لوازم خانگی

نقد و بررسی Lenovo Vibe X3؛ برادرخوانده‌ی نکسوس 6


کاربران از تلفن های خود متفاوت استفاده می کنند. برخی از افراد به دلیل دوربین های بزرگ خود ، تلفن های هوشمند می سازند ، برخی برای سلفی و برخی دیگر با قیمت بسیار گران قیمت. شرکت چینی Lenovo این نیاز کاربران را کاملاً درک کرده و با توجه به این موضوع ، سری گوشی های Vibe را در مدل های مختلف و با عملکردهای متفاوت تولید کرده است. اگر برای کیفیت یک دوربین عالی ارزش قائل هستید ، Lenovo وب شات را تبلیغ می کند. اگر کیفیت دوربین سلفی اولین و آخرین کلمه در تلفن همراه شما است ، مدل سری S1 برای شما بهترین است و اگر می خواهید گوشی شما سر و گردن بهتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار داشته باشد و بتواند کار کند همراه با وی برای بیش از یک روز ، Web P1 مناسب ترین گزینه است. در نهایت ، اگر به دنبال یک تلفن کامل هستید که دارای ویژگی های خوب در هر زمینه باشد ، Web X3 بهترین تلفن Lenovo در سال 2015 است.

با توجه به اندازه این محصول ، باید به عنوان فبلت در نظر گرفته شود. این فبلت 5.5 اینچی دارای دو بلندگوی استریو است و می تواند تجربه رسانه ای خوبی را به شما ارائه دهد. Web X3 همچنین دارای سخت افزار قدرتمندی است و می تواند تمام نرم افزارهای سیستم عامل اندروید را به راحتی اجرا کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر این محصول Lenovo به Abcmag Mag وارد شوید.

..

طراحی و ساخت

اولین چیزی که پس از کار با Web X3 به ذهن می رسد شباهت زیاد به Motorola Nexus 6 است. Lenovo Web X3 یک تلفن بسیار خوب و رده بالا است. طراحی این گوشی درست مانند Nexus 6 از فلز ساخته شده است و قاب پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است. قسمت پلاستیکی از پلاستیک مات ساخته شده است و کمی لکه دست و چربی را از بین می برد.

03 - Lenovo Web X3 را مرور کنید

اگر به خاطر داشته باشید ، مهمترین نقطه طراحی Nexus 6 ، پوشش منحنی است. با الهام از این تلفن ، Lenovo این ویژگی طراحی را دوباره در وب X3 ایجاد کرده است. فراموش نکنید که Lenovo مالک موتورولا است. به طور کلی ، باید بگوییم که این نوع فرم دارای تلفات قابل توجه و تلفات قابل توجه است. مزیت آن راحتی و ارگونومی آن است. اما تلفات مربوط به وضعیت تلفن در منطقه مسطح است. در این حالت کار با تلفن (مخصوصاً هنگام نوشتن) کمی دشوار است. Lenovo Web X3 در این حالت راحت نیست و با لمس لبه ها تکان می خورد.

مانند اکثر پرچمداران اول ، Lenovo Web X3 دارای حسگر اثر انگشت است. این سنسور در قاب پشتی و در قسمت پایین چشم دوربین اول قرار دارد. با توجه به موقعیت این سنسور ، باید گفت که بهترین انگشت برای کار انگشت است. البته ، ما همچنین باید بگوییم که بزرگترین اشکال این سنسور به اثر انگشت زمانی است که Web X3 روی میز است. در این حالت ، نمی توانید قفل گوشی را با اثر انگشت خود باز کنید.

01 - بررسی Lenovo Web X3

سنسور اثر انگشت Web X3 در مقایسه با iPhone 6s یا Galaxy S7 بسیار سریع نیست و همچنین نمی توان گفت که از کار با آن خسته شده ایم. سنسور این گوشی دقیق و سریع است و می توانید روی عملکرد آن حساب کنید. نکته فوق العاده در مورد صفحه نمایش این سنسور نحوه باز شدن قفل آن است. بر خلاف سنسور دوربین های آیفون و گلکسی ، سنسور اثر انگشت در این گوشی از شما می خواهد که انگشت خود را روی آن بدون پلک زدن صفحه نمایش نگه دارید. یکی دیگر از مزایای این دوربین کانال شامل قابلیت تشخیص در همه جهات است.

نکته مهم دیگری که توجه این گوشی را به خود جلب می کند اندازه آن است. طول وب X3 154 میلی متر طول ، 76.5 میلی متر عرض و 9.3 میلی متر ضخامت دارد. این گوشی آنقدر بزرگ است که به سختی می توانید با یک دست با آن کار کنید. همچنین وزن 175 گرم این گوشی تقریباً با اندازه آن همخوانی دارد و زیاد سنگین نیست.

..

ظاهر می شود

صفحه نمایش یکی از بهترین قسمتهای وب X3 است. این گوشی دارای صفحه نمایش عالی و با کیفیت بالا می باشد. همچنین با توجه به کیفیت بلندگوهای آن ، می توان گفت تماشای فیلم در داخل بسیار سرگرم کننده است. وب X3 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با تصاویر فول اچ دی است. این محلول دارای چگالی 401PPI برای این گوشی است. به همین دلیل است که باید بگوییم مقالات وضوح و کیفیت بالایی دارند.

04 - Lenovo Web X3 را مرور کنید

علاوه بر این ، دو جنبه مثبت و قابل توجه دیگر در مورد کیفیت صفحه نمایش این گوشی وجود دارد. هنگامی که روشنایی Web X3 را افزایش دهید ، ظاهر آن بسیار درخشان خواهد بود و شما می توانید در دنیایی درخشان مانند خورشید با آن کار کنید. نکته دیگر در مورد رنگ های طبیعی ظاهر X3 Web است. برخلاف صفحه نمایش Super AMOLED ، به نظر نمی رسد که رنگ های صفحه نمایش این گوشی تحت تأثیر خود قرار گرفته باشد. با این حال ، صفحه نمایش این گوشی در حالت پیش فرض کمی آبی است. اما می توانید رنگ صفحه را به دلخواه تغییر دهید. یکی دیگر از نکات خوب این نمایش توانایی کار با دستکش و Cast Screen است. با استفاده از Cast Screen می توانید تصویر گوشی را به صفحه اصلی تلویزیون منتقل کنید.

..

تجهیزات

Lenovo Web X3 از نظر روانشناختی در انجام وظایف اصلی اما نه چندان سنگین کارایی دارد. کیفیت تماس این گوشی بسیار خوب است و صدا را با خروجی صدای تماس به وضوح می توان شنید. علاوه بر این ، تراشه اسنپدراگون 808 با سه گیگابایت RAM دارای قدرت کافی برای Web X3 است و می تواند اکثر برنامه های استاندارد اندروید را بدون تاخیر اجرا کند.

طبق استانداردهای بسیاری ، Lenovo Web X3 از اکثر گوشی های دارای تراشه Snapdragon 808 امتیاز بیشتری کسب کرده است. شماره تلفن ها از نظر اندازه از LG G4 ، Nexus 5X و Motorola Moto X Style بالاتر است. AnTuTu. Web X3 47386 امتیاز از رتبه AnTuTu ، 644 امتیاز از GeekBench 3.0 (توزیع تک) و 2019 (چند توزیع) دریافت کرد.

05 - Lenovo Web X3 را مرور کنید

از نظر دمای توسعه یافته ، Web X3 در برنامه های سنگین و سه بعدی بسیار داغ است. گرمای این گوشی بیشتر روی لبه فلزی احساس می شود تا قاب پشتی. اما باید این را هم بگوییم که این گوشی هیچ مشکلی در رابطه با اجرای برنامه های محبوب اندروید ندارد.

Web X3 دارای دو کانال ارتباطی است که یکی از آنها ترکیبی است و می تواند به عنوان سیم کارت و کارت حافظه microSD مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین Web X3 یک تلفن دو سیم کارته بدون درگاه کارت حافظه است ، یا یک تلفن دارای شکاف سیم کارت و یک درگاه کارت حافظه است. ویژگی های اصلی این گوشی فرستنده مادون قرمز ، فناوری USB OTG و NFC است.

باتری

با صفحه نمایش 5.5 اینچی و راه حل Web X3 Full HD ، Lenovo از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرد که به نظر می رسد به اندازه کافی خوب است. این تلفن به راحتی می تواند بیش از یک روز برای استفاده های متداول مانند گشت و گذار در اینترنت ، مرور شبکه های اجتماعی و پاسخگویی به تماس ها هزینه پرداخت کند. البته ، اگر از کاربرانی استفاده می کنید که از تلفن های زیاد استفاده می کنند ، باید هزینه دسترسی به اینترنت X3 را هر 8 یا 10 ساعت پرداخت کنید. به طور کلی ، ما عملکرد خوب این گوشی را بررسی می کنیم و بنابراین آن را یکی از نقاط قوت آن می دانیم.

..

سیستم عامل

به نظر ما ، Lenovo عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی از سیستم عامل X3 Web را ندارد. این گوشی دارای سیستم عامل Android Lollipop با رابط کاربری Vibe UI است. این رابط کاربری نسبت به نسخه قبلی پیشرفت های زیادی داشته است. به عنوان مثال ، منوی App Drawer به این نسخه از Vibe اضافه شده است و برنامه های شخص ثالث که چندان کاربر پسند نیستند از رابط کاربری حذف شده اند. در عوض ، Lenovo از برنامه ای به نام Peel on the Web X3 استفاده کرده است که به شما اجازه می دهد برخی از دستگاه های خانگی مانند تلویزیون خود را با سنسور مادون قرمز کنترل کنید.

06 - Lenovo Web X3 را مرور کنید

اما مشکل اصلی ما با این گوشی این است که رابط کاربری نیمه سنگین است و بهینه نیست. وقتی با این تلفن کار می کردیم ، اغلب شاهد تاخیرهای قابل توجهی در دنیای سیستم عامل ها بودیم. یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام کار با موبایل های بزرگ با آن روبرو می شوند ، استفاده از آنها با یک دست است. Lenovo این مشکل را با اجرای Micro Screen روی وب X3 حل کرد. با تایپ کردن حرف c در هر قسمت از سیستم عامل ، صفحه نمایش بسیار کاهش می یابد و می توانید با یک تلفن دستی کار کنید.

07 - بررسی Lenovo Web X3

دوربین

دوربین اصلی Web X3 یک سنسور 21 مگاپیکسلی از سونی است که دارای فریم f / 2.0 است. مهمترین ویژگی دوربین اصلی این گوشی فوکوس خودکار 4K و ضبط است. دوربین دوم این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. اجرای برنامه X3 Web Camera دو تا سه ثانیه طول می کشد که طبیعی و قابل قبول به نظر می رسد. این برنامه به طور خودکار شرایط نوری اطراف شما را تشخیص داده و تصویر را تصحیح می کند. اگر فکر می کنید نیازی به این تغییرات ندارید ، می توانید این کار را در منوی تغییرات دوربین انجام دهید. علاوه بر این ، Lenovo از قابلیت های مختلف عکسبرداری مانند Panorama ، HDR ، Blur Backgroung (برای نویز پس زمینه) و Pro (حالت عکسبرداری حرفه ای) برای وب X3 استفاده کرده است. همچنین ، این تلفن قابلیت ضبط ویدئوی آهسته و سریع را دارد. اما نکته بسیار بدی در مورد دوربین این گوشی وجود دارد. برای انتخاب رزولوشن تصاویر گرفته شده با دوربین های بزرگ ، وب سایت X3 تنها دو گزینه به شما ارائه می دهد ، وضوح بالا و استاندارد و هیچ اطلاعاتی در مورد وضوح واقعی!

08 - بررسی Lenovo Web X3

در بیشتر موارد ، کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین بزرگ این گوشی رضایت بخش است. اما در برخی از عکس هایی که در طول روز در نور کم گرفتیم ، کمی بیش از حد روشن بود. علاوه بر این ، جزئیات و ساختار تصاویر گرفته شده با Web X3 کمی هموارتر است. دید در شب قابل قبول تر است ، اما بر خلاف Galaxy S7 ، که متخصصان زیادی در این زمینه دارد.

..

نتیجه

لنوو وب X3 را به عنوان اولین گوشی در بازار جهانی عرضه کرد. این محصول عملکردهای بسیار خوبی برای رقابت با بهترین گوشی ها دارد. Web X3 کیفیت ساخت بالایی دارد و کار با آن بسیار سرگرم کننده است. این گوشی همچنین از بلندگوهای استریو باکیفیت بالا استفاده می کند و هنگام تماشای فیلم تجربه بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. اما چند مورد آزار دهنده در مورد وب X3 وجود دارد که اجازه نمی دهد در رقابت با دیگر پرچمداران بدرخشد.

09 - بررسی Lenovo Web X3

رابط کاربری نیمه سنگین تنها مشکل ما در وب X3 است. علاوه بر این ، ما باید برخی از حقایق مهم را به همه اظهارات اضافه کنیم ، زیرا وب سایت X3 با توجه به مشخصات آن کمی گران است. بسیاری از گوشی های استاندارد با قیمت Web X3 در بازار وجود دارند که می توانند زمینه را برای این گوشی Lenovo گسترش دهند. گوشی های هواوی میت 8 ، هواوی پی 9 ، ال جی G4 و سامسونگ گلکسی اس 6 جزو برترین و گران ترین گوشی ها با قیمت مشابه وب X3 هستند.

..

حرفه ای

  • بدن به خوبی انجام شده است
  • سیستم صوتی با کیفیت بالا
  • بیمه باتری خوب
  • پشتیبانی از USB OTG
  • فرستنده مادون قرمز (مادون قرمز)

..ارتباط بد است

  • توافق نامه نیمه سنگین و غیر استاندارد کاربر

Digi_Buy_Label5

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا