برترین های کسب وکار ایرانیعلمی و پزشکی

کدام قرص چاقی عوارض دارد؟

افراد زیادی وجود دارند که بیش از اندازه لاغر می باشند و به همین دلیل به دنبال راهکاری هستند تا اندام خود را زیباتر کنند و مقداری چاق تر شوند، این دسته از افراد از قرص چاقی استفاده می کنند تا به اندام ایده آل خود برسند. قرص  چاقی یکی از محصولات بسیار جدیدی می باشد که امروزه به وسیله برخی از شرکت های داروساز تولید می شود و برای اینکه وزن افراد را زیادتر کنند این محصول را بسیار تبلیغ می نمایند.

قرص های چاقی مورد تأیید وزارت بهداشت نیستند و مسئولیت نظارت بر این مکمل ها به عهده سازمان دارو و غذا است. شما علاوه بر اینکه زمان انتخاب باید مطمئن شوید قرص های چاقی مورد تأیید سازمان دارو و غذا هستند، باید در مورد مواد تشکیل دهنده این قرص ها نیز اطلاعات کافی کسب کنید. هم اکنون هیچ فهرستی از قرص های چاقی مورد تأیید وزارت بهداشت وجود ندارد و به همین خاطر شما باید از طریق داروخانه از قرص های چاقی مورد تأیید سازمان دارو و غذا اطلاعات کسب کنید.

نکته مهم درمورد خرید مکمل ها این است که مطمئن شوید این مکمل ها برای جنسیت شما ساخته شده اند. مکمل های چاقی برای بانوان از مواد متفاوتی تشکیل شده اند که در صورت عدم توجه به این مسئله ممکن است آسیب جدی به بدن شما وارد شود. از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید عوارض قرص های چاقی می باشد؛ چرا که عوارض استفاده از قرص های چاقی جبران ناپذیر می باشد و اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از این قرص ها استفاده می کنید باید به خوبی با عوارض قرص  افزایش وزن آشنایی داشته باشید.

به طور کلی می توان گفت تنها راه ، فعالیت های فیزیکی، ورزش و تغذیه مناسب است. قرص های افزایش اشتها تنها محرکی هستند که به این روند کمک خواهند کرد. در این میان داروهای دیگری هم هستند که حاوی ترکیبات مفیدی نبوده و با ادعای چاقی سریع روانه بازار شده اند. این عوارض شامل موارد متعددی مانند عوارض قلبی، گوارشی، عصبی، چشمی، کلیوی، افزایش فشار خون، کاهش ایمنی بدن و ابتلا به بیماری های عفونی، افزایش موهای صورت در خانم ها، پوکی استخوان، به وجود آمدن و ایجاد می باشد.

بنابراین برای چاق شدن اصولی و غیرقابل برگشت بهترین کار رجوع به یک متخصص تغذیه و پیروی از دستورالعمل های او در این زمینه است. توجه داشته باشید که اگرچه کالری برای چاقی لازم است؛ اما مواد مغذی و مقوی نیز لازم هستند. برای چاق  شدن سالم باید بر روی غذاهای سالم تمرکز کرد؛ چراکه هرچند کالری بیشتر آدم را چاق می کند؛ اما تغذیه سالم و مقوی ضروری تر است. بنابراین هدف شما باید این باشد که غذاهای پر از ویتامین، مواد معدنی، مواد مغذی و در عین حال دارای کالری را انتخاب و مصرف نمایید.

موارد منع مصرف قرص های چاقی

  • افراد زیر 18 و بالای 50 سال
  • مشکلات کبدی و کلیوی
  • مشکلات قلبی و معده
  • فشار خون بالا و فشار خون پایین
  • دیابت
  • خانم های باردار و شیرده

ترکیبات قرص های چاقی

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این قرص ها شامل انواع کورتون ها مانند دگزامتازون ، پردنیزولون و…، استروئید های آنابولیک مانند انواع ترکیبات تستوسترون ، اکسی متالون و … و در نهایت مقدار کمی داروهای اشتهاآور می باشند. مقدار کمی هم  ، کاکائو و وانیل جهت ایجاد بو و طعمی گیاهی و دلنشین به آنها اضافه می کنند. استفاده از پودر جوانه گندم برای صورت برای بهبودی چاقی صورت موثر است می توانید هر روز یک ساشه از این پودر را به همراه سالاد یا ماست به عنوان یک وعده مکمل مصرف کنید. در عرض چند هفته، شاهد افزایش وزن و پرُ شدن صورت خواهید بود.

عوارض استفاده از قرص های چاقی

عوارض استفاده از قرص های چاقی جبران ناپذیر می باشد و افراد مصرف کننده بدون شک بعد از مدتی از مصرف پشیمان می شوند. ترکیباتی که در این قرص ها وجود دارد موجب می شود فرد اشتهای بیشتری به دست آورد و مواد غذایی بیشتری را به بدن خود برساند. یکی از مهمترین عوارض قرص های چاقی این است که بدن شما به خوردن غذای زیاد عادت ندارد زمانی که شما غذای زیادی را به بدن می رسانید بدن، واکنش های جبران ناپذیری را نشان می دهد. برخی از مهمترین عوارض استفاده از قرص های چاقی عبارت می باشد از :

افزایش حجم چربی های بدنچاقی صورت برای خیلی ها موضوع مهمی است. درست است که بیشتر افراد دنبال لاغر کردن هستند، اما درباره صورت، این مسئله برعکس است. یک صورت لاغر می تواند تمام زیبایی های ظاهری فرد را زیر سؤال ببرد! از آنجایی که اولین چیزی که در مواجه با افراد دیده می شود، صورت است، چاق شدن صورت یک دغدغه و هدف مشترک برای اغلب افراد است. در این میان چاقی صورت با قرص، یکی از روش های معمول و پرطرفدار است.

ازآنجاکه صورت مانند سایر بخش های بدن نیست؛ تقریباً اطلاعات کمی درباره به نحوه ی چاقی و لاغری آن داریم، به نظر می رسد استفاده از قرص های مختلف، ساده ترین مسیر پیش روی ماست. اما مسئله اصلی این است، آیا می توان به این قرص ها اعتماد کرد؟ آیا اصلاً چاقی صورت با قرص ممکن است؟ اگر شما هم دغدغه زیباتر کردن صورت خود را دارید، در این مطلب همراه ما باشید.

روش های مختلف چاقی صورت

همان طور که گفته شد، صورتی که چاقی مناسبی داشته باشد، زیباتر و گیرایی بیشتری دارد. همین مطلب باعث شده افراد زیادی به دنبال این مسئله باشند. زمانی که تقاضا و توجه جامعه به سمت یک مطلب بیشتر می شود، طبیعتاً فضای بسیار مناسبی برای تجارت و کسب سود هم به وجود می آید. مصرف غیرعادی سبوس سه غله دکتر بیز برای لاغری آن هم بدون نظارت پزشک متخصص عوارض جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

افراد مختلف با استفاده از روش های گوناگون سعی می کنند مردم را به آنچه می خواهند برسانند تا آن ها هم در عوض به سود و کسب درآمد برسند. به عنوان مثال، عمل های جراحی، کاشت گونه، تولید ژل ها و روغن ها مختلف، مکمل های غذایی مختلف و همچنین تولید قرص های چاقی صورت، از روش هایی است که این افراد به جامعه و علاقه مندان به چاقی صورت پیشنهاد می کنند.

البته اگر این راه ها بدون عوارض و مشکل باشد، قطعاً دریافت پول هم بابت آن ایرادی ندارد، ولی مسئله ای که متخصصان را نگران کرده، عوارض ناشی از روش های غیراستاندارد است.

به عنوان مثال چاقی صورت با قرص، امروزه بسیار شایع شده است. در بسیاری از صفحات اینترنتی، شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، می توانید شاهد تبلیغ انواع و اقسام قرص های چاقی صورت با نام های مختلف شوید. نکته جالب اینجاست که تبلیغ کننده ها خواص زیادی را برای این قرص ها ذکر می کنند، اما آیا این تمام مسئله است؟

قطعاً بسیاری از فروشندگان به حجم فروش و سود خود بیشتر از سلامتی شما اهمیت می دهند. البته که شما هم باید قبل از استفاده از هر چیزی تحقیقات کاملی را در مورد آن داشته باشید. نباید برای درست کردن ابرو، چشم خودمان را دربیاوریم!

آیا چاقی صورت با قرص امکان دارد؟

یکی از معضلات اصلی افراد، عدم اطلاع از عملکرد اعضای بدن و نحوه برخورد با آن ها برای رسیدن به اهداف مشخص است. همین بی اطلاعی و تنبلی در دریافت اطلاعات، باعث می شود افراد به ساده ترین گزینه ها روی بیاورند، یعنی چاقی صورت با قرص! بله بسیار ساده است که روزی چند قرص بخوریم و منتظر بمانیم که صورتمان چاق شود، اما آیا این اتفاق ممکن است؟ ابتدا باید یک دسته بندی کلی راجع به این قرص ها داشته باشیم.

بسیاری از قرص های چاق کننده صورت که تبلیغ می شوند، در واقع مواد غیرمجاز هستند و این قرص ها به صورت کلی از پایه مضر هستند و مصرف آن ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

بسیاری از این ترکیبات که غالباً خانگی یا محصول کارگاه های غیرمجاز هستند و به نام شرکت های معروف فروخته می شوند، در لیست ترکیبات دارویی ممنوعه قرار دارند. شرکت دکتر بیز محصولات بسیار متنوعی از جمله انواع قهوه های گانودرما، انواع محصولات بهداشتی نانو با کیفیت بالا و انواع محصولات مراقبت از پوست و مو دارد که این محصولات همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت آن ها نیز در مقایسه با محصولات با کیفیت مشابه از قیمت مناسبتری برخوردار است.

اما قرص های دیگری هم وجود دارند که ظاهرا از مقبولیت بیشتری دارند. برخی از آن ها شاید مجوزهای لازم را هم داشته باشند و با برچسب های تأیید شده توزیع شوند، اما این برچسب ها و مجوزها نشان از کاربردی بودن محصول است؟ قطعاً جواب منفی است.

چاقی صورت با قرص دارای عوارض است. حتی قرص های تأیید شده هم عوارض متعددی را برای شما در پی خواهند داشت. تولیدکننده های چنین قرص هایی ادعا می کنند که چیزی جز مقداری ویتامین و پروتئین نیستند، اما مسئله این است که حتی اگر درست هم باشد.

دکمه بازگشت به بالا