لوازم خانگی

نقد و بررسی سرخ‌کن چندکاره دلونگی مدل FH1363


غذاهای سرخ شده محبوب ترین غذای روی زمین هستند. جشن چشیدن با جوشاندن تکه های سیب زمینی یا تکه های مرغ آغشته به آرد سوخاری آغاز می شود. اما نباید فراموش کنیم که مقدار زیادی روغن معایب خاص خود را دارد. به همین دلیل سازندگان لوازم خانگی به دنبال راهی برای سرخ کردن غذا با کمترین میزان روغن بوده اند تا سرخ کردنی ها همچنان طعم همان جذابیت های قدیمی را داشته باشند. به همین دلیل سرخ کن هایی که با کمترین میزان روغن کار می کنند طراحی و روانه بازار می شوند. در میان محصولات ارائه شده با این ایده ، سرخ کن چند منظوره دلونگی FH1363 او هست. البته ممکن است گفتنش سخت باشد سرخ کردن برای این دستگاه استفاده می شود در حقیقت ، استفاده از کلمه سرخ کن برای چنین محصولاتی آزار و اذیت است. زیرا سرخ کردن یکی از کارهایی است که او می تواند انجام دهد. اما برای سهولت در اتصال به دستگاه از کلمه سرخ کن استفاده خواهیم کرد.

؟

کیفیت و طراحی بدنه

وزن DeLongi FH1363 نسبت به اندازه آن بسیار کم است و به راحتی می توان آن را به نقطه دلخواه منتقل کرد. جنس بدنه از پلاستیک است و کیفیت خوبی دارد. این بدنه بیشتر شبیه هواپیما است و درست مانند آنها باز و بسته می شود. در بالای دستگاه یک پلاستیک شفاف وجود دارد تا بتوانید ببینید چه چیزی در حال سرخ شدن یا پخت است. به عنوان مثال، هنگام سرخ کردن یک برش سیب زمینی، می توانید بدون باز کردن دستگاه بررسی کنید که آیا سیب زمینی طلایی و سرخ شده است یا خیر.

01 - سرخ کن چندکاره دلونگی FH1363

به این ترتیب دیگر نیازی به باز و بسته شدن مداوم دستگاه نیست و از قطع برق آن جلوگیری می شود. ظرفیت سرخ کن 1.7 لیتر غذای خام است و در صورت استفاده از مواد منجمد و نیمه آماده ، حجم قابل استفاده به 1.5 لیتر می رسد. این ظرفیت بزرگ کابین به شما کمک می کند تا مهمانی های کوچک خانوادگی را برپا کنید و آنچه را که در ذهن دارید به سرعت برای مهمانان خود آماده کنید.

؟

کارایی

مکانیزم جالبی برای دستگیره محفظه تشت در نظر گرفته شد. در حالی که دسته اکثر ماهی تابه های معمولی به طور دائم به سینی یا محفظه تابه وصل شده است ، دسته این دستگاه در دو موقعیت مختلف قرار گرفته است. هنگامی که دستگاه و سرخ کن در حال کار هستند ، دسته در شیار ایجاد شده در قسمت جلویی بدن فرو رفته و بخشی از بدن می شود. اما وقتی پخت تمام شد و زمان بیرون آوردن تابه فرا رسید، باید دکمه روی دسته را فشار دهید تا دسته بلند شود و می توانید با استفاده از آن تابه را از سینی جدا کنید.

02 - سرخ کن چند منظوره دلونگی FH1363

یک پیچ تنظیم قدرت در بالای تابه وجود دارد که وظیفه آن تغییر دمای عنصر اصلی است. در تابه در مجموع از دو عنصر استفاده شده است که اولی در بالای دستگاه قرار دارد و با فن کار می کند و دومی در کف قرار می گیرد. شیفت های بالا دارای دو شکاف برای دسترسی آسان به فرت بالاتر و شیفت های پایین دارای دو شکاف برای دسترسی آسان تر به فرت های بالاتر بود. فرت های بالایی با دو برش مشخص شدند تا دسترسی به فرت های بالاتر راحت تر شود.

03 - سرخ کن چند منظوره دلونگی FH1363

در جلوی دستگاه سه دکمه برای تنظیم دستگاه وجود دارد ، اولین دکمه برای خاموش و روشن کردن دستگاه ، سپس دکمه بعدی برای تنظیم تایمر و در نهایت آخرین دکمه برای روشن کردن عنصر پایین تر است. می توانید در هر زمان بدون ایجاد مزاحمت در عملکرد اصلی ، عنصر پایین را روشن و خاموش کنید. تایمر دستگاه هیچ ربطی به عملکرد دستگاه ندارد و نمی تواند مستقیماً عملکرد موارد را مختل کند. این تایمر فقط یک تایمر است که روی دستگاه به عنوان یک گزینه اضافی برای پیگیری کارهای شما قرار می گیرد.

04 - سرخ کن چند منظوره دلونگی مدل FH1363

دلونگی برای این سرخ کن یک اهرم دست و پا مانند طراحی کرد که با چرخش بسیار کند غذا را در محفظه مخلوط کرده و مخلوط می کند. بنابراین دیگر لازم نیست نگران غذا نپختن یکنواخت یا خراب شدن غذا باشیم.

سوپ ، خورش یا سس هایی که به حرارت ملایم و یکنواخت نیاز دارند. به راحتی می توانید غذای خود را به دلونگی بسپارید. اما شگفتی دلونگی جدا شدن این بازو و اتفاقی به نام «فهرست نامحدود» است. حالا دلونگی از مفهوم سرخ کردن فراتر رفته و به یک سرآشپز همه کاره تبدیل می شود. با جدا کردن راکت دوار ، یک جهان انتخابی پیش روی خود دارید.

05 - سرخ کن چند منظوره دلونگی مدل FH1363

از فیله ماهی گرفته تا پیتزا و کیک ، غذاهایی وجود دارد که می توان با بالاترین کیفیت از این محصول دلونگی تهیه کرد.

حتماً در سوپرمارکت ها با غذاهای نیمه تمام برخورد کرده اید. این روزها به لطف تکنولوژی می توانید انواع غذاهای نیمه فرآوری شده را در فروشگاه ها پیدا کنید. از چیپس گرفته تا فلافل و کتلت غذاهایی هستند که توسط مارک های معتبر و به صورت نیمه آماده به ما عرضه شده اند. در اینجا برگ برنده بعدی دلونگی می آید. سرخ کردن این غذاها در De’Longhi نیازی به روغن ندارد! بدون افزودن یک قطره روغن، می توان غذاهای نیمه تمام را در ماهیتابه دلونگی با بالاترین کیفیت آماده سازی سرو کرد.

؟

برنامه آشپزی

06 - سرخ کن چندکاره دلونگی FH1363

افراد زیادی را دیده ایم که یک وسیله جذاب خریده اند و بعد از مدتی یا دستگاه را به انبار می برند یا فقط به عنوان لوازم جانبی از آن استفاده می کنند. شاید دلیل این امر ندانستن نحوه استفاده صحیح یا ندانستن عملکردهای مختلف دستگاه های مدرن باشد. دلونگی با درک این موضوع، این ایده را توسعه داد که برای همیشه یک سرخ کن چند منظوره باشد. این شرکت با تکیه بر تلفن های هوشمندی که این روزها در جیب اکثر مردم است ، یک برنامه رایگان برای کاربران این سرخ کن ارائه کرده است که بر اساس سیستم عامل های iOS و Android قابل نصب بر روی تلفن های هوشمند است. در این اپلیکیشن 170 نوع غذا به همراه دستور پخت دقیق و کامل آنها ارائه شده است که طیف وسیعی از ذائقه ها را پوشش می دهد. اکثر این غذاها طوری طراحی شده اند که به راحتی با این ماهی تابه پخته می شوند. این دستور العمل ها با توجه به طعم و مزه مکان های مختلف تهیه می شوند و البته بهداشت غذا نیز در نظر گرفته می شود. فرقی نمی کند گیاه خوار باشید یا طرفدار استیک. مهم نیست که چقدر دشوار باشد ، دلونگی شگفتی های هیجان انگیزی را برای شما آماده کرده است.

؟

نتیجه

07 - سرخ کن چندکاره دلونگی FH1363

مجهز شدن پدل چندگانه به پاروی دوار اتوماتیک شاید مهمترین ویژگی این محصول دلونگی باشد. هنگام پخت و پز با حرارت ملایم و هم زدن، می توانید با خیال راحت سایر کارهای آشپزخانه را بدون نگرانی در مورد تمام شدن غذا یا نپختن یکنواخت انجام دهید. دو عنصر گرمایش همراه با طراحی استثنایی مهندسان دلونگی تعبیه شده در این سرخ کن به میزان قابل توجهی زمان پخت را کاهش می دهد. ترکیب گرما و انرژی تابشی یک تجربه پخت و پز همهجانبه را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین نتیجه پخت ممکن با ترکیب گرمای تابشی و همرفت به دست می آید. منظورم سرخ کردن از بالا به پایین است!

08 - سرخ کن چند منظوره دلونگی مدل FH1363

با توجه به ظرفیت بالای این سرخ کن ، دیگر نگران کمبود غذا نخواهید بود. ظرفیت بیش از 1.7 کیلوگرم سیب زمینی تازه یا 1.5 کیلوگرم سیب زمینی ورقه شده منجمد حدود 8 نفر را در پیشخوان آشپزخانه شما خوشحال می کند. سرخ کن شفاف به شما این امکان را می دهد که وضعیت غذای خود را در طول دوره پخت یا سرخ کردن بررسی کنید. و البته ، ذهن شما در مورد شستن قطعات این دستگاه پس از پختن روشن است. هر قطعه را می توان به راحتی برداشته و در ماشین ظرفشویی شستشو داد. هنگام کارکردن دستگاه به دلیل روشن شدن فن ، مقداری نویز خواهید شنید. این سر و صدا می تواند کمی آزاردهنده باشد. سینی آشپزی دارای روکش تفلون نچسب است و غذا به هیچ وجه به آن نمی چسبد.

09 - سرخ کن چند منظوره دلونگی FH1363

آیا می خواهید از میانگین مصرف روغن این دستگاه مطلع شوید؟ کافی است بدانید برای سرخ کردن یک وعده سیب زمینی با یک کلیه فقط 14 میلی لیتر روغن لازم است. نتیجه این است که غذای به دست آمده فقط 2.8 درصد چربی دارد و بسیار سالم است. البته در شرایطی که سیب زمینی کاملا خشک شده است.

غذای سالم با بهترین طعم و کیفیت. دلونگی سعی کرد همه اینها را در سرخ کن چند منظوره FH1363 قرار دهد. تنوع غذاهای پخته با استفاده ساده ، مکانی را برای این دستگاه در هر آشپزخانه ای باز می کند. البته نباید فراموش کنیم که کیفیت فوق العاده ساخت و همچنین قیمت بسیار مناسب این محصول ، ارزش خرید آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

؟

؟مثبت

  • استحکام بالا
  • پنجره دید بزرگ برای تماشای غذا در حین پخت
  • او یک تایمر دارد
  • دیوارهای سرد

؟

؟منفی

؟

Digi_Buy_Label5

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا