لوازم خانگی

خودروی الکتریکی LeSEE، تسلا Model S را هدف گرفته


شرکت چینی لیکواز اولین خودروی برقی رونمایی شد. این شرکت که تا همین اواخر با نام LeTV شناخته می شد، عمدتاً به تولید تلویزیون و لوازم خانگی مشغول بود. خودروی بدون راننده و برقی ظاهری علمی تخیلی دارد.

LeEco مدل S را با خودروی الکتریکی و خودران خود هدف قرار می دهد.

LeSEE در کنار گوشی‌ها، تلویزیون‌ها و هدست‌های واقعیت مجازی LeEco معرفی شد، اما می‌توان گفت که کم و بیش همه این ویژگی‌ها را داشت. LeEco اکنون 28 ماه است که این خودرو را می سازد و گفته است که می خواهد LeSEE را به تنهایی بسازد.

خودروی برقی کاملاً خودران LeEco قرار است در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شود و ارائه اولیه آن بیشتر بر فناوری های داخلی ، خدمات آنلاین و خدمات ابری متمرکز بود. به همین دلیل از مشخصات دقیق این خودرو اطلاعی نداریم.

هنگام معرفی LeSEE، LeEco مستقیماً اعلام کرد که می خواهد سرعت و مسافت بیشتری را نسبت به مدل S تسلا ارائه دهد. در حال حاضر، نمونه اولیه LeSEE حداکثر سرعت آن 209 کیلومتر در ساعت است این سرعت از حداکثر سرعت مدل S حدود 30 کیلومتر در ساعت کمتر است.

در داخل LeSEE یک داشبورد وجود دارد که یک صفحه نمایش تمام لمسی است. فرمان این خودرو در حالت اتوماتیک، به من وارد داشبورد می شود و پنهان می شودبه هنگامی که مداخله راننده لازم است، فرمان از داشبورد خارج می شود.

Lico-Lazy -2 Lico-Lazy -4 Lyco-lesee-6 Lico-Lazy -22 Leco-Lesee-23

منبع: گیزمگ

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا