برترین های کسب وکار ایرانیخدمات صنعتی

دستگاه cnc چوب خانگی

قیمت CNC خانگی

قیمت دستگاه CNC کوچک یا خانگی بسته به مواردی متغیر متفاوت است و در مدل ها و اندازه های مختلف موجود است. قیمت هر دستگاه CNC کوچک به طور قابل توجهی تحت تأثیر قطعاتی است که در ساخت آن استفاده می شود. سیستم حرکت و موتور آن مهم ترین اجزای مورد استفاده در دستگاه CNC خانگی هستند. کیفیت قطعه ساخته شده با سطح دقت حرکت محورها افزایش می یابد. شما میتوانید برای خرید CNC خانگی با کارشناسان ما در سازه پویان تماس بگیرید تا شما از قیمت دستگاه CNC خانگی ما مطلع شوید همچنین از مشاوره آنها بهره مند شوید.

خرید CNC خانگی و کوچک

اگر می خواهید سرمایه گذاری عالی برای کارگاه خود داشته باشید، باید برای خرید دستگاه CNC خانگی وقت خود را صرف کنید زیرا عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. مشتریان با پتانسیل سود بالای کار با دستگاه CNC و تنوع بسیار زیاد محصولات، تشویق به خرید یک دستگاه CNC خانگی می شوند. در نتیجه، برخی از افرادی که به دنبال کسب درآمد سریع هستند، شروع به فروش دستگاه های CNC ارزان و کوچک کرده اند. همانطور که گفته شد ما در شرکت دانش بنیان راش ماشین انواع مختلفی از CNC های کوچک و خانگی را تولید میکنیم که قیمت های مناسب تری هم نسبت به بازار دارند و این اطمینان را به شما میدهیم که محصولات ما از بالاترین کیفیت ها برخوردارند. همچنین شما میتوانید برای خرید سایر دستگاه های سی ان سی به صفحه مراجه کنید تا از شرایط خرید اقساطی و نقدی انواع cnc های موجود در سازه پویان با خبر شوید.

 کاربرد CNC خانگی

دستگاه cnc فرز کوچک یا خانگی یک دستگاه کاملا اقتصادی می باشد با قابلیت اینکه هر کاری را که دستگاه های بزرگتر انجام میدهند را در ابعاد کوچک تر با بهترین کیفیت انجام دهد. کاربردهای این دستگاه به شرح زیر میباشد:

حکاکی بر روی سنگ

حکاکی بر روی فلزات

حکاکی بر روی چوب

برش قطعات

منبت کاری

ساخت تابلوهای سه بعدی

ساخت مجسمه

سوراخ کاری

و…

دستگاه سی ان سی خانگی در روز چند ساعت کار میکند؟

دستگاه های سی ان سی کوچک انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و ظاهری متفاوت نسبت به دیگری است. به عنوان مثال یک دستگاه cnc کوچک و خانگی با مواد ضعیف ساخته می شود، بنابراین قیمت پایین تری دارد و در نتیجه نمیتوان از آن انتظار این را دادستگاه cnc چوب 60 در 90 چیست؟ یکی از اصلی ترین موارد در رابطه با CNC چوب ابعاد میز کار است. ابعاد دستگاه cnc دقیقاً برحسب نیاز کارگاه طراحی و ساخته می شود. به عنوان مثال میتوان از 60 در 90 تا 450 در 250 سانتی متر که در بازار موجود است اشاره نمود.مورد بعد که برای انتخاب یک دستگاه CNC در اولویت است دقت دستگاه است که چندین مولفه با ضریب تأثیر متفاوت دارد.

یکی از این مولفه ها دقت در مکانیک دستگاه است که متاثر است از: میز کارگیر و ریل ها و واگن های جا به جا کننده و همچنین سیستم انتقال قدرت و عملکرد آن یکی از مهم ترین قسمت است. دقت در قطعات به تنهایی تکمیل کننده کار نیست بلکه دقت در اجرا و ساختار نصب و موازی سازی ریل ها نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است. اگر اسمبل مکانیک دستگاه با دقت بالایی انجام نشود در حین کار در سیستم تنش ایجاد می شود و علاوه بر این که دقت کار مطلوب نخواهد بود عمر قطعات را نیز کاهش می دهد.

قسمت بعدی که در دقت دستگاه cnc نقش دارد از مولفه های الکترونیکی دستگاه منشعب می شود. مواردی همچون موتور های سروو و یا استپر و کنترلر و… که قسمت های موثر در این بخش هستند و باید هنگام خرید و یا ساخت دستگاه به آن توجه داشت. سرعت دستگاه نیز یکی از نکات خیلی مهم در انتخاب یک cnc نقش اساسی دارد. که سرعت دستگاه وابسته به توان موتورهای استپر و سروو دارد و عموماً سرعت در سیستم هایی که از سروو موتورها بهره می برند قابل مقایسه با استپر نیست. مزایای استفاده از سی ان سی چوب و منبت :

مشخصات فنی دستگاه cnc چوب
مدل NRC 60/90
سطح کار سینی (X,Y,Z) 150 * 900 * 600 میلی متر
حداکثر سرعت حک 6000 میلی متر بر دقیقه
دقت برگشت به نقطه ی اول 00/5 میلی متر
قدرت اسپیندل  2/2کیلو وات
موتور STEP
قطر ابزار 3/175 – 6 میلی متر
ولتاژ Hz 50 / 220v / Ac
نرم افزار  / Type3 /U Can Cam / Art Cam / Wenta / Master Cam / Pro-E / UG / Cana
مشخصه خاص امکان نصب روتاری
امکان نصب وکیوم
امکان نصب مخزن آب
سرعت چرخش اسپیندل 24000 – 6000 دور در دقیقه
تعداد محور ها X , Y , Z
عمق حکاکی و برش 15 سانتی متر
کنترلر DSP

کاربردهای دستگاه cnc چوب ساخت انواع نشان ها قابلیت برش با سرعت بالا استفاده از صنعت دکوراسیون استفاده در صنایع چوبی و معماری استفاده جهت ساخت تابلو های تزئینی و نفیس استفاده جهت ساخت قالب های تولیدی قطعات از فایبر گلاس و چدن قابلیت حک 2 بعدی و 3 بعدی، برجسته سازی مدل 3 بعدی روی چوب و MDF و حک نوشته معرق و منبت کاری روی چوب MDF، اکریلیک، سنگ، فلزات نرم و شیشه، PVC و… پلکسی و کامپوزیت

شت که 24 ساعت در روز از آن کار کشید. به طور معمول هرجه جنس اجناس به کار رفته در دستگاه سی ان سی خانگی بهتر و با کیفیت تر باشد، ساعات بیشتری را میتوان از آن کار کشید بدون اینکه آسیبی به دستگاه وارد شود. برای مثال اگر از یک دستگاه معمولی بتوان 8 ساعت کار کشید، از همان دستگاه با جنس بی کیفیت تر نباید انتظار بیشتر از 4 ساعت کار را داشت. خرید دستگاه CNC خانگی | این دستگاه کاملا برای کارهای خانگی و کوچک شخصی سازی شده است تا کسانی که بودجه کمتری دارند .

و یا کسب و کارشان نیازی به دستگاه های صنعتی بزرگ ندارند به راحتی خریداری کنند. ما در شرکت سازه پویان انواع مختلفی از دستگاه های CNC را طراحی و میسازیم از جمله خرید CNC سنگ ، خرید CNC رومیزی , … و یکی از مهم ترین آنها CNC خانگی یا کوچک میباشد. دستگاه سی ان سی کوچک کاربرد های مختلفی دارد که برخی از آنها را در انتهای مطلب آورده ایم . شما میتوانید برای اینکه از قیمت به روز CNC خانگی مطلع شوید با کارشناسان ما تماس بگیرید همچنین برای اینکه خرید دقیق تر و بهتری نیز داشته باشید میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا