تکنولوژی

شیائومی ردمی نوت 12S معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]


شیائومی ردمی نوت 12S رونمایی شد. خانواده ردمی نوت 12 درحال بزرگ تر شدن است و حالا یک عضو دیگر به این خانواده اضافه شده است.

شیائومی ردمی نوت 12S رسماً معرفی شد. گوشی های سری ردمی نوت 12 شیائومی یک خانواده پرجمعیت محسوب می شوند که حالا یک عضو دیگر به آنها اضافه شده است.

این گوشی Redmi Note 12S نام دارد که یک گوشی میان رده با مشخصات سخت افزاری مناسب مانند دوربین 108مگاپیکسلی باکیفیت، باتری 5000میلی آمپر ساعتی و مشخصات دیگر است.

بیشتر بخوانید: ردمی نوت 12 پرو 4G رسما رونمایی شد [+مشخصات]

مشخصات شیائومی ردمی نوت 12S

خانواده Redmi Note 12 پرچمعیت تر می شود و امروز یک عضو جدید دیگر به آن افزوده شده است. پس از چند شایعه درباره Redmi Note 12s حالا رونمایی رسمی آن انجام می شود. شیائومی ردمی نوت 12 اس با تراشه مدیاتک Helio G96 یک دستگاه 4G خواهد بود.

شیائومی ردمی Note 12S دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی با رفرش ریت 90 هرتزی است. نوع پنل دقیقا اعلام نشده اما به احتمال زیاد باید از نوع LCD باشد.

یک دوربین اصلی 3 گانه روی قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. این مجموعه دوربین درون یک جزیره برجسته سیاه رنگ دیده می شود. دوربین اصلی این مچموعه با رزولوشن 108 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G96 است. از دیگر مشخصات این دستگاه می تواند به فرستنده مادون قرمز، حسگر اثر انگشت، گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، بلندگوهای دوگانه، حافظه قابل ارتقا و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی اشاره کرد.

این دستگاه در رنگ های مشکی اونیکس، آبی یخی و سبز مرواریدی با قیمت 289 یورو عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که ماه گذشته FCC گواهینامه Redmi Note 12S را صادر کرد که طراحی جزیره دوربین متفاوتی دارد! این باعث می شود تا سری ردمی نوت 12 گیج کننده تر شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شیائومی ردمی نوت 12S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا