هنر و سینما

اولین تیزر بلک ادم منتشر شد؛ فیلمی که دنیای DC را دگرگون می‌کند

تیزر فیلم “مرد سیاه” منتشر شد و از طریق آن می توانیم این چهره جدید دنیای Dysi (با بازی دواین جانسون) و اولین نیروهای ویژه را مشاهده کنیم.

دواین جانسون در اصل در فیلم “شزم” بازی کرد. (Shazam!) حضور داشته باشید و نقش بلک آدام را در این اثر ببینید. اما در اوایل تولید فیلم تصمیم گرفته شد که هر دو فیلم های خود را بسازند. زکری لوی و اشر آنجل در سال 2019 نوازنده شزم را به تماشاگران معرفی کردند ، اما شخصیت بلک آدام با بازی جانسون تا تابستان 2022 دیده نخواهد شد. کارگردانی که با دواین جانسون در کروز جنگل کار کرده است.

با جانسون او بازیگری خواهد بود که در فیلم انجمن عدالت آمریکا بازی می کند. نوآ سنتینو در نقش آلبرت روتشتاین ، آلدیس هاج در نقش هاوکمن ، کوئینزا سویندل در نقش سیکلون ، سارا شاهی در نقش آدریانا توماس و پیرس برازنان در نقش دکتر. فیت

تیزر این فیلم در جریان رویداد Dys Fendum 2021 منتشر شد. البته ویدئوهایی که در مورد شاهکار این قهرمان منتشر شد هیچ تفاوتی با کمیک های معمولی نداشت. قسمت اول فیلم شامل گزیده هایی از پشت صحنه است و چندین بازیگر در آن حضور دارند. و سرانجام ، پس از حضور دواین جانسون و توضیحات وی ، یک کلیپ کوتاه منتشر شد. این کلیپ مربوط به یکی از اولین سکانس های فیلم و معرفی بلک آدام است. در این صحنه ، آدریانا توماس مرد سیاه پوست را پیدا می کند و او را از خواب بیدار می کند.

جانسون در طول سخنرانی خود خاطرنشان کرد که سالها منتظر این موقعیت بوده و نقش های مشابهی را ایفا کرده است و فیلم را بر روی صحنه با جذابیت بصری زیبا ارزیابی می کند. دواین جانسون همچنین در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد که با ظهور بلک آدام ، روابط و سطوح قدرت در جهان به طور کامل تغییر خواهد کرد.

قدرت مردان سیاه پوست

دواین جانسون بلک آدام

پس از تماشای تیزر ، دو ایده و دیدگاه اصلی به ذهن شما می رسد. یکی از این نکات به ریشه های شخصیت بلک آدام در دوران مدرن برمی گردد. در واقع ، حضور آدریانا معنای خاصی دارد ، شخصیت او قبلاً به عنوان یک مبارز آزادی توصیف شده است ، و احتمالاً امیدوار بود که حضور بلک آدام در این مسیر به نفع او باشد یا حداقل اقدامات او او را شوکه کند. یعنی اخلاق مربوط به تلاش های او در مبارزه برای آزادی است.

اما نکته دوم مربوط به قدرت شخصیت Black Adam است. این حداقل بخشی از قدرت آدام منا را به بیننده نشان می دهد. او توانایی ایجاد صاعقه را دارد که وقتی یکی از مردان مهاجم می سوزد و خاکستر می پاشد متوجه آن می شویم. سپس با احتمال شلیک گلوله به هوا در مقابل تیراندازی مواجه می شویم. دو قدرت بلک آدام فاقد گلوله و توانایی پرواز است.

با این حال او اشتباه نکرد وقتی دوین جانسون گفت که این فیلم جدید سطح قدرت را در این دنیای قهرمانان تغییر می دهد. در واقع بلک آدام با این توانایی ها را باید رقیبی قوی برای سوپرمن و شزم دانست.

البته آنچه هنوز مبهم است و باید منتظر انتشار آن باشیم ، قدرت قهرمانان انجمن عدالت آمریکا و ارتباطات آنها و ارتباط آنها با داستان بلک آدام است. در هر صورت ، شکی نیست که شخصیت جانسون شخصیت اصلی فیلم خواهد بود ، بنابراین منطقی است که او در اولین تیزر شخصیت اصلی باشد و تمام توجهات را به خود جلب کند ، حتی اگر قهرمانان در سراسر جهان وجود داشته باشند. … حتی دیگران

دریافت اطلاعات بیشتر و عکسهای این قهرمانان ، لباسها و قدرتهای آنها در آینده نزدیک و دیدن آنها در تیزرهای بعدی بسیار عالی خواهد بود.

یکی از این قهرمانانی که ممکن است مخاطبان بیشتری را جذب کند دکتر است. فیت ، با بازی پیرس بروسنان ، گرچه چهره هاوکمن و آلبرت روشتاین از جذابیت کمتری برخوردار است. شاید در سال 2022 ، با انتشار اولین تریلر فیلم قهرمان بلک آدام ، اطلاعات دقیق تری در اختیار داشته باشیم.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا