برترین های کسب وکار ایرانیعلمی و پزشکی

پنی سیلین

پنی سیلین دارویی است که برای مدیریت و درمان طیف وسیعی از عفونت ها استفاده می شود. این دارو در دسته داروهای آنتی بیوتیکی بتالاکتام قرار دارد.

 این فعالیت نشانه ها، عملکرد و موارد منع مصرف پنی سیلین را به عنوان یک عامل ارزشمند در درمان عفونت توصیف می کند. علاوه بر این، این فعالیت مکانیسم اثر، نمایه عوارض جانبی و سایر عوامل کلیدی (مانند موارد مصرف خارج از برچسب، دوز، فارماکودینامیک، فارماکوکینتیک، نظارت، تعاملات مربوطه) مربوط به اعضای تیم بین حرفه ای در درمان عفونت را برجسته می کند.

پنی سیلین یکی از رایج ترین آنتی بیوتیک های مورد استفاده در سطح جهان است. دارای طیف وسیعی از نشانه های بالینی است. پنی سیلین در برابر بسیاری از عفونت های مختلف شامل کوکسی های گرم مثبت، میله های گرم مثبت (مانند لیستریا)، بیشتر بی هوازی ها و کوکسی های گرم منفی (مانند نایسریا) موثر است.

 نکته مهم این است که گونه های باکتریایی خاصی از جمله انتروکوک ها به پنی سیلین مقاوم شده اند. عفونت های انتروکوکی اکنون با ترکیبی از پنی سیلین و استرپتومایسین یا جنتامایسین درمان می شوند.

 برخی از میله های گرم منفی نیز به دلیل توانایی ضعیف پنی سیلین در نفوذ به کانال پورین در برابر پنی سیلین مقاوم هستند.

با این حال، نسل های بعدی پنی سیلین های طیف وسیع در برابر میله های گرم منفی مؤثر هستند. پنی سیلین های نسل دوم (آمپی سیلین و آموکسی سیلین) نیز می توانند به کانال پورین نفوذ کنند و این داروها را در برابر پروتئوس میرابیلیس، شیگلا، H. آنفلوآنزا، سالمونلا و E. coli موثر می کند. پنی سیلین نسل سوم مانند کاربنی سیلین نیز قادر به نفوذ به کانال های پورین باکتریایی گرم منفی است. پنی سیلین های نسل چهارم مانند پیپراسیلین در برابر سویه های باکتریایی مشابه با پنی سیلین های نسل سوم و کلبسیلا، انتروکوک، سودوموناس آئروژینوزا و باکتریوید فرجیلیس مؤثر هستند.

اکثر باکتری ها دارای یک دیواره سلولی پپتیدوگلیکان هستند که غشای پلاسمایی باکتری را احاطه کرده است که از لیز اسمزی جلوگیری می کند و یکپارچگی ساختاری را فراهم می کند. دیواره پپتیدوگلیکان در طول تکثیر و رشد به طور مداوم در حال بازسازی است. پنی سیلین از اتصال متقابل پپتیدوگلیکان در دیواره سلولی جلوگیری می کند.

 کاتالیزور این واکنش پروتئین های متصل شونده به پنی سیلین مانند آنزیم DD-transpeptidase است. حلقه بتالاکتام چهار عضوی پنی سیلین می تواند به DD-transpeptidase متصل شود تا آن را غیرفعال کند. بنابراین، باکتری ها قادر به ساخت دیواره سلولی خود نیستند، حتی در حالی که پروتئین های دیگر به شکستن دیواره ادامه می دهند.

با ادامه ضعیف شدن دیواره سلولی باکتری، فشار اسمزی آب را به داخل سلول می راند و سلول را می کشد. قطعات پپتیدوگلیکان دیواره سلولی را بیشتر تخریب می کند زیرا این قطعات می توانند اتولیزین ها و هیدرولازها را فعال کنند. برای افزایش اثرات آن، پنی سیلین ها را می توان با یک مهارکننده بتالاکتاماز مانند اسید کلاوولانیک نیز ترکیب کرد.

مهارکننده های بتالاکتاماز از تخریب حلقه بتالاکتام در پنی سیلین جلوگیری می کنند که می تواند زمانی رخ دهد که گونه های خاصی از باکتری ها آنزیم بتالاکتاماز را بیان کنند.

فلیپ اف انواع اقسام مختلفی دارد و امروزه جلوی وقوع بسیاری از مشکلات را می گیرد. فلیپ اف ها کاربرد بسیار زیادی دارد و در از بین بردن مشکلات کمک زیادی به افراد می کند. فلیپ اف به عنوان یک درب پوش و بسیار قوی عمل می کند در نوع های مختلف در سایز و قیمت های مختلف روانه بازار می  شود.

 تجویز پنی سیلین G می تواند به صورت داخل وریدی یا عضلانی باشد. ویال پنی سیلین جی پتاسیم تزریقی USP در 1 میلیون واحد، 5 میلیون واحد و 20 میلیون واحد در هر ویال موجود است. پنی سیلین G به راحتی توسط اسید معده تجزیه می شود و کمتر از 30٪ فراهمی زیستی دارد.

 بنابراین، این یک داروی تزریقی است. به دلیل نیمه عمر کوتاه، پنی سیلین G معمولاً در دوزهای منقسم به فاصله 4 تا 6 ساعت از طریق داخل وریدی یا عضلانی تجویز می شود. تجویز پنی سیلین G بنزاتین تضمین کننده دوز پایین مداوم پنی سیلین G در طی 2 تا 4 هفته است.

معمولا این وسیله برای کارخانه های لوازم آرایشی و کارخانه های بهداشتی و دارویی استفاده می شود. فیلیپ اف ها انواع و اقسام مختلفی دارد در دهه اخیر استفاده از آنها بسیار رونق گرفته است. این محصول زیر نظر متخصصین ساخته می شود و دارای مزایا و معایبی هستند که مزایای آن آنقدر زیاد است که افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند و از وارد شدن هوا به داخل ان جلوگیری می کند.

بسته بندی پنی سیلین

یکی از محصولاتی که امروزه در بسته بندی پنی سیلین ها استفاده می شود فیلیپ آف هستند با انواع اقسام مختلفی دارد و افراد با توجه به نیاز از  آن استفاده می کند فیلیپ آف در واقع در بخش اصلی برای محصولات هستند در بسته بندی های مختلف روانه بازار می شود و افراد با توجه به سلیقه خود ان  را تهیه می کند و  به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود اگر فیلیپ اف  فاسد باشد پنی سیلین  در کمترین زمان فاسد می شوند .

این محصول برای اولین بار در ایران ساخته شد و افراد مختلف از آنها استفاده می کنند. دستگاه فیلیپ آف اگرچه یک دستگاه ساده به نظر می  رسد. اما کاربرد آنان قدرت است که افراد با توجه به زیادش را می تواند آن را تهیه کند تولید کننده فیلیپ آف می باشد که این محصول را در اختیار همه افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند.

فیلیپ آف ها از جمله محصولاتی هستند که در سایز  های مختلف روانه  بازار می شود و افراد با توجه به نیاز شان می توانند آن را تهیه کنند همچنین اگر راجع به نحوه خرید و فروش آن چیزی نمی دانید  بهتر است با  مشاوران ارتباط برقرار کنید و در کمترین زمان به دستتان می برسد فیلیپ اف ها بسیار پرکاربرد هستند در طرح های متنوع روانی باشد می شود دسته بندی آنها کاملاً استاندارد کلیپ ها در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارد و بسته بندی آن از جمله محصولاتی است که کاربرد بسیار زیادی دارد فیلیپ آف ها امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و کارخانه هایی که به تولید و مواد دارویی حساس مشغول هستند از این محصول استفاده کنند

شرکت تولیدی آکو صنعت تجارت آریا از ابتدای سال 1393 پا به عرصه رقابت در حوزه صنعت گذاشته است.
بر این اساس برای پیشبرد اهداف خود به گرد آوری تیمی متشکل از متخصصین در زمینه های صنعتی به خصوص قطعات خاص ، پرداخته است.
آکو صنعت با استفاده از تجربیات پیشین که در زمینه ملزومات و تجهیزات دارو بخصوص درپوش ویال تزریق داشته است ، امیدوار به تحقق تمامی اهداف خود است و بر این باور است که بیش از هر چیز در برابر شرکت های داروساز و پرستاران و سایر کسانی که از محصولات و خدمات این شرکت استفاده می کنند ، مسئول است .
آکو صنعت معتقد است که با اتکا بر انرژی فزاینده و توانائی های خلاق و سازنده کارکنان ، جهش های بلندی در بازار رقابت خواهد داشت.

راه های ارتباطی

  •  34702900 026 / 34712592-4 026
  •  09354403040
  •  09354403040
  •  info@ako-sanat.com | sm@ako-sanat.com
  •  کرج ، کمال شهر ، خ بهشت سکینه ، خ پاکشوما ، روبروی پاکشوما ، پلاک 38.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا