لوازم خانگی

دو روز با تابستان شگفت‌انگیز دیجی‌کالا؛ به‌همراه یک اتفاق دلچسب


ای بی سی مگ بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه ، بار دیگر جشنواره فروش تابستانی حمل.

این یک رویداد بزرگ است که در 18 و 19 اوت برگزار می شود. محصولات متنوعی را برای خرید در اختیار شما قرار می دهد و خرید تابستانی شما را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. حیرت انگیزاین بخش ویژه فروش تابستانی است که در آن هر ساعت 8 محصول جدید با تخفیف های شگفت انگیز ارائه می شود. شایان ذکر است که در دوره های گذشته کالای شگفت انگیز ای بی سی مگ هر 24 ساعت یکبار به روز می شد.

یکی دیگر از ویژگی های شگفت انگیز تابستان، دستگاه تلفن همراه است که کاربران می توانند با هر کلیک به چهار آیتم موبایل ای بی سی مگ دسترسی داشته باشند. این اجناس تخفیف بسیار خوبی دارند و در 40 ست چهارتایی دسته بندی می شوند.

لازم به ذکر است در ایام جشنواره تمامی شهروندان عزیز می توانند خریدهای بالای 100 هزار تومان خود را به صورت رایگان از ای بی سی مگ دریافت کنند.

تابستانی فوق العاده با اجناس متنوع; شامل انواع دستگاه های دیجیتال، لوازم خانگی، مسائل شخصی، خانه و آشپزخانه، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک برگزار خواهد شد.

ای بی سی مگ. پیشروترین شرکت فروش آنلاین کالا در ایران با طیف گسترده ای از کالاهای مختلف، فرصت یک خرید آنلاین خوشایند را برای همراهان همیشگی خود ایجاد می کند.

«تحویل سریع“”تضمین بهترین قیمت“و”ضمانت اصالت کالااین سه اصل اصلی است که ای بی سی مگ همواره در تلاش است تا به آنها پایبند باشد و با رعایت این اصول سطح بالاتری از اطمینان مشتری را در خرید آنلاین به ارمغان می آورد.

منبع: ای بی سی مگ

مسابقه حرفه ای ربات های باری پرنده

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا