آشپزی

بررسی فرنچ پرس روپل مدل RPL-FP350BM؛ طراحی زیبا و باکیفیت

فرنچ پرس یکی از ابزارهای کاربردی برای هر آشپزخانه ای است. به کمک فرنچ پرس شما می تواند قهوه را با کلاسیک ترین روش ممکن دم بیاورید یا انواع دمنوش را آماده و از طعم آن لذت ببرید. در این سری از ویدیوهای تلنت قصد داریم فرنچ پرس روپل مدل RPL-FP350BM را به شما معرفی کنیم که علاوه بر کیفیت، طراحی بسیار جذابی هم دارد.

فرنچ پرس روپل مدل RPL-FP350BM

فرنچ پرس روپل طراحی بسیار زیبایی دارد و در ساخت آن به جزئیات توجه بسیار زیادی شده است. جنس شیشه ی این فرنچ پرس از پیرکس و چوب آن از بامبو است که ترکیب این دو در طراحی کلی محصول تاثیر خیلی زیادی گذاشته است. داخل جعبه ی این محصول یک پیمانه و دو عدد فیلتر هم به همراه خود دستگاه قرار داده شده است. این دستگاه برای دم کردن قهوه ی فرانسوی می تواند انتخابی بسیار عالی باشد.

از طرفی، از آن جایی که فرنچ پرس روپل مدل RPL-FP350BM از متریال با کیفیتی ساخته شده، به نسبت فرنچ پرس های دیگر می تواند برای مدت زمان طولانی تری دمای نوشیدنی را حفظ کند. 350 میلی لیتر حجم لیوان این فرنچ پرس است که برای یک نفر مقدار کافی محسوب می شود.

برای بررسی بهتر و آشنایی بیشتر با فرنچ پرس روپل مدل RPL-FP350BM، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی کالا در «استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی کالا، به طور مستقیم از دیجی کالا کسب درآمد می کنند.

دیجی کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

درباره ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا