لوازم خانگی

سامسونگ از ماشین لباسشویی پیشرفته خود مجهز به سیستم خشکشویی دوکاره جدید رونمایی کرد


Samsung Electronics سیستم شستشوی FlexWash را در منطقه MENA معرفی کرد که انقلابی در این زمینه ایجاد کرد. این ماشین لباسشویی برای قرار دادن دو ماده شوینده در یک سیستم طراحی شده است، بنابراین مصرف کنندگان گزینه های بیشتری برای شستشوی لباس های خود در هر شرایطی دارند. FlexWash با استفاده از فناوری‌های اصلی شستشوی سامسونگ، پیشرفته‌ترین و انعطاف‌پذیرترین روش‌های شستشو را برای رفع نیازهای خانواده‌های پرمشغله امروزی ارائه می‌کند.

هر واحد شستشوی مجزای نصب شده در این ماشین لباسشویی دارای ویژگی های منحصر به فردی است تا برخی از نیازهای شستشوی روزانه شما را برطرف کند. وان جلویی 23 کیلوگرمی FlexWash (بزرگترین موجود در این کلاس) می تواند لباس های معمولی یا حجیم را بشویید. در عین حال سینک رویه FlexWash 3.5 کیلوگرم به حجم کل دستگاه اضافه می کند که البته برای شستشوی حجم های کمتر و جداگانه لباس ها استفاده می شود. برای شستشوی سریع مقادیر زیاد لباس، کاربر می تواند از هر دو درام به طور همزمان اما با برنامه های مختلف شستشو استفاده کند.

Flex Wash Enamel-Forum 2017- (1)

جورج برکات، مدیر منطقه ای لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا، می گوید: «سبک زندگی مردم تغییر کرده است، به ویژه در مورد کارایی خانه. در سامسونگ ، ما اطمینان حاصل می کنیم که محصولات ما با کاربران ما تکامل می یابد. FlexWash آخرین نوآوری ما است که تمام نیازهای لباسشویی شما را یکباره برطرف می کند و زمان لازم برای انجام این کار را کاهش می دهد. این نوآوری به مشتریان ما این امکان را می‌دهد که فرآیند شستشو را با آزادی عمل و انعطاف‌پذیری زیاد مطابق با روش زندگی خود تنظیم کنند و نه به روش دیگری.

امروزه مشتریان به دنبال روشهای کارآمدتر و م effectiveثرتری برای انجام سریعتر کارها و غلبه بر مشکلات فرایند شستشو هستند و سیستم جدید خشک کردن FlexDry برای تغییر بازار در این عصر طراحی شده است.

سیستم شستشوی جدید FlexWash همچنین از سه فناوری شستشوی اصلی سامسونگ یعنی فناوری EcoBubble، BubbleSoak و Vibration Reduction استفاده می کند. EcoBubble از هوا و آب برای حل کردن مواد شوینده و ایجاد یک کار تمیز کردن حباب قدرتمند استفاده می کند که تا 40 برابر کارآمدتر است. فناوری BubbleSoak همچنین پس از اتمام چرخه شستشوی معمولی ، لباس ها را به طور کامل در حباب فعال فرو می برد و یک چرخه تمیز کردن فوق العاده قوی ایجاد می کند ، در حالی که VRT همچنین سر و صدا و ارتعاش را در هنگام چرخش سریع کاهش می دهد.

Flex Wash Enamel-Forum 2017- (3)

نکته اصلی این است که سیستم FlexWash قابلیت اتصال به اینترنت اشیاء را دارد و ویژگی های هوشمند داخلی به کاربر این امکان را می دهد که دستگاه را با استفاده از گوشی هوشمند خود و برنامه Smart Home سامسونگ کنترل کند. با این اپلیکیشن امکان شروع، توقف و بررسی تمامی چرخه های شستشو برای هر دو دستگاه وجود خواهد داشت.

FlexWash به تازگی برنده جایزه نوآوری در CES 2017 شده است و قبلاً جوایزی را برای نوآوری هایی مانند Activewash در 2015 و AddWash در 2016 دریافت کرده است.

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا