برترین های کسب وکار ایرانیتکنولوژی

خرید فالوور چه تاثیری بر صفحه اینستاگرام شما دارد؟

اکثر کسب و کارها این روزها با استفاده از قابلیت های اینستاگرام، به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته اند. این شبکه اجتماعی به یکی از بزرگترین فروشگاه های شبکه های اجتماعی تبدیل شده که هر روز بزرگتر می شود. فروش در اینستاگرام قلق خاص خود را دارد، به همین دلیل باید با انواع آشنایی داشته باشیم.

تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام

اگر تمام و بازدید پیج را امتحان کردید اکنون نوبت آن رسیده که مهمترین راهکار یعنی خرید فالوور اینستاگرام را هم امتحان کنید. اما خرید فالوور چه تاثیری می تواند بر فروش و در آمد ما داشته باشد؟ اصلا این کار منجر به بازدید و فروش بیشتر خواهد شد یا نه؟ بنابر این اگر قصد خرید فالوور دارید پیش از هر اقدامی ابتدا ادامه این مطلب را مطالعه کنید سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

  • خرید فالوور می تواند به جذابیت و اعتبار پیج شما بیفزاید
  • هرچه تعداد فالوور ها بالاتر باشند، بازار گسترده تری برای فروش خواهید داشت

افزایش فالوور اینستاگرام، چگونه؟

افزایش فالوور اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی کار ساده ای نیست. با وجود اینکه میلیون ها نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند اما همه دارای سلایق و علایق متفاوتی هستند. اینکه بتوانید کاربر اینستاگرام را متقاعد کنید که پیام ها و محتوای شما را مشاهده کنند کار واقعا دشواری است.

انواع روش های افزایش فالوور

در ادامه انواع روش های افزایش فالوور را برای شما لیست کرده ایم:

  • ساخت اکانت تجاری و حرفه ای
  • ایجاد استوری با لینک محصولات
  • اضافه نمودن تگ خرید
  • استفاده از تخفیفات اینستاگرامی
  • تبلیغ در پیج های پرطرفدار
  • همکاری با اینفلوئنسرها
  • استفاده از هشتگ های مناسب
  • ایجاد کپشن های عالی
  • خرید فالوور فیک

آیا خرید فالوور واقعی خوب است؟

اما هنگامی که شما تصمیم می گیرید که فالوور خریداری کنید، دو انتخاب پیش روی شماست. شما می توانید فالوور واقعی یا فیک بخرید.همانطور که می دانید خرید فالوور فیک کمی با فالوور واقعی تفاوت دارد. فالوور های واقعی آیدی های مناسب و اسامی معنا دار دارند در حالی که اکانت های فیک معمولا اسامی و آیدی های نامفهوم دارند.

تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

ممکن است شما تجربه خرید فالوور را نداشته باشید، بنابراین، برای این که ببینید خرید فالوور به درد شما می خورد یا نه، می توانید برای شروع، 500 فالوور یا کمتر خریداری کنید تا بتوانید تاثیر آن را بر صفحه خود بسنجید و برای خرید فالوور بیشتر تصمیم بگیرید.

  • فالوور ها پست های شما را لایک نمی کردند و در پیج شما فعالیت نداشتند
  • پشتیبانی سایتی که از آن فالوور خریده اید، پاسخگوی شما نبوده است
  • مبلغ سفارش را پرداخت کرده اید اما فالوور مدنظر تان برای شما ارسال نشده است

رابطه خرید فالوور و رونق کسب و کار

در اینستاگرام تعداد بالای فالوور مساوی است با جذب مخاطب جدید الورود. قطعا تعداد بالای فالوورها در جذب کاربران تاثیر گذار بوده و به دیده شدن برند کمک می کند. اما چه تاثیری بر رونق و رشد کسب و کارها دارد؟ خیلی از مشاغلی که به اینستاگرام وارد می شوند قصد دارند تا بیشتر دیده شوند.

مزایای خرید فالوور شامل:

  1. جلب اعتماد کاربران.
  2. افزایش بازدید پیج.
  3. دیده شدن محصولات و خدمات.
  4. سهولت در بازاریابی اینترنتی.
  5. بالارفتن سرعت رشد پیج.
  6. تبدیل فالوورهای واقعی به مشتریان وفادار.
  7. درخواست توسط دیگر پیج ها برای تبلیغات.

مقایسه خرید فالوور اینستاگرام با افزایش فالوور از راه های دیگر

روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. فعالیت توسط خودتان بصورت تمام وقت و متمرکز، استفاده ا و یا روش های تبلیغاتی. تمامی این روش ها هم فالوور واقعی را می تواند برای شما به همراه داشته باشد. هر چند در این روش ها هم احتمال جذب فالوور غیر فعال هم هست.

نگاهی مختصر به عوامل موثر بر رفتن پست ها به اکسپلور؛ رضایت کاربران در اولویت است!

قبل از این که نقش خرید فالوور را در راهیابی پست های پیج به اکسپلور اینستاگرام بررسی کنیم، لازم است بدانیم که چه چیزی باعث می شود که یک پست به این صفحه راه پیدا کند. به عبارتی بررسی می کنیم کدام نوع پست ها شانس رسیدن به اکسپلور اینستاگرام را دارند. پایه و اساس سیاست های اینستاگرام این است که کاربران خود را راضی نگه دارد. اما چگونه میتوان میزان رضایت کاربران را اندازه گرفت؟ مطمئناً نمیتوان با ارسال فرم، از تک تک کاربران نظرسنجی کرد.

معایب خرید فالوور فیک

مسئله ای که در مورد خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، این است که این فالوورها واقعی نخواهند بود و طبیعتاً نخواهند توانست با پست ها و سایر محتواهای پیج تعامل داشته باشند. همین مسئله باعث جلوگیری از رفتن پست های پیج به اکسپلور اینستاگرام خواهد شد. به همین دلیل اگر قصد خرید فالوور دارید، باید یک سری نکات را در نظر بگیرید:

  1. خرید فالوور اینستاگرام آمار تعامل پیج را کاهش می دهد!

نباید از ربات ها انتظار رفتار انسانی داشته باشید!خرید فالوور اینستاگرام باعث می شود سیلی از اکانت های رباتیک به سمت پیج شما روانه شود. پیج های فیک همانطور که از نامشان پیداست، واقعی نیستند؛ پس نمی توانند مثل افراد عادی پست های شما را لایک کنند، برای آن ها کامنت بگذارند، استوری ها را ریپلای بزنند و …

  1. اگر از اکسپلور بازدید می گیرید، خرید فالوور ممنوع!

گفته شد که خرید فالوور اینستاگرام نرخ تعامل محتوای پیج را کاهش می دهد. از طرفی می دانید که معیار اصلی اینستاگرام برای قرار دادن پست ها در صفحه ی اکسپلور، میزان تعاملی است که از سمت کاربران دریافت می کنند. بنابر این اگر پستی دارید که به اکسپلور راه پیدا کرده و از این طریق بازدید جذب می کند، به هیچ وجه نباید فالوور خریداری کنید. چون الگوریتم اینستاگرام متوجه کاهش ناگهانی نرخ تعامل خواهد شد و سریعاً پست شما را از صفحۀ اکسپلور حذف خواهد کرد.

  1. در خرید فالوور اینستاگرام زیاده روی نکنید!

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید و می خواهید پس از این کار با تولید محتوا فالوورهای واقعی پیجتان را هم افزایش دهید، توصیۀ ما این است که بر اساس تعداد فالوورهای فعلی پیج تصمیم گیری کنید. خرید بیش از حد فالوور اینستاگرام باعث افت بسیار زیاد نرخ تعامل خواهد شد. جبران این آمار حتی با تولید محتوای مداوم هم کار بسیار دشواری خواهد بود. برای مثال اگر 8K فالوور واقعی دارید، می توانید با خرید 2K فالوور کمی تعداد آن ها را افزایش دهید و سپس با تولید محتوا افت نرخ تعامل را جبران کنید.

آیا خرید فالوور اینستاگرام می تواند تاثیر مثبت روی رفتن پست ها به اکسپلور داشته باشد؟

همانطور که متوجه شدید، خرید فالوور اینستاگرام نمی تواند به صورت مستقیم باعث قرار گرفتن پست های شما در صفحۀ اکسپلور شود. اما بگذارید از یک زاویۀ دیگر به این ماجرا نگاه کنیم. می دانید که خرید فالوور به تنهایی نمی تواند باعث توسعۀ کسب و کار اینستاگرامی شما شود. تولید محتوا یکی از کارهایی است که انجام آن برای پیشرفت در اینستاگرام ضروری است.

اگر فالوور اینستاگرام می خرید، حتما این 4 کار را انجام دهید!

با معایب خرید فالوور اینستاگرام آشنا شدید و دانستید که خرید غیر اصولی فالوور تا چه حد می تواند باعث نابودی پیجتان شود. اما ترفندهایی هستند که اگر هنگام خرید فالوور از آن ها استفاده کنید، می توانند وضعیت را تغییر دهند:

  1. تبلیغات پولی
  2. تبادل شات
  3. برقراری ارتباط با فالوورها
  4. گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام
  5. Buy Instagram comments کردن

نتیجه گیری

خرید فالوور اینستاگرام شاید نتواند پست های پیجتان را مستقیماً به اکسپلور برساند، اما باعث می شود فروش محصولاتتان بیشتر شود؛ چون همانطور که گفته شد، زیاد بودن فالوور اعتبار پیج را افزایش می دهد و کاربران راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند.

نظر شما چیست؟

در این مقاله سعی کردیم تاثیر خرید فالوور اینستاگرام را بر رفتن پست ها به اکسپلور بررسی کنیم. همانطور که دیدید این کار می تواند به صورت مستقیم در فروش محصولات پیج و به صورت غیرمستقیم در رفتن پست ها به صفحۀ اکسپلور نقش داشته باشد. نظر شما چیست؟ خرید فالوور اینستاگرام چه مزایا و معایبی در رابطه با اکسپلور اینستاگرام دارد؟ آیا می تواند پست های ما را به این صفحه برساند؟

از همراهی شما سپاسگزاریم!

دکمه بازگشت به بالا