آشپزی

طرز تهیه بستنی موز و انبه؛ طعم فراموش‌نشدنی تابستان


انبه یکی از میوه های گرمسیری است که در کشور ما یافت می شود و بسیار محبوب است. این میوه با رنگ ، عطر و طعم منحصر به فرد خود در تهیه غذاهای مختلف تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد و احساس تابستانی را در روزگار ما ایجاد می کند. در این درس آشپزی Dig Dig Mag ما طرز تهیه بستنی و بستنی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید تا پایان تابستان این بستنی را در خانه تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

ترکیب موز و انبه در این بستنی طعم بی نظیری را ایجاد می کند که بدون شک مورد استقبال همه قرار می گیرد و به غذای تابستانی مورد علاقه خانواده و دوستان شما تبدیل می شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه این بستنی را به شما آموزش دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه بستنی و بستنی مخروطی

مخلوط کردن

  • بازوهای آبی: یک
  • موی موز: یک عدد
  • شیر: نصف لیوان
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • قالب ساخته شده از دمپایی
  • چوب یخ

طرز تهیه بستنی و بستنی مخروطی

طرز تهیه بستنی و بستنی مخروطی

1
برای تهیه این بستنی خوشمزه کافی است آبی سرد ، موز ، شیر ، خامه و عسل را در مخلوط کن بریزید و با بالاترین سرعت خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه بستنی و بستنی مخروطی

2
مخلوط کنید تا یکدست و یکدست شود.

طرز تهیه بستنی و بستنی مخروطی 3
مواد آماده شده را در قالب یخ بریزید و چوب های یخ را در آن قرار دهید. قالب را چندین بار فشار دهید تا سطح بستنی صاف و یکدست شود. سپس 2 تا 3 ساعت در یخچال قرار دهید.

طرز تهیه بستنی موز و انبه

4
پس از بیرون آوردن یخ از یخچال ، لبه های قالب را برداشته و یخ را به آرامی بردارید.

خوردن این بستنی خنک و شگفت انگیز در تابستان را فراموش نکنید.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا