برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

شخصیت کارتون سگ های نگهبان

چیس؛ پلیس مهربان شهر

خرید لباس السا: چیس یک سگ باهوش و زرنگ با نژاد شفرد آلمانی است که نقش پلیس را برعهده دارد و سر گروه سگ ها محسوب می شود. چیس هفت ساله است و در همه ی ماموریت ها حضور فعال و پررنگ دارد. حس بویایی او خیلی قوی است، اما به بوی گربه ها حساسیت دارد.

سگ پلیس چیس نقش سگ پلیس را به عهده دارد. چیس یک سگ زرنگ و باهوش و از نژاد شفرد آلمانی است. او حس بویایی خیلی قوی دارد اما به بوی گربه ها حساسیت دارد. سگ نگهبان چیس فقط هفت سال سن دارد.

راکی؛ دانشمند و عقل کل

خرید لباس دختر کفشدوزکی و گربه سیاه: در کارتون سگ های نگهبان مغز متفکر و خلاق گروه راکی است. راکی یک سگ چند نژادی بوده و شش سال دارد و در ذهن او پر از ایده های خلاقانه است. هر جا گشت پنجه ای با مشکل روبرو شود، راکی با هوش بالایی که دارد، راه حل را پیدا می کند.

سگ باهوش راکی شش سال دارد و پر از ایده های خلاقانه است. او از حمام کردن خوشش نمی آید و به هیچ وجه دوست ندارد خیس شود. هر جا و در هر مأموریتی سگهای نگهبان با مشکل مواجه شوند، راکی راه حل را با هوش بالای خود پیدا می کند.

راکی کار بازیافت و نجاری را به خوبی می داند. نقطه ضعف این سگ خاکستری و سفید، آب است؛ او از حمام کردن خوشش نمی آید و از خیس شدن بیزار و فراری است.

 مارشال؛ قهرمان آتش

خرید لباس مرد عنکبوتی با تار: سگ آتش نشان گروه امداد و نجات کارتون سگهای نگهبان کسی نیست جر مارشال شجاع و ماجراجو که پنج سال سن دارد. مارشال برای ماموریت و چالش های بزرگ همیشه آماده است. البته باید گفت این سگ خالدار گاهی اوقات دست وپا چلفتی و بازمزه می شود که بچه ها را به خنده می اندازد.

سگ آتشنشان مارشال سگ آتشنشان گروه امداد و نجات سگهای نگهبان است. مارشال خیلی شجاع و پر شر و شور است اما گاهی کمی دست و پا چلفتی و البته بامزه می شود. مارشال فقط پنج سال سن دارد اما برای مأموریت های بزرگ همیشه آماده است.

هرجا آتشی به پا شود یا کسی به دردسر بیفتد، مارشال خیلی سریع آماده و حاضر برای کمک رسانی خواهد بود.

زوما؛ سک بازیگوش تیم

زوما سگ امدادونجات آبی و پر شوروشوق گروه است. این توله سگ فعال پنج سال دارد و برخلاف راکی عاشق آب است. یکی از سرگرمی های زوما سربه سر گذاشتن و شوخی با سگ های جدی است.

سگ نجات آبی زوما یک توله سگ پنج ساله بسیار شاد و سرحال است که برعکس راکی عاشق آب است. از این رو سگ امداد ساحلی است و در تیم پاپاترول مسئول نجات آبی است. یکی از سرگرمی های او این است که با سگ های خیلی جدی تر شوخی می کند.

زوما را می توان پرانرژی ترین و پرشوور ترین سگ در این گروه قهرمانانه دانست که هر جا حضور داشته باشد، باعث شادی و نشاط افراد و هم تیمی هایش می شود.

اسکای؛ بهترین کاراکتر در کارتون سگهای نگهبان

این توله هم مثل بقیه سگهای نگهبان ویژگی خاص خودش را دارد و وظیفه  خلبانی بر عهده ی اوست. اسکای بسیار شجاع، جسور و البته پر از شیطنت و مهربانی است. از بهترین سرگرمی های اسکای این است که سگ های بزرگ تر از خودش را دست می اندازد. اسکای عاشق ورزش اسنوبورد است و زمانی که در حال انجام ماموریت نباشد، به انجام این ورزش یا بازی های ویدیویی مشغول می شود.

سگ شجاع سگ نگهبان اسکای یک توله سگ باهوش و جذاب است که سگ های بزرگتر از خود را خیلی اذیت می کند و سربه سر آنها می گذارد. اما سگی جسور، بی باک، چابک و سریع است. اسکای عاشق اسنوبورد است و وقتی که مأموریتی در کار نباشد اوقات فراعت خود را به این ورزش و بازی های ویدئویی می پردازد.

رابل؛ قوی اما مهربان

همیشه در بیش تر کارتون ها یک نفر نسبت به بقیه قوی تر است. در این کارتون هم رابل قدرت بیش تری نسبت به بقیه سگ ها دارد. رابل به عنوان کارگر راه و ساختمان در گروه خدمات رسانی می کند. این سگ تپل و بامزه گشت پنجه ای، عاشق خوراکی و غذاهای خوش مزه است.

سگ بامزه و توپول گروه پاپاترول است.

البته گول ظاهر بامزه او را نخورید، به وقت انجام کارهای سنگین، هیچ کس به پای قدرت او نمی رسد.

هاپو رباتی

هاپو رباتی با اینکه ربات است، ولی نقش مهمی در کارتون سگهای نگهبان ایفا می کند. هاپو رباتی به عنوان راننده  اتوبوس گشت پنجه ای یا راننده  پایگاه هوایی گشت پنجه ای به تیم کمک می کند.

اهمیت کار هاپو رباتی در این است که اگر نباشد، اعضای تیم نمی توانند به موقع به ماموریت های خودشان برسند.

اورست؛ سگ کوهستان

اورست سگ کوهستان گروه پاپاترول و سورتمه  کش سیبری است. او به کوهنوری علاقه زیادی دارد و اگر در حال انجام ماموریت نباشد، بدش نمی آید به این سرگرمی بپردازد. اورست هنگام ماموریت ها یا مشکلاتی که در برف و بوران اتفاق می افتد، کمک بسیار خوبی برای سایر اعضای تیم است.

سگ کوهستان و عاشق کوهنوردی است چون می تواند از دیوار راست بالا برود!

رکس از دیگر شخصیتهای کارتون سگهای نگهبان

از اعضای دیگر گشت پنجه ای، رکس است، ولی نقش آن نسبت به سگ های دیگر کم رنگ تر به چشم می آید. رکس سگ کوه برنیز بوده و متخصص دایناسورها است.

ترکر

هر موقع بحث جنگ در میان باشد، ترکر نفر اول گروه گشت پنجه ای است. ترکر یک سگ چیواوای قهوه ای-سفید رنگ کارتون بوده و در ماموریت های جنگی به سگ های نگهبان کمک می کند

 

دکمه بازگشت به بالا