لوازم خانگی

المپیاد تکنیسین‌های ایران؛ کار مشترک سامسونگ و سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای


سامسونگ در همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای گام جالبی برداشته است. ایندو با کمک همه ، مسابقه ای با عنوان “المپیک فناوری ایران” برگزار می کند. شرکت کنندگان در این المپیاد همچنین تکنسین های فنی و حرفه ای کشور هستند. ثبت نام آنلاین و اولین دور مسابقه از امروز ، 10 نوامبر آغاز می شود.

با پشتیبانی شرکت سامسونگ ، سازمان ملی آموزش فنی و حرفه ای ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای Providence تهران و مرکز آموزش معلمان تحقیقات حرفه ای و فنی و فنی المپیاد فنی ایران انجام می شود. در این مسابقات ، تکنسین ها و متخصصان با گرایش های مختلف به صورت کاملا رایگان پزشکی به رقابت می پردازند.

همایش خبرنگاران

کنفرانس مطبوعاتی “ایرانی فنی ایرانی” امروز 19 آبان در تهران برگزار شد.

برگزارکنندگان این المپیاد هدفی را برای این منظور ذکر کرده اند. خلاصه ای از این اهداف در زیر ارائه شده است:

  • ترویج فرهنگ آموزش مهارت های مشتری در بین تکنسین های محصولات داخلی
  • با صنعتگران برتر و ماهر آشنا شوید
  • معرفی بهترین تکنسین ها به افراد ، صنایع و شرکت های مرتبط
  • ایجاد فرصتهای شغلی بر اساس مهارتهای خاص
  • ارتقاء بهترین مهارت ها در بین تکنسین های کشور

المپیک فنی ایران

این مسابقات در 4 گرایش مختلف برگزار می شود. چهار بخش عبارتند از:

  • موبایل و تبلت
  • لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)
  • وضعیت
  • تجهیزات صوتی (تلویزیون و تلویزیون خانگی)

دور مقدماتی این درخت زیتون از 10 تا 12 نوامبر به صورت آنلاین برگزار می شود. 100 اول در هر گرایش (در مجموع 400) به فینال راه پیدا می کند. این روند از 2 تا 4 دسامبر انجام می شود. مرحله نهایی از 25 تا 28 دسامبر برگزار می شود. جوایز اول تا سوم المپیک فنی ایران به سکه های سامسونگ 30 ، 20 و 10 بهار آزادی تعلق می گیرد.

برنامه المپیاد

در یکی دو سال اخیر ، سامسونگ پروژه های اجتماعی مختلفی را در ایران آغاز کرده است. “کمپین کودکان امید” یکی از پروژه های سامسونگ در ایران است. المپیاد فنی ایران نیز در این کمپین است. در راستای فعالیت های این کمپین ، سامسونگ با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای “آکادمی مهندسی سامسونگ” را تاسیس کرد. این آکادمی در المپیاد فنی ایران حضوری قوی دارد.

علاقه مندان می توانند از امروز 10 نوامبر به مدت سه روز از وب سایت Techolympiad.ir دیدن کرده و درخواست ثبت نام کنند. همه می توانند به روند مشابه کمک کنند. همه افراد بالای 15 سال ، زن یا مرد ، واجد شرایط شرکت در این المپیاد هستند.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا