تکنولوژی

قابلیت Magic Eraser گوشی های پیکسل برای اندروید و iOS عرضه شد


قابلیت Magic Eraser گوشی های پیکسل که با استفاده از هوش مصنوعی می تواند اشیا اضافه را از عکس حذف کند، برای اندروید و iOS عرضه شد.

گوگل گوشی های Pixel 6 و Pixel 7 خود را که با تراشه Tensor وارد بازار کرد، به قابلیت Magic Eraser (پاک کن جادویی) نیز مجهز کرده بود. Magic Eraser در واقع با استفاده از هوش مصنوعی می تواند به خوبی اشیا اضافی را از درون عکس حذف کند.

این قابلیت جذاب حتی در موارد پیچیده نیز به خوبی عمل می کرد اما تنها یک مشکل وجود داشت؛ Magic Eraser تنها در گوشی های گوگل عرضه می شد. با این حال، به نظر می رسد اخیرا گوگل تصمیم گرفته این قابلیت  را به دیگر گوشی های اندروید و حتی iOS نیز ارائه کند.

بیشتر بخوانید: قابلیت های هوش مصنوعی ChatGPT به گوشی های سامسونگ اضافه می شود

قابلیت Magic Eraser از طریق Google One در دسترس افراد خواهد بود

گوگل قابلیت پاک کن جادویی را از طریق سرویس Google One در دسترس تمامی کاربران اندروید و iOS قرار می دهد. با این حال، کاربرانی که دارای گوشی های پیکسل 5a یا حتی دستگاه قدیمی تر هستند نیز می توانند بدون داشتن اشتراک Google One از این ابزار استفاده کنند.

البته گوگل تصمیم گرفته علاوه بر این ویژگی، یک سری از جلوه های ویدئویی HDR و برخی از سبک های کلاژ ستاره ای را برای بهبود تجربه ویرایش ویدیو خود ارائه دهد.

خبر عرضه Magic Eraser بر روی دستگاه های قدیمی یا سایر گوشی های اندروید یا iOS چندان جای تعجب ندارد چراکه راه هایی زیادی برای انجام همان کار نرم افزار Magic Eraser روی گوشی های اندرویدی وجود دارد؛ با این حال، از آنجایی که گوگل این ویژگی را رسمی کرده است، ممکن است بسیاری از کاربران به دلیل سادگی این روش، آن را مورد استفاده قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ی قابلیت Magic Eraser چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا