برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

رستوران شاندیز صفدری ساحلی عکسها

رزرو آنلاین ورودی رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش , انتخاب یک رستوران مطمئن با غذای باکیفیت و سالم، بدون شک یکی از سخت ترین کارهایی است که حین مسافرت و بازدید از شهرهای دیگر باید انجام دهید. عدم شناخت و آشنایی کافی از رستوران های محلی می تواند شما را برسر دوراهی بزرگی قرار دارد. از طرفی دیگر خوردن غذاهای ناسالم و بی کیفیت می تواند منجر به مسمویت غذایی و از بین رفتن لذت سفر شود. از آنجایی که سالیانه صدها هزار نفر از گردشگران ایرانی از جزیره زیبای کیش بازدید می کنند، در این مطلب تصمیم گرفتیم تا دغدغه انتخاب رستوران مناسب را با معرفی رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش برای شما عزیزان برطرف کنیم. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش است که همه روزه میزبان تعداد زیادی از کیشوندان و گردشگران است. غذای اصلی این رستوران شیشلیک است و طبق تعریف مشتریان، شیشلیک این رستوران جزء ده غذای برتر جزیره است. اگر دوست دارید از یک رستوران ساحلی با امکانات فراوان و بی نظیر در جزیره کیش دیدن کنید، تا انتهای این مطلب با کیش گردی همراه باشید.

هر شهر و روستایی به خاطر یک غذای خاص شهرت دارد و شاندیز مشهد نیز به خاطر شیشلیک در کشور معروف است. اگرچه رستوران های زیادی در سراسر کشور به مشتریانشان شیشلیک ارائه می کنند ولی هیچ شیشلیکی به طعم و اصالت شاندیز نمی رسد. دقیقا همین مورد برگ برنده رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش است. شما می توانید طعم خاص و ناب شیشلیک شاندیز را در جزیره زیبای کیش در کنار دریا و با نمایی جذاب از ساحل تجربه کنید. ظرفیت این رستوران 1000 نفر است و جزء بزرگ ترین رستوران های جزیره محسوب می شود. وعده ناهار از ساعت 13 الی 17 و شام از 21 الی 1 بامداد سرو می شود. کنسرت و موسیقی زنده فقط در وعده شام برگزار می شود. اگرچه این رستوران ظرفیت بسیار بالایی دارد ولی نباید از شهرت زیاد و استقبال ویژه مردم نیز غافل شد. برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد و صف بستن افراد پشت درب رستوران، برای هر وعده متناسب با ظرفیت رستوران، بلیط ورودی فروخته می شود. مبلغ پرداختی برای بلیط، حکم همان ورودی رستوران را دارد. شما می توانید در تمامی ایام سال با یک تخفیف ویژه و با کمترین قیمت، بلیط ورودی رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش را در سایت کیش گردی رزرو کنید. بعد از انتخاب تاریخ و ساعت و پرداخت هزینه، بلیط شما صادر شده و لینک دانلود بلیط برایتان پیامک می شود. توجه کنید که نیازی به پرینت بلیط و همراه داشتن نسخه کاغذی نیست و همان نسخه الکترونیکی برای ورود به رستوران کافی است.

این بلیط طبق قوانین چارتر صادر می شود و امکان کنسل کردن تایم رزروشده و استرداد وجه واریزی، وجود ندارد. از طرفی دیگر به دلیل استقبال زیاد معمولاً تمامی بلیط های ورودی از چند روز قبل رزرو می شود. به خاطر دو دلیل ذکرشده بهتر است از قبل به صورت دقیق برنامه ریزی کنید و از چند روز قبل بلیط ورودی خودتان را رزرو کنید تا هیچ مشکلی برایتان بوجود نیاید. پس بعد از اینکه تصمیم قطعی خودتان را گرفتید، می توانید بلیط خودتان را در هر ساعتی رزرو کنید و از تخفیف رستوران شاندیز صفدری کیش بهره مند شوید.

موزیک رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

منو شاندیز صفدری ساحلی در کیش

بعد از مباحث مربوط به ورودی شاندیز صفدری ساحلی در کیش و طریقه رزرو بلیط، نوبت به منوی این رستوران می رسد. همانطور که از اسم رستوران مشخص است و در قسمت های قبل نیز توضیح دادیم، معروف ترین غذای این رستوران، شیشلیک است. همه روزه صدها نفر به منظور چشیدن طعم ناب و اصیل شیشلیک شاندیزی به صفدری ساحلی کیش می آیند. اما صرفنظر از این غذای معروف و ویژه، غذاهای متنوع دیگری نیز برای مشتریان تدارک دیده شده که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • غذاهای کبابی و سنتی : شاندیز صفدری ساحلی در کیش یک رستوران سنتی و اصیل ایرانی است. به همین دلیل اکثریت غذاهای این رستوران نیز کبابی هستند. از جمله مهم ترین غذاهای کبابی رستوران شاندیز صفدری می توان به ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، چلوکباب برگ، چلوکباب مخلوط، کباب فیله گوسفندی، کباب لقمه و جوجه کباب مخصوص اشاره کرد. این غذاها علی رغم اینکه در همه جای ایران پیدا می شوند ولی به دلیل کیفیت بالا و طعم بی نظیر، مشتریان زیادی در شاندیز صفدری ساحلی کیش دارند.
  • غذاهای دریایی :حضور این رستوران در کنار خلیج همیشه فارس یک برگ برنده بزرگ محسوب می شود. در جزیره زیبای کیش شما همواره به انواع مختلفی ماهی های تازه و درجه یک دسترسی دارید. به همین خاطر اضافه کردن چند غذای دریایی پرطرفدار به منو کار جالبی است. در همین راستا غذاهایی از جمله ماهی شیر کبابی، ماهی سرخ شده ویژه، ماهی شکم پر مخصوص، بشقاب دریایی و میگو سرخ شده در منوی رستوران وجود دارند.
  • غذاهای فرنگی و نوشیدنیها : از آنجایی که پایه و اساس رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بر غذاهای اصیل ایرانی بنا شده است، تعداد غذاهای فرنگی حاضر در منوی خیلی زیاد نیست. اما در هر صورت خالی از لطف نیست که به دو غذای فرنگی پرطرفدار استیک مرغ و فیله استیک اشاره کنیم. همچنین در کنار نوشیدنی ها رایج مثل دوغ و نوشابه، انواع نوشیدنی های سرد و آبمیوه های طبیعی و تازه مثل موهیتو، لیموناد و آب پرتقال نیز در کنار غذا برای مشتریان سرو می شوند.

منو شاندیز صفدری ساحلی در کیش

تخفیف رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

شعبه اصلی رستوران تخفیف شاندیز صفدری ساحلی کیش حدود نیم قرن قبل در شهر مشهد افتتاح شد و به علت کیفیت بالا و طعم عالی غذاها به خصوص شیشلیک، شاندیز صفدری شهرت زیادی در میان مردم محلی و مسافران پیدا کرد. بعد از رونق گرفتن جزیره کیش، حدود بیست سال قبل مدیران این رستوران تصمیم گرفتند تا شعبه شاندیز صفدری ساحلی کیش را افتتاح کنند و طعم ناب غذاهای سنتی و کبابی ایرانی را به مسافران و کیشوندان بچشانند. شاندیز صفدری به دلیل کیفیت بالای کارش در میان رستوران دارها به پدر شیشلیک ایران مشهور است. البته مدیران رستوران برای پاسخگویی به خواسته مشتریان، منوی خودشان را گسترش داده اند و اکنون منوی رستوران شاندیز صفدری ساحلی در کیش تنها به غذاهای کبابی و سنتی محدود نیست و یک سری غذاهای فرنگی و دریایی نیز مطابق ذائقه مشتریان برای آن ها فراهم شده است.

از دیگر دلایل مهمی که می تواند هر گردشگری را مجاب به بازدید از این رستوران کند، می توان به اجرای کنسرت شبانه و موسیقی زنده حین صرف وعده شام اشاره کرد. همه روزه به جز ایام عزاداری و وفات، به مدت چهار ساعت حین صرف شام، موسیقی زنده توسط محبوب ترین هنرمندان و موزیسین های جزیره کیش برای مشتریان اجرا می شود. اجرای موسیقی زنده باعث ایجاد یک فضای خانوادگی شاد و مفرح می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد تلاش می کنند تا حین سفر به کیش، حداقل یکبار از رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بازدید نمایند.

البته تفریحات و سرگرمی های شاندیز صفدری ساحلی کیش فقط به موسیقی و غذاهای دلچسب ختم نمی شود. اولین پارک بانجی جامپینگ کیش در کنار این رستوران افتتاح شده است و علاقمندان می توانند از پرش از ارتفاع در خلیج همیشه فارس لذت ببرند. همچنین خدمات رستوران بسیار ویژه و گسترده است. افراد پس از رزرو بلیط مشمول ترانسفر یا حمل و نقل رایگان رفت و برگشت می شوند. حمل و نقل رایگان یک امکان عالی برای بازدیدکنندگانی است که وسیله نقلیه نداشته و تمایلی به استفاده از تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل نیز ندارند. سرویس مخصوص رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش شما را از محل مقرر سوار کرده و به رستوران می برد. در ساعت مشخص نیز مشتریان به محل اولیه بازگردانده می شوند. به این ترتیب بدون نیاز به پرداخت هزینه حمل و نقل، شما می توانید از این رستوران دیدن کنید.

اما رستوران صفدری ساحلی را فقط باید به یک چیز شناخت و آن شیشلیک های فوق العاده خوش طعم و لذیذ آن است که در این رستوران طبخ و سرو می شود. این رستوران دو سالن بسیار بزرگ دارد یکی از آنها در کنار ساحل میزبان میهمانان خود می باشد و دیگری به صورت مسقف است که صدها میهمان را در خود جای می دهد. در این رستوران هر شب از ساعت 20 تا 1 بامداد برنامه موسیقی زنده اجرا می شود.

شاندیز صفدری ساحلی کیش در یک نگاه

این رستوران با نیم قرن سابقه در مشهد و بیست سال سابقه در کیش جزء قدیمی ترین و معتبرترین رستوران های فعال در جزیره است که به خاطر شیشلیک مخصوص و خوش طعمش شهرت زیادی داشته و به پدر شیشلیک ایران معروف است. ظرفیت رستوران 1000 نفر است و علاقمندان می توانند با یک تخفیف ویژه بلیط ورودی خودشان را همین الان از سایت کیش گردی رزرو کنند. وای فای رایگان و سرویس ترانسفر رفت و برگشت رایگان برای مشتریان فراهم شده است. همچنین بازدیدکنندگان در تایم شب می توانند از 4 ساعت کنسرت و اجرای موسیقی زنده لذت ببرند. اولین بانجی جامپینگ جزیره نیز در کنار رستوران شاندیز صفدری ساحلی افتتاح شده و افراد می توانند لذت پرش از روی خلیج فارس را تجربه کنند. اگر دوست دارید بدون هیچ دردسری از یک غذای خوش طعم و با قیمت مناسب در جزیره کیش بهره مند شوید، بدون اتلاف وقت همین حالا بلیط ورودی رستوران شاندیز صفدری ساحلی در کیش را رزرو کنید. همچنین می توانید عکس های از رستوران زیبای شاندیز صفدری ساحلی در کیش را در این مطلب مشاهده کنید.

عکس شاندیز صفدری ساحلی در کیش

ویژگی ها:

  • نوع رستوران: رستوران ساحلی
  • تنوع منو:انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی
  • منوی غذایی: ماهیچه مخصوص صفدری، گردن مخصوص صفدری، شیشلیک مخصوص صفدری، کباب برگ مخصوص صفدری، کباب فیله مخصوص صفدری، کباب مخلوط صفدری، کباب بختیاری صفدری، کباب لقمه مخصوص صفدری، جوجه کباب (بدون استخوان)، چلو کره ایرانی و …
  • توصیه می کنیم: شیشلیک مخصوص صفدری این رستوران را حتما امتحان کنید، بسیار لذیذ و دلنشین است.
  • سطح قیمت: متوسط
  • جای پارک: دارد
  • بیرون بر: ندارد
  • موزیک زنده: فقط شب ها از ساعت 22 الی 1 بامداد
  • ترانسفر: رستوران صفدری ساحلی کیش به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارای ترانسفر رایگان رفت و برگشت با محدودیت ظرفیت و رعایت کلیه نکات بهداشتی می باشد.
  • صبحانه: ندارد
  • اینترنت WIFI: دارد

قوانین و مقررات:

  • ساعات پذیرایی رستوران صفدری ساحلی کیش ظهر از ساعت 13 الی 17 بدون موزیک 21 الی 1 بامداد با موزیک زنده
  • میهمان هایی که رزرو وعده شام دارند، قبل از ساعت 21:45 در رستوران حضور داشته باشند.
  • موسیقی زنده از ساعت 21 هر شب به غیر از روزهای عزاداری اجرا می شود.
  • مبلغ پرداختی شما بابت رزرو رستوران بوده که از مبلغ نهایی فاکتور غذا در زمان پرداخت کسر خواهد شد.
  • اعتبار استفاده از بلیت ورودی رستوران صفدری ساحلی کیش طبق تاریخ مندرج بر روی بلیت رزرو است و فقط در همان تاریخ اعتبار دارد و در صورت عدم استفاده در زمان مقرر منقضی میگردد.
  • نیازی به پرینت بلیت رزرو خود ندارید! فقط کافی است تصویر بلیت رزرو شده را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید و تمام!
  • به منظور پیشگیری از تکمیل ظرفیت بهتر است از قبل برنامه ریزی کنید و بلیت خود را سریع تر رزرو کنید.
  • هزینه رزرو برای کودکان زیر 8 سال رایگان است.
  • این بلیت شامل قوانین چارتر بوده و غیرقابل استرداد (کنسل) می باشد.
  • مبلغ پرداختی شما بابت ورودی رستوران و موزیک زنده می باشد.
  • اجرای موزیک زنده (به غیر از ایام سوگواری)
  • بر اساس دستور اداره بهداشت، ارائه سرویس سالاد بار ممنوع می باشد. این سرویس به صورت پک بسته بندی برای مهمانان سرو می گردد.
  • همراه داشتن ماسک در الزامی می باشد

موقعیت مکانی:

  • رستوران صفدری ساحلی کیش در جاده جهان و مابین کلبه هور و کشتی یونانی قرار گرفته است. لذا شما می توانید پس از خرید و تفریح در بازارها به این رستوران رفته و از غذاهای خوشمزه آنجا لذت ببرید.

چرا باید از طریق سایت کیش گردی رستوران صفدری ساحلی کیش را رزرو کنیم؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • رزرو آنی و صدور لحظه ای
  • ضمانت عودت وجه
  • مشاورین حرفه ای و راهنمای قبل از خرید

آیا برای خرید اینترنتی رستوران صفدری ساحلی کیش از کیش گردی باید هزینهبیشتری پرداخت کنیم؟

  • به هیچ وجه! قیمت در کیش گردی پایین ترین نرخ در کیش است ، ضمنا شما با خرید از کیش گردی می توانید از تخفیف های متنوع نیز برخوردار شوید.

برای رزرو رستوران صفدری ساحلی کیش چه چیزهایی لازم است؟

  • اگر کارت بانکی شما رمز دوم دارد می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. در غیر اینصورت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا برای پرداخت کارت به کارت شما را راهنمایی کنند.

پس از خرید از سایت، بلیت چگونه بدست من می رسد؟

  • پس از خرید، لینک دانلود بلیت برای شما نمایش داده می شود. ضمنا پیامکی به شماره شما ارسال خواهد شد که دارای لینک دانلود بلیت خریداری شده است. آن را دانلود کرده و همراه خود داشته باشید

 

دکمه بازگشت به بالا