لوازم خانگی

ریشه‌یابی نام شرکت‌ها؛ کلمه‌ی سامسونگ از کجا آمده؟


“کلمه قطعاً قوی ترین دارویی است که بشر تا به حال استفاده کرده است.” رودیارد کیپلینگ ، روزنامه نگار و نویسنده برجسته انگلیسی در کالج رویال جراحان لندن در سال 1923 کلمات را به مواد مخدر تشبیه می کند و می گوید که کلمات نه تنها می توانند شما را هیجان زده ، فلج یا معتاد کنند ، بلکه می توانند سلول های مغز شما را به رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنند! حروف عمل حول کلمات تشکیل می شوند. شرکتها برای تعامل با مخاطبان خود فقط یک کلمه هستند. با این حال ، کلمات خارجی که وارد زبان ما می شوند و ناحیه ای از ادبیات گفتاری و نوشتاری ما را اشغال می کنند. در روزهای آینده با ما همراه باشید و اسامی بزرگترین شرکت های فناوری جهان را ببینید.

اکثر ما سامسونگ را از طریق تلفن ، تبلت ، تلویزیون و لوازم خانگی می شناسیم. اما این شرکت نمونه ای از همان کوه یخی است که تنها نوک آن بیرون زده است. سامسونگ که در سال 1938 به عنوان یک شرکت تجاری در کره جنوبی تاسیس شد ، طی سه دهه به سرعت در صنعت هوانوردی ، نساجی ، بیمه ، اوراق بهادار و خرده فروشی رشد کرد.

تکامل برند سامسونگ

تکامل لوگوی سامسونگ

این شرکت در دهه 1960 وارد صنعت الکترونیک شد. او حتی در دهه هفتاد نیز پا به کشتی سازی گذاشت. سامسونگ در حال حاضر بیش از 80 شرکت تابعه دارد که معروف ترین و بزرگترین آنها سامسونگ الکترونیکس است. اما به قسمتی می رسیم که در مورد وسط صحبت می کنیم. در زبان کره ای ، حروف چینی را Hanja می نامند. به گفته بنیانگذار سامسونگ، معادل کلمه «سامسونگ» در هانجا سورات و به معنای «سه ستاره» است.

سامسونگ

سه ستاره بر روی لوگوی Samsung 80s

مقامات سامسونگ می گویند این ستاره ها سه ویژگی را نشان می دهند که شرکت برای آنها سخت تلاش می کند. این خواص «بزرگ»، «بی پایان» و «قدرتمند» هستند.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا