لوازم خانگی

نمایشگاه نوآوری‌های حمل و نقل سال 2016 در برلین برگزار شد


InnoTrans 2016 این نمایشگاه از 20 سپتامبر تا 23 اکتبر 1995 در برلین برگزار شد. این نمایشگاه که هر دو سال یک بار در پایتخت آلمان برگزار می شود، محصولات و نوآوری های جدید در صنعت حمل و نقل را با تمرکز بر حمل و نقل ریلی ارائه می دهد. زیمنس وی با شرکت در این نمایشگاه محصولات و ایده های جدید خود را به نمایش گذاشت. موضوع امسال زیمنس “تجدید نظر در حمل و نقل” با تمرکز اصلی بر نوآوری های دیجیتال در صنعت حمل و نقل بود.

طبق آمارهای رسمی تا سال 2050 حدود 70 درصد از جمعیت جهان در شهرها زندگی خواهند کرد. در نتیجه ، ما نیاز فزاینده ای به توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی در مناطق شهری می بینیم. زیرساخت هایی که باعث تسریع، تسهیل و کاهش هزینه جابجایی افراد در شهرها می شود. زیمنس با شرکت در Intranet 2016 ایده ها و محصولات جدیدی را معرفی کرد که می تواند آینده روشن حمل و نقل شهری را در دهه های آینده رقم بزند. محصولات جدید زیمنس به طور کلی بر نوآوری دیجیتال متمرکز هستند و این شرکت به دنبال ایجاد انقلابی در صنعت حمل و نقل از طریق دیجیتالی شدن و زیرساخت های هوشمند است. در دنیای در حال تغییر ما، این نوآوری ها کاملا ضروری به نظر می رسند.

در نمودار زیر می توانید روندهای اصلی را که چهره جهان را در چند دهه آینده تغییر خواهند داد، مشاهده کنید.

زیمنس

زیمنس سه حوزه حمل و نقل ریلی هوشمند را در نظر می گیرد:

• پایش و تشخیص عیوب
ایجاد سیستم های ارتباط رادیویی دقیق برای دسترسی به اطلاعات قطار، به دست آوردن اطلاعات لازم برای پردازش در سیستم تشخیص مرکزی و پیش بینی عیوب خودرو در سریع ترین زمان ممکن را ممکن می سازد. به این ترتیب قبل از بروز مشکل فنی، می توان آن را پیش بینی کرد و با تشخیص دقیق علت، خودرو تصادف کرد. مرکز تخصصی تحلیل داده ها در مونیخ آلمان واقع شده است.
• کنترل و هدایت خودکار
بر اساس تجربه گسترده زیمنس در حمل و نقل شهری، امکان کنترل و هدایت خودکار حمل و نقل ریلی منطقه ای و از راه دور وجود خواهد داشت. زیمنس قرار است تا سال 2030 یک شبکه ریلی کاملاً خودکار راه اندازی کند.
• راحتی مسافران با کمک نرم افزار IT
راحتی و آسایش مسافر در قطارها بسیار مهم است. زیمنس از اینترنت و سرگرمی های دیجیتال نهایت بهره را می برد. علاوه بر این، دریافت اطلاعات جامع در مورد پشتیبانی گسترده از مسافران در هنگام سفر به طور قابل توجهی ساده تر، ایمن تر و راحت تر می شود.
زیمنس در این نمایشگاه 6 قطار بسیار جالب را به نمایش گذاشت که شامل قطارهای بدون راننده برای مترو ریاض (بزرگترین پروژه قطار شهری جهان)، قطار OBB Cityjet است که دارای سکوی منعطف قابل استفاده در حمل و نقل شهری، بین شهری و قطار است. به بزرگراه Vellaro در ترکیه گنجانده شده است.

قطارهای سریع السیر و ولار ساخت زیمنس ترکیه

قطارهای سریع السیر و ولار ساخت زیمنس ترکیه

ساخت لوکوموتیو در AlUla

کارخانه زیمنس آلاچ یکی از قدیمی ترین، بزرگ ترین و مدرن ترین تولیدکنندگان لکوموتیو در جهان است که ظرفیت تولید سالانه 200 لکوموتیو را دارد. این کارخانه 175 سال پیش ساخته شد و انواع لکوموتیوهای برقی و دیزلی را تولید می کند. این کارخانه در سال 2010، 30 دستگاه لکوموتیو دیزلی-الکتریکی برای راه آهن ایران تولید کرد و با انتقال فناوری، 120 دستگاه دیگر در خاک ایران ساخت. در کارخانه برادر 800 نفر مشغول به کار هستند.

کارخانه لکوموتیو الاخ

کارخانه لکوموتیو الاخ

کارخانه لکوموتیو الاخ

کارخانه لکوموتیو الاخ

تاریخچه شرکت زیمنس

زیمنس در سال 1847 توسط یک مهندس به نام ورنر فون زیمنس ساخته شد. او یک کارآفرین موفق و یک مخترع باهوش بود که توانست میراث بزرگی از خود به جای بگذارد. در قرن نوزدهم، او رابطه بین علم و فناوری را درک کرد و شرکت خود را در زمینه مهندسی فنی ایجاد کرد. در نمودار زیر می توانید اختراعات اصلی زیمنس را در 170 سال گذشته مشاهده کنید.

زیمنس 2

اکنون پس از گذشت نزدیک به دو قرن، زیمنس AG بزرگترین شرکت مهندسی اروپا با 362000 کارمند در سراسر جهان است که در سال مالی 2015 درآمدی بالغ بر 75.6 میلیارد یورو داشته است. و سیستم های اتوماسیون صنعتی ، تجهیزات پزشکی و سیستم های اعلام حریق.

زیمنس در ایران

تاریخچه شرکت زیمنس در ایران به سال 1246 هجری قمری برمی گردد که تقریباً آغاز فعالیت شرکت می باشد. اما شعبه این شرکت در ایران در سال 1329 به طور رسمی افتتاح شد و اکنون حدود 183 نفر در آن مشغول به کار هستند. زیمنس از ابتدا در ایران در زمینه پروژه های زیرساختی و ساخت زیرساخت های کشور همکاری داشته است. این همکاری در زمینه های مختلف از تولید و انتقال انرژی گرفته تا زیرساخت های ریلی، جاده ها و تجهیزات پزشکی صورت گرفته است.

چند هفته پیش توربین گاز زیمنس کلاس اف به نیروگاه بندرعباس تحویل داده شد.

چند هفته پیش توربین گاز زیمنس کلاس اف به نیروگاه بندرعباس تحویل داده شد.

telegram_ad2_1

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا