لوازم خانگی

اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، تشکچه‌ برقی هایتک بخرید


درد کمر و معده چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن پیشگیری کرد. هر انسانی به ناچار دچار چنین عوارضی می شود و بهتر است قبل از اینکه دچار چنین دردهایی شود ، برای آنها چاره ای اندیشید. اضافه شدن تشک برقی به ای بی سی مگ که می تواند ناحیه خاصی از بدن را گرم کند و عملکرد درمانی دارد، بهانه ای شد تا بهترین نمونه آن را به شما معرفی کنیم. تشک برقی Hi-Tech HI-HP46-A چیزی است که امروز به شما معرفی می کنیم و پیشنهاد خرید آن را می دهیم.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

نسیم طاهریان

نسیم طاهریان کارشناس گروه لوازم خانگی

همه ما درد گرفتگی عضلات را تجربه کرده ایم. شاید بتوان این درب ها را با گرمایش تا حدودی کاهش داد. معمولاً در هر خانه ای یک کیسه آب گرم برای حل این مشکل وجود دارد. اما شاید بهتر باشد از روش‌های جدید کارآمدتر و بهتر استفاده کنید. تشک های برقی راه حل این مشکلات هستند. بسیاری از دردهایی که به صورت دوره ای از آن رنج می بریم و تمام قرص ها و داروهایی که مصرف می کنیم با کمی استراحت و با استفاده از این دستگاه برطرف می شود. تشک برقی Hitech HI-HP46-A یکی از محصولات با کیفیت در این طیف از محصولات است و پوشش نرم و قابل شستشو آن به همراه کنترل دما ، راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیام لطفی

پیام لطفی کارشناس لوازم بهداشتی

من آدم سردی هستم و با اینکه زمستان را دوست دارم، تمام فصل می لرزم! مخصوصاً در شب که هوا خنک تر است، از خوابم لذت می برم. یادت باشد: نه. گاهی یک کیسه را پر از آب داغ می‌کردم و زیر پتو می‌بردم تا خودم را گرم کنم. اما چه خوب است که در ابتدا آنقدر داغ باشد که نتوان به آن دست زد. سپس به زودی و روز به روز ، روز به روز سرد می شود. برای کسی مثل من که اتاقش در زمستان همیشه سرد است، تشک برقی HI-HP46-A راه نجاتی است. لازم به ذکر است که بقیه افراد خانواده گاهی آن را از من قرض می گیرند و به راحتی پرداخت نمی کنند. اندازه تشک برقی با تکنولوژی بالا تمام قسمت بالایی بدن را پوشش می دهد. ضخامت مثل یک پتوی نازک است و راحت می خوابد. وقتی روی حداکثر تنظیم شد، حرارت خوبی تولید می کند و نیازی نیست آن را خاموش کنید و وقتی به اندازه کافی گرمتان کرد، بعد از 1.5 ساعت خاموش می شود. در آخر باید بگویم که خوابیدن با این تشک برقی برای من تبدیل به لذت زندگی شده است و اصلا دوست ندارم آن را به کسی قرض بدهم!

صبا ساداتجو

صبا سعاده جو کارشناس گروه لپ تاپ

هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه در یک رختخواب گرم نیست. اما وای به زمستان سردی که رختخواب سرد و حتی گرم است، باید از سرما بلرزم و گاهی بخوابم. همیشه با خودم فکر می کردم چیزی اختراع می شود که رختخوابم را گرم کند و مرا از سرما نجات دهد. در قدیم، یک بطری آب گرم تا حدودی این کار را انجام می داد. اما خطرناک بودن مادرم تعریف می کرد که یک بار کیسه آب گرم در تختش ترکید و پایش سوخت. حالا او تشک های برقی عالی برای شبهای سرد زمستانی اختراع کرد. حتی برای کسانی که از اسپاسم عضلانی یا بدن درد رنج می برند مفید است. تشک برقی Hi-Tech HI-HP46-A یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید در زمستان بخرید. کافی است چند دقیقه قبل از رفتن به رختخواب این تشک را روشن کنید و اجازه دهید تخت شما کمی گرم شود تا بهترین و لذت بخش ترین خواب ممکن را داشته باشید. این تشک جمع و جور است و به راحتی در همه جا قابل حمل است. همچنین دارای طناب بلندی است که دست و پای شما را مسدود نمی کند. مهمتر از همه این که دارای سیستم اتوماتیک است و اگر تخت شما بیش از حد گرم شود برای تنظیم دما خود را خاموش می کند. به طور خلاصه، اگر می خواهید خوب بخوابید و این هوای بسیار سرد و ترسو را شکست دهید، یک تشک برقی با تکنولوژی بالا بخرید.

خرید محصول ای بی سی مگ


telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا