آشپزی

چگونه یک سینی میوه‌ی تابستانه‌ی زیبا آماده کنید؟


تابستان به خاطر میوه های متنوع و رنگارنگ و طعم های منحصر به فردش مشهور است. با میوه تابستانی ، می توانید تمام نوشیدنی ها ، کیک ها ، دسرها و همچنین غذا را آماده کنید ، که ما قبلاً در سری آموزش های آشپزی در Dig Dig Meg به شما آموزش داده ایم. امروز می خواهیم یک ایده ساده را برای لذت بیشتر از طعم میوه های تابستانی به شما معرفی کنیم. ایده هایی برای سازماندهی خوب غذاهای میوه تابستانی.

اگر فردی در خانه دارید که علاقه زیادی به خوردن میوه ندارد یا یکی از آن افراد فراموش کرده است که میوه را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهد ، یک بشقاب میوه منظم می تواند مصرف مناسب میوه را در خانه شما تضمین کند. فراموش نکنید که این ایده های ساخت کاسه میوه را می توان با میوه در هر فصلی تهیه کرد. از ای بی سی مگمگ وارد شوید تا شما را با بشقاب میوه و ایده های آن در مورد سازمان آشنا کند.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

بشقاب میوه چیست؟

در تابستان ، تنوع میوه ها بسیار زیاد است و رنگ و لعاب بیشتری دارند ، بنابراین ، با کمی خلاقیت می توانیم یک ظرف میوه خوب و مدرن گران قیمت داشته باشیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

انتخاب میوه

میوه هایی مانند سیب و موز در ظرف میوه تابستانی انتخاب مناسبی نیستند زیرا پس از برش سریع سیاه می شوند و زیبایی ظرف را خراب می کنند.

میوه هایی مانند توت فرنگی ، انواع توت ها ، کاساوا ، هندوانه ، گوجه سبز و انار انتخاب های بهتری هستند.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

ایجاد با برش میوه

برای داشتن یک مجموعه میوه شگفت انگیز ، برش میوه بسیار مهم است. برش های خلاقانه ، نظم و یکنواختی می تواند جلوه های بیشتری را ایجاد کند.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

ایده برش میوه

ابتدا یک برش مورب در فاصله 2 سانتی متری از مرکز میوه انجام دهید ، سپس نوک چاقو را با زاویه 45 درجه نسبت به برش اول قرار دهید و چاقو را برای برش به جلو و عقب حرکت دهید.

مراحل بالا را در اطراف کیوی تکرار کنید تا یک الگوی زیگزاگ ایجاد کنید.

پس از اتمام کار ، انتهای کیوی را نگه دارید و آن را در جهت مخالف بکشید تا کیوی به نصف تقسیم شود.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

1
از ظروف کوچک و بزرگ می توان برای سازماندهی کاسه های میوه زیبا استفاده کرد ، زیرا این امر باعث ایجاد امنیت بیشتر و ایجاد فضای بهتر برای نرده ها می شود.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

2
در مرحله دوم ، نرده ها قابل مشاهده خواهند بود. میوه هایی مانند هندوانه ، مرکبات ، کیوی و طالبی بهترین انتخاب برای چیدن آب میوه های تابستانی هستند.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

3
در مرحله سوم ، پس از حصار ، می توانید فضای خالی را با میوه های مختلف پر کنید. اینها شامل توت فرنگی ، کیوی ، زغال اخته و میوه ها هستند.

به این ترتیب می توانید میز پذیرایی خود را بهینه کنید.

ترتیب غذاهای میوه تابستانی

محصول جالب

برای تهیه غذای میوه تابستانی نیازی به میوه فانتزی ندارید.

می توانید با چند ایده ساده و میوه های موجود ، یک سبد میوه زیبا بسازید.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا