لوازم خانگی

باتری های BMW i3 برق خانه‌ها را تامین می‌کنند


در طول سال ها، ماشین های الکتریکی به یک فناوری رایج تبدیل شده اند و در جوامع پیشرفته رایج شده اند. پس از گسترش این خودروها ، باتری آنها می تواند کاربردهای دیگری غیر از قدرت خودرو داشته باشد. در حال حاضر ، تسلا در ذخیره انرژی با استفاده از باتری های Powerwall و Powerpack فعالیت بیشتری داشته است. دایملر و نیسان نیز به این رشته تجاری علاقه نشان داده اند. بی ام و با سیستم های ذخیره انرژی خود به بازی پیوسته است.

این سیستم که در نمایشگاه و کنفرانس خودروهای الکتریکی رونمایی شد، از باتری خودروهای BMW i3 استفاده می کند. این باتری ها در ظرفیت های 22 کیلووات ساعت و 33 کیلووات ساعت در دسترس خواهند بود. این باتری ها هم اندازه بسته های باتری فعلی i3 هستند. به گفته مقامات BMW، ظرفیت آن برای تامین برق یک لوازم خانگی و تجهیزات صوتی و تصویری به مدت 24 ساعت کافی است.

این خودروساز همچنین ادعا می کند که سیستم ذخیره انرژی آن اولین سیستمی است که در بازار از باتری های Second Life استفاده می کند. اینها باتری های قدیمی هستند که در خودروهای برقی استفاده می شوند و پس از کاهش ظرفیت آن ها حذف خواهند شد. حتی زمانی که باتری های لیتیوم یونی به دلیل استفاده از خودروهای سنگین خالی می شوند، باز هم ظرفیت قابل استفاده زیادی دارند. BMW در ابتدا فقط از باتری های جدید استفاده می کند، اما بعداً آنها را با باتری های عمر دوم ترکیب می کند.

ب ام و هنوز درباره قیمت باتری های خانگی خود یا زمان عرضه آنها اظهار نظر نکرده است. مانند تسلا، BMW نیز کاربردهای تجاری و خانگی برای باتری های خود دارد.

منبع: Digital Trends

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا