آشپزی

طرز تهیه آفوگاتوی تیرامیسو؛ ترکیب بی‌نظیر دو طعم محبوب


تیرامیسو و قهوه در سراسر جهان محبوب هستند. هر یک از این دو غذا طعم منحصر به فردی دارند ، یکی به عنوان یک دسر و دیگری به عنوان یک نوشیدنی که می تواند همه افراد سخت دل را راضی کرده و آنها را عاشق کند. حالا تصور کنید که این دو غذا توانایی خلاقانه آنها را در ایجاد یک غذای دیگر شبیه به آن دو اما بسیار خوشمزه تر و تجربه ای به شما می دهد که هرگز تصور نمی کردید! در این راهنمای دستور العمل AbcmagMag ما می خواهیم شما را با این غذای جدید آشنا کنیم ، بنابراین با نحوه تهیه تیرامیسو afogatu آشنا شوید.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه آفوگاتو تیرامیسو

افوگاتوی تیرامیسو

Afugato با مخلوط کردن چند بستنی با قهوه اسپرسو داغ تهیه می شود. Afogato تیرامیسو مخلوطی خوش طعم از پنیر و قهوه است که طعم بسیار خوشمزه و جذابی دارد.

طرز تهیه afogatu تیرامیسو

مخلوط کردن

  • بستنی: قاشق 3
  • شیر: یک سوم فنجان
  • پنیر ماسکارپونه: 3 قاشق غذاخوری
  • شکر: 1 قاشق چایخوری
  • قهوه اسپرسو: یک وعده غذایی
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه afogatu تیرامیسو

طرز تهیه afogatu تیرامیسو

1
برای تهیه این تیرامیسو afogatu ، ابتدا پنیر شور ، خامه ، شیر و شکر را مخلوط کرده و با همزن دستی خوب هم بزنید تا یکدست شود.

طرز تهیه آفوگاتو تیرامیسو

2
پنیر به دست آمده باید دارای بافت نرم و کرکی باشد.

طرز تهیه afogatu تیرامیسو

3
در این فرآیند ، بستنی وانیلی را در یک لیوان روغن معطر بریزید و قهوه اسپرسو داغ را داخل آن بریزید.

طرز تهیه afogatu تیرامیسو

4
بعد از ریختن بستنی و قهوه اسپرسو در لیوان ، پنیر را داخل کاسه بریزید تا کاملاً در کاسه پر شود. سپس می توانیم از پودر قهوه یا پودر کاکائو برای تزئین نوشیدنی استفاده کنیم.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا