علمی و پزشکیبرترین های کسب وکار ایرانی

شکم بند حوله ای

کمک به حل مشکلات شکمی با استفاده از شکم بند

 

دیواره شکم هم مثل اکثر بخش های بدن دارای عضلاتی درجلو و اطراف است که با توجه به وضعیت بدن می توانند ضعیف یا قوی باشند. عضلات شکم از اندام های داخل شکم محافظت می کنند و شکل شکم به این عضلات وابسته است. روی عضلات شکم توسط یک لایه ی چربی پوشانده شده که ضخامت آن در افراد مختلف متفاوت است. ضعف عضلات شکم می تواند منجر به افتادگی شکم شود که در این عارضه دیواره ی قدامی شکم به جلو برآمده می شود و در حالت ایستاده بر اثر وزن احشاء داخلی، شکم به سمت پایین برآمده می شود.

در این حالت وزن نامتعادلی در جلوی بدن به وجود می آید که مرکز ثقل ستون مهره ها را تغییر می دهد و فشار اضافی بر آن وارد می کند و در نتیجه موجب درد در ناحیه کمر و افزایش قوس کمر می شود. چاقی، افزایش سن، بارداری در خانم ها و انجام عمل جراحی شکم از جمله عواملی هستند که می توانند باعث ضعف عضلات دیواره شکم و افتادگی ناشی از آن شوند.  در این زمان خرید و استفاده از گن لاغری آرتان زنانه کاملا احساس می شود.

شکم بند حوله ای چیست؟

شکم بند حوله ای با داشتن خاصیت کشسانی مناسب، شکم را جمع کرده و در وضعیت مناسبی قرار می دهد و از فشار بیش از حد به مهره های پایینی ستون فقرات جلوگیری می کند. از شکم بند می توان بعد از عمل جراحی شکم و کمر، دوران بعد از زایمان و جبران ضعف عضلات شکم در سالمندان استفاده کرد. علاوه بر این جهت استفاده در کمردردهای خفیف با منشأ عضلانی نیز مناسب است. در ساخت این محصول از برچسب های تمام نایلون استفاده شده است.

بهتر است که برای بستن شکم بند به پشت دراز بکشید. توصیه می شود ضمن استفاده از شکم بند، به کمک تمرینات مخصوص به تقویت عضلات شکم بپردازید. حتی الامکان هنگام دراز کشیدن و خوابیدن، خصوصاً بعد از عمل جراحی شکم، شکم بند را باز نموده یا آن را شل نمایید. این شکم بند تمام کش است.شکم بند حوله ای از جمله محصولات گروه شکم بند طبی بوده که مناسب استفاده جهت گرم نگه داشتن کلیه ها و احشاء داخلی بدن می باشد.

کاربرد و ویژگی شکم بند حوله ای:

 

  • این محصول جهت گرم نگه داشتن کلیه ها و احشاء داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بافت محصول به ایجاد گرمای محیطی کمک می کند.
  • دارای بافت یکپارچه و سیلندری می باشد.
  • دارای قابلیت استفاده آسان زیر لباس است.
  • باعث جلوگیری از ایجاد و بهبود کیست هایی که به علت سرد بودن ناحیه شکم بوجود می آیند، می شود.

ستون فقرات سه قسمت مهم دارد:

1 – مهرههای گردنی ( 7 مهره ) 2 – مهرههای پشتی ( 12 مهره ) 3 – مهرههای کمری ( 5 مهره ) .

بعلاوه دو مهره بهم جوش خورده بنام های ساکروم و کاکسیکس وجود دارند. انحنای نرمال مهرهای گردنی لوردوز( انحنای به جلو ) است. همچنین در ناحیه کمری لوردوز و در ناحیه پشتی کایفوز( انحنای به عقب) داریم. عملکردهای اولیه ستون فقرات حفظ وضعیت ایستاده ، فراهم کردن ثبات و تحرک ،بدن می باشد.

خصوصیات محصول:

این محصول از مواد اولیه ضد حساسیت و دارای کشسانی مناسب تهیه شده است.

این محصول از نخ حوله ای بافته شده است.

زمان استفاده از ساپورت های ارتوپدی:

در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می نمایید ، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.

در غیر این صورت از این محصول در تمام ساعاتی که بیدار هستید استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که بهتر هنگامی که خواب هستید از این محصول استفاده نکنید مگر در صورتی که پزشک تجویز نموده باشد.

نحوه شستشوي شکم بند حوله ای:

جهت شستشوي اين محصول از آب سرد و مايع شستشوي رقيق استفاده نماييد. محصول را درون ماشين لباسشويي قرار نداده و با دست بشوييد.

گن شکم بند چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

خرید گن شکم بند می تواند اولین قدم در رسیدن به اندامی مناسب برای افرادی که دارای شکم بزرگ در اثر چاقی یا زایمان هستند، باشد. این گن ها با قابلیت کشسانی و محکمی که دارند عضلات شکم را کاملاً جمع کرده و فرم اندام را صاف تر نشان می دهند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که هنوز در خصوص خرید گن شکم بند تردید دارید، با ما باشید چرا که ما در این مقاله قصد داریم با معرفی گن شکم بند و ذکر مزایای گن شکم بند و همچنین معایب و ویژگی های آن، شما را بیشتر با این مقوله ی همه گیر آشنا کنیم.

معرفی گن شکم بند

خرید گن لاغری یکسره زنانه برای بانوانی که دارای چربی شکمی زیادی هستند و می خواهند در مهمانی ها اندامی ایده آل داشته باشند بسیار مناسب است. حتی آقایان نیز میتوانند با خرید گن لاغری مردانه آرتان فرم ایده آل تری از اندامشان را در لباس های مهمانی داشته باشند. اما گن شکم بند یک وسیله ای ست که در قسمت شکم باعث صاف تر دیده شدن اندام شما می گردد و با فرم دادن به بدن شما باعث زیباتر دیده شدن آن می شود. اما شاید شما هم مثل بسیاری از افراد ندانید که گن شکم بند دارای انواع مختلفی ست و در ابتدای ورود این محصول به بازار تنها به عنوان یک کالای طبی مطرح شده بود.

یعنی اشخاص پس از عمل جراحی در ناحیه شکم یا زایمان از آن برای بستن شکم به جهت جلوگیری از افتادگی عضلات شکم استفاده می کردند. اما امروزه این وسیله ی طبی مصارف دیگری نیز دارد. گن شکم بند بارداری یکی از همین موارد دیگر مصرف گن شکم بند است. بانوانی که باردار هستند، بعضاً به توصیه ی پزشک از گن شکم بند بارداری استفاده می کنند و این وسیله کاملاً طبی می باشد. اما مورد دیگری که گن شکم بند در آن مطرح می شود گن های لاغری هستند. این گن ها با اعمال فشار کشسانی بر روی چربی های شکم باعث می شوند سایز شکم شخص به صورت آنی کم شده و اندام او را لاغرتر و خوش تراش تر نشان دهد.

اما باید این نکته را به یاد داشته باشید که پوشیدن گن لاغری به تنهایی باعث لاغر شدن به صورت دائمی نمی شود. یعنی شما پس از بازکردن و درآوردن گن لاغری خواهید دید که بدن شما به فرم اصلی خود باز می گردد. اگر به دنبال اندامی ایده آل هستید بهتر است با ورزش و یک رژیم غذایی مناسب به سمت لاغری پیش بروید. اما در این حین می توانید از گن شکم بند نیز برای سفت تر شدن عضلات شکم خود و زودتر لاغر شدن و جمع شدن آن استفاده نمایید.

ویژگی های گن شکم بند

◘ گن های شکم بند اغلب دارای یک ویژگی مشترک هستند و آن هم قابلیت کشسانی آن هاست. شکم بند در حقیقت یک پارچه ی کشی و با انعطاف پذیری بالایی می باشد که در عین حال بسیار محکم و سفت بوده است. این پارچه ی کشی با کشیده شدن دور بدن شخص هر آنچه که در زیر آن قرار می گیرد به سمت داخل فشرده شده و صاف دیده می شوند. این ویژگی گن شکم بند یعنی خاصیت کشسانی آن باعث شده تا هر سایز آن برای بیشتر افراد با اندام مختلف بدون فشار در هنگام انجام فعالیت های مختلف روزانه قابل استفاده باشد.

◘ مهم ترین ویژگی گن شکم بند در خصوص جنس آن، ضد حساسیت بودن این شکم بند است. این گن ها به گونه ای طراحی شده اند که برای هر پوستی قابل استفاده باشند. گن شکم بند از یک نوع پارچه ی پلیمری که یک نوعی از پارچه های مخصوص لباس غواصی ست تولید می شود. دلیل استفاده از آن هم اینست که این پارچه دارای خاصیت عایق رطوبت است و همین موضوع سبب شده تبادل گرما و رطوبت مابین پوست و هوای محیط صورت نگیرد و باعث تعریق و افزایش دمای بدن و در نهایت کاهش سایز می شود.

◘ ظریف بودن و قابل پنهان شدن یک ویژگی گن شکم بند محسوب می گردد. شما باید در انتخاب گن شکم بند دقت کنید در عین حال که محکم و از استقامت بالا برخوردار بوده، باید ظریف نیز باشد. چرا که بیشتر اشخاص از این شکم بند ها عموماً در مهمانی ها و مجالس به منظور بهتر دیده شدن اندام خود استفاده می کنند، پس به هیچ وجه نباید از زیر لباس مشخص باشد.

◘ برخی از افراد استفاده از فنر طبی داخلی را یک ویژگی گن شکم بند می دانند و معتقدند باید این قابلیت را دارا باشد. فنر طبی داخلی باعث می شود فرم بدن شما بهتر دیده شده و استایل شما بیش از پیش جذاب تر به نظر برسد. ضمن آن که موجب افزایش دوام در شکم بندها نیز می گردد. البته این موضوع در افراد می تواند متفاوت باشد و برای بسیاری از اشخاص با تجویز پزشک استفاده از آن ضرورت دارد.

◘ نکته ای که باید در این جا بدانید اینست که گن های شکم بندی که از فنر طبی داخلی استفاده می کنند کمی سخت تر از سایر گن های شکم بند می باشند. چرا که شما با پوشیدن این مدل از شکم بند ها باید کاملاً صاف و اصطلاحاً اتو کشیده بایستید تا فنر شما را اذیت نکند. اگر صرفاً برای لاغری از گن شکم بند استفاده می کنید و نمی خواهید به خود سختی زیادی بدهید بهتر است این مدل را انتخاب نکنید.

دکمه بازگشت به بالا