی و زیرین دستگاه یک صفحه‌ی سیلیکونی قرار گرفته که با مکش طراحی شده و با دستگیره‌ای که در کنار آن قرار دارد می‌توانید به راحتی آن را در سطوح صاف فیکس کنید تا در حین کار تکان نخورد. این خردکن در مقایسه با قیمتش متریال و کیفیت نسبتا خوبی را دارد.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر خردکن دستی نوین ویستا، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا