لوازم خانگی

سامسونگ می‌خواهد حلقه‌ی هوشمند بسازد


سامسونگ یک حلقه هوشمند ثبت کرده است که برای کنترل دستگاه ها و سیستم های خانگی به تلفن های همراه متصل می شود.

سامسونگ اولین شرکتی نیست که ایده حلقه هوشمند را پذیرفت.

ممکن است سامسونگ بخواهد یک حلقه هوشمند جدید توسعه دهد که بتواند انواع گجت ها مانند تلفن های هوشمند ، تلویزیون و لوازم خانگی را کنترل کند.

ثبت اختراع اخیر سامسونگ در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده نشان دهنده استفاده از این دستگاه است. به این ترتیب ، تلفن این زنگ هوشمند را تشخیص می دهد و سپس منویی را نشان می دهد که کاربرد حلقه را نشان می دهد. در این منو می توانید تلویزیون ، سیستم صوتی ، پنجره هوشمند یا هر نوع لوازم خانگی را روشن یا تنظیم کنید. این اختراع تصاویر مقدسی را برای تلویزیون ها ، رادیوها ، وسایل روشنایی ، لامپ ها و سایر دستگاه های هوشمند نمایش می دهد.

حلقه هوشمند سامسونگ

سامسونگ اولین شرکتی نیست که ایده حلقه هوشمند را پذیرفت. شرکت هایی مانند اپل ، گوگل و مایکروسافت نیز اختراعات خود را در این پلت فرم ثبت کرده اند. چیزی که حلقه هوشمند سامسونگ را از نمونه های دیگر متمایز می کند این است که می توان آن را به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک متصل کرد.

سامسونگ حق ثبت اختراع را در ماه ژوئن ثبت کرد. البته ، مانند بسیاری از اسناد ثبت اختراع دیگر ، هیچ ضمانتی برای ساخت چنین حلقه ای وجود ندارد. ممکن است سالها طول بکشد تا این ایده از بین برود.

منبع: Mobile Patently

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا