تکنولوژی

سرورهای بروزرسانی گوشی های شیائومی رفع فیلتر شدند!


براساس بررسی های صورت گرفته به نظر فیلتر سرورهای بروزرسانی گوشی های شیائومی در کشور ایران رفع شده است و از هم اکنون در دسترس کاربران است.

مطابق بررسی های انجام گرفته، سرورهای به روزرسانی نرم افزاری گوشی ها و دستگاه های برند شیائومی در ایران رفع فیلتر شده اند. باید توجه داشت که در ماه های اخیر بسیاری از سرویس های خارجی یا با فیلترینگ مواجه شدند یا کاربران داخل کشور را در لیست تحریم ها قرار داده بودند، به این ترتیب آپدیت نرم افزار گوشی های شیائومی به طور مستقیم امکان پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: شیائومی 13 لایت با داینامیک آیلند در راه است!

رفع فیلتر سرورهای بروزرسانی گوشی های شیائومی

طبق آخرین بررسی ها، به نظر سرورهایی که به منظور به روزرسانی دستگاه های غول فناوری چینی شیائومی درنظر گرفته  شده اند دوباره بدون فیلتر و مشکلی دردسترس کاربران قرار دارند و بدون نیاز به ابزاری خاص با شیوه های معمولی امکان اقدام نسبت به آپدیت گوشی شیائومی خود وجود دارد.

به منظور بررسی به روزرسانی های نرم افزاری باید در گوشی شیائومی خود وارد قسمت تنظیمات برنامه  شده و سپس به بخش About Phone مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص رفع فیلتر سرورهای بروزرسانی گوشی های شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا