تکنولوژی

گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60 با شارژدهی یک روزه معرفی شد


هواوی چندی پیش و در مراسم رونمایی از سری گوشی های هواوی P60 از گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60 نیز رونمایی کرد.

هواوی اخیرا یک رویداد شلوغ و پرگجت برگزار کرد که طبیعتا برای هر علاقه مند به تکنولوژی یک مورد جذاب در آن دیده می شود. از سری گوشی های جذاب هواوی P60 گرفته تا هواوی میت ایکس 3، و البته اسمارت واچ هواوی واچ التیمیت. اما در کنار این محصولات، یک گوشی اقتصادی و خوش قیمت با شارژدهی بسیار مناسب نیز معرفی شد که در این مطلب به آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: هواوی میت پد 11 2023 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60

انجوی 60 به گفته هواوی با وجود برچسب قیمت اقتصادی اش، بروزرسانی های قابل توجهی در مشخصات فنی داشته و شاید یکی از مهمترین آپدیت های آن نسبت به نسل قبل مربوط به طول عمر باتری باشد.

جدیدترین گوشی اقتصادی هواوی به یک نمایشگر 6.57 اینچی مجهز شده که برای خواندن آسان متون، برقراری تماس ویدیویی و تماشای فیلم مناسب است. علاوه بر این این دستگاه می تواند با شناسایی وضعیت نوری محیط، روشنایی صفحه را به طور خودکار تنظیم کند.

نکته ی مهم دیگر اینکه کیفیت صدای Enjoy 60 به لطف فناوری HUAWEI SuperSound پیشرفت بسزایی کرده است و اکنون پیک صدا می تواند به 86 دسی بل برسد.

طبعا مهمترین بخش در Huawei Enjoy 60 باتری بزرگ 6000 میلی آمپرساعتی آن است که در صورت استفاده عادی بدون نیاز به شارژ یک روز کامل کارآیی دارد. البته هواوی اعلام کرده که اگر از آن دسته کاربرانی باشید که از گوشی صرفا برای ارسال پیام و بررسی شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، کافی است هر سه روز یکبار گوشی خود را شارژ کنید!

متاسفانه هواوی در زمینه سرعت شارژ کار خاصی برای این گوشی نکرده و باتری بزرگ 6000 میلی آمپرساعتی این دستگاه تنها از سرعت شارژ 22.5 واتی پشتیبانی می کند که زمان زیادی تا پر شدن آن نیاز دارید. البته که با تنها 10 دقیقه شارژ به سادگی می توانید تا 3 ساعت به تماشای فیلم بنشینید.

ناگفته نماند Enjoy 60 می تواند هدفون ها و اسپیکرها و سایر گجت های شما را نیز شارژ کند. به دلیل پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس، حتی می توانید از گوشی هوشمند جدید هواوی به عنوان پاوربانک نیز استفاده کنید.

هواوی Enjoy 60 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با سنسور 1.2 اینچی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار است. به دلیل محدوده دینامیکی دوربین اصلی، تصاویر ثبت شده با این گوشی فاقد نویز است.

Huawei Enjoy 60 از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با الگوریتم زیباسازی پوست نیز بهره می برد و هنگام گرفتن عکس ‎های سلفی می تواند پس زمینه را تار و سوژه ی اصلی را بیشتر نمایان کند و آنها را جذاب تر و طبیعی تر نشان دهد.

این تلفن اقتصادی الگوریتم های هوش مصنوعی و ویژگی بهبود تصویر و سایر عملکردها را ادغام می کند. این  ها ویژگی هایی هستند که معمولاً با تلفن های همراه پرچم دار ارائه می شوند. با سرعت شاتر سریع، می توانید تصویر مدنظر را در هر زمان و هر مکان ثبت کنید. گفتنی است Huawei Enjoy 60 با حافظه ی ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود.

از نظر سیستم نرم افزاری، Enjoy 60 مانند Huawei P60 و Mate X3 با هارمونی او اس 3 عرضه می شود. این دستگاه از سیاست های حریم خصوصی و امنیت مشابه مدل های پرچم دار برخوردار است.

درضمن، این گوشی هوشمند از حالت داخلی پشتیبانی می کند که در صورت فعال شدن، رابط کاربری را ساده تر می کند. کاربران مسن تر می توانند به کمک آن روی دستگاه ها متن ها و آیکون های بزرگ تری را مشاهده کنند تا استفاده از دستگاه راحت تر باشد.

نسخه ی مجهز به حافظه ی ذخیره سازی 128 گیگابایتی Huawei Enjoy 60 با قیمت 1,299 یوان (190 دلار) و نسخه ی مجهز به حافظه ی ذخیره سازی 256 گیگابایتی آن با قیمت 1,499 یوان (220 دلار) فروخته می شود. این گوشی در رنگ های آبی، طلایی و مشکی روانه بازار می شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا