لوازم خانگی

از گوشی موبایل لنوو تا بازی فکری جنگا؛ 10 نقد و بررسی برتر هفته


همانطور که می دانید کارشناسان ای بی سی مگ هر روز نقد و بررسی انواع محصولات جدید را می نویسند. ما هر هفته تعدادی از بهترین نظراتی را که به تازگی در Abcmag Mag ارسال شده است برای شما ارائه می دهیم. در این مقاله به معرفی مختصری از هر بررسی می پردازیم. برای خواندن متن کامل، می‌توانید از لینک موجود در انتهای هر مقاله استفاده کنید تا به صفحه آن محصول بروید ای بی سی مگ او می رود. با ما بمان

?

بررسی Lenovo K6 Note

bd5745ca-695a-4cab-a771-8b73d7a4e23a

صادقانه بگوییم لنوو K6 Note مانند سایر اعضای خانواده خود یکی از گوشی های موبایلی است که می تواند با محصولات تمامی برندهای مطرح رقابت کند. به غیر از حافظه داخلی 32 این محصول، سایر مشخصات فنی K6 Note بی نقص و چشمگیر است. صفحه نمایش فول اچ دی، اسپیکرهای باکیفیت و دوربین هایی که به ندرت در محصولات دیگر دیده می شوند، این گوشی موبایل لنوو را به محصولی تبدیل کرده اند که شبیه هیچ محصول دیگری نیست.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

نقد و بررسی دوربین فیلمبرداری GoPro Hero 5 Black Sports

نقد برتر ای بی سی مگ استعراض

Hero 5 Black بهترین دوربین GoPro تا به امروز است. دلیل این کار اضافه کردن تمام ویژگی های دوربین های قبلی و اضافه کردن یک سری دوربین های جدید است. مقاومت در برابر آب نیز یک ویژگی عالی برای داشتن آن است و به دلیل اضافه شدن صفحه نمایش ، استفاده از این دوربین بسیار راحت تر است. تثبیت کننده تصویر نیز چیزی بود که مدت ها منتظرش بودیم. کیفیت فیلمبرداری به اندازه Hero 4 Black است. عکاسی RAW نیز یک ویژگی عالی برای کسانی است که می خواهند با این دوربین واقعاً جدی عکاسی کنند. بنابراین بهترین دوربین ورزشی موجود در بازار در حال حاضر GoPro Hero 5 Black است.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

نقد و بررسی هدفون B&O Beoplay H5

نقد برتر ای بی سی مگ استعراض

ارزش خریدن دارد! این دقیقاً همان چیزی است که هنگام پرداخت برای این هدفون متوجه خواهید شد. جدا از اینکه شما صاحب هدفونی هستید که نام یکی از محبوب ترین برندهای سخت افزار صوتی را یدک می کشد، کیفیت ساخت و صدای بی نظیر آن شما را شگفت زده خواهد کرد. طیف گسترده ای از تلفن ها در انواع سخت و نرم و در اندازه های مختلف که مناسب شرایط استفاده متفاوت است. مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت (در حد تعریق و مه آب) H5 را به محصولی بادوام تبدیل می کند. ظرافت، تنوع رنگ و کیفیت ساخت و صدا بالا، H5 را به انتخابی بی نظیر در بازار هدفون های بی سیم تبدیل کرده است.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

بررسی کارت حافظه Supercend

بررسی کالاهای برتر ای بی سی مگ

کارت حافظه 128 گیگابایتی مدل Transcend Premium از استاندارد سرعت UHS-I با سرعت خواندن اطلاعات تا 60 مگابایت بر ثانیه بهره می برد. ظرفیت بالای این کارت به خریداران اجازه می دهد تا حجم زیادی از اطلاعات از جمله ویدئوهای طولانی، آرشیو موسیقی یا عکس را ذخیره کنند. کیفیت ساخت بالای این کارت باعث می شود در برابر آب، ضربه، مغناطیس، اشعه ایکس و تغییرات دما مقاوم باشد. بنابراین استفاده از آن محدود به هیچ شرایط آب و هوایی نخواهد بود. 128 گیگابایت می تواند برای ذخیره حدود 31000 عکس 8 مگاپیکسلی یا بیش از 16 ساعت فیلم “Ultra HD” کافی باشد. امکان استفاده از نرم افزار رایگان RecoveRx برای بازیابی عکس های پاک شده از دیگر قابلیت هایی است که Transcend برای کارت های حافظه خود معرفی کرده است.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

بررسی جاروبرقی سامسونگ KING-18

برترین محصولات Digicala

سامسونگ یکی از پیشروترین و مهم ترین تولیدکنندگان لوازم الکتریکی در جهان است. محصولات با کیفیت و کارآمد ، به همراه خدمات پس از فروش مناسب در کشورهای مختلف ، روند انتخاب محصولات این شرکت کره ای را ساده کرده است. در مورد جاروبرقی، نباید انتظار یک جاروبرقی آرام را داشت. و صدای این دستگاه نسبتاً بلند است. البته تمیز کردن فیلترها و تخلیه مخزن به کاهش صدا کمک می کند. قدرت این دستگاه در حد نرمال است اما قدرت مکش این دستگاه با دستگاه هایی که قدرت بسیار بیشتری دارند قابل مقایسه است. شاید تنها نقطه ضعف این جاروبرقی عدم کنترل قدرت موتور یا دکمه های استارت و استاپ روی دسته باشد که برای بسیاری که ترجیح می دهند دستگاهی با قیمت کمتر اما قدرتمند و کارآمد خریداری کنند قابل چشم پوشی است. و برخی از گزینه ها را کنار بگذارید.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

Jumping Race Jet Robot Prototype بررسی اولیه

بررسی کالاهای برتر ای بی سی مگ

نمونه اولیه «Jumping Race Jet» با ظاهر سفید و آتشین خود با سرعت یک جت حرکت می کند. این ربات دارای چرخ های پهن است و می تواند به آرامی در همه جهات حرکت کرده یا بپرد. به طوری که بدون هیچ مشکلی از ارتفاع 75 سانتی متری به سرعت می پرد! چشم های ال ای دی این ربات در کنار تصویر زبان های آتشین آن باعث می شود که جنگجوتر به نظر برسد و این پیام را می دهد که می تواند هر کاری انجام دهد. این ربات توسط برنامه FreeFlight هدایت می شود که به صورت رایگان قابل دانلود است. این ربات می تواند 90 یا 180 درجه بچرخد. این ربات توسط گوشی های هوشمند iOS و اندروید کنترل می شود و می توانید شبانه روز با آن بازی کنید.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

بررسی کیف نگهدارنده سرد Orchid Cool

برترین محصولات Digicala

مانند همه کیسه های خنک، کیسه خنک کننده ارکیده حاوی عایق برای حفظ دمای داخلی است. اما چیزی که آن را از سایر محصولات متمایز می کند این است که دارای دو محفظه جداگانه برای ذخیره سازی است. با توجه به این دو محفظه مجزا، امکان نگهداری همزمان غذای سرد در یک محفظه و غذای گرم در محفظه دیگر وجود دارد. با این کیف از یک غذای گرم همراه با دسر یا نوشیدنی سرد لذت خواهید برد. از آنجایی که در لایه میانی دو محفظه از عایق استفاده می شود، می توان از عدم تبادل حرارت بین دو محفظه اطمینان حاصل کرد. عایق مورد استفاده همچنین دارای ساختاری به شکل چندین لنت کوچک است که باعث می شود موارد داخل کیف در صورت برخورد تا حدودی محافظت شود. این کیف تاشو طراحی شده است و می توان آن را به صورت تخت و کم ارتفاع تا کرد. کیف تاشو نیز به راحتی حمل می شود و در صورت نیاز از آن باز می شود.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

بررسی جعبه ابزار کارگاه سلول قابل حمل Power8 WS-3E

نقد برتر ای بی سی مگ استعراض

این محصول اختراع شرکت بریتانیایی Cell با نام Power8 WS-3E است که توجه بسیاری از سازندگان و مشتریان گجت را به خود جلب کرده است. این محصول منحصر به فرد با 8 عملکرد مختلف در جعبه ای با ابعاد و وزن مناسب قرار داده شده است. و البته 8 عملکرد مختلف این ابزار تنوع بسیار جالبی دارد که با استفاده از 4 ابزار مختلف می توان به آن دست یافت. چهار ابزار موجود در کیف و داخل جعبه این محصول عبارتند از: دریل پیچ گوشتی، دیسک اره، اره مویی و چراغ قوه. این کیت مجهز به باتری لیتیوم یونی 18 ولتی 2.6 آمپر ساعتی است که قابلیت اتصال به هر چهار دستگاه محصول را دارد. به عبارت دیگر ، چهار دستگاه موجود برای این گروه با کمک این باتری کار می کنند. قابل حمل بودن این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که از این کیت در هر کجا که می خواهد استفاده کند. همچنین با توجه به ابعاد کوچک این محصول به این نتیجه می رسیم که برای نگهداری آن نیاز به فضای کوچکی دارید. اگر بخواهیم به طور مختصر به وظایف این گروه اشاره کنیم باید گفت که با مته این گروه می توان روی بسیاری از قسمت ها سوراخ کرد و انواع پیچ ها را با شکل های زنجیره ای مختلف باز یا بسته کرد. با اره گرد می توان قطعات مختلف چوب را به اشکال مختلف (ساده، مورب، فارسی و …) برش داد. با کمک اره مویی حتی می توانید قطعات چوبی یا فلزی را به صورت منحنی برش دهید. همچنین از چراغ قوه گروهی برای نورپردازی بهتر به دفتر گروه، روشنایی محیط های تاریک یا در مواقع اضطراری استفاده کنید.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

نقد کتاب One Plus One اثر جوجو مویز

بررسی کالاهای برتر ای بی سی مگ

کتاب «یک به علاوه یک» نوشته «جوجو مویس» با ترجمه «مریم مفتاحی». انتشارات آموت پس از انتشار دو رمان «من پیش از تو» و «پس از تو» جوجو مویس، کتاب دیگری از این نویسنده را با نام «یک به علاوه یک» منتشر کرده است. این یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز است. جوجو مویز، روزنامه‌نگار و نویسنده انگلیسی، متولد 1969 در لندن، فارغ‌التحصیل دانشگاه لندن و یکی از معدود نویسندگانی است که دو بار برنده بهترین رمان رمانتیک از انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شده است. او حدود ده سال است که برای ایندیپندنت می نویسد و تنها سال هاست که می نویسد. من پیش شما هستم، ماه عسل در پاریس، بعد از شما و … تعدادی از کارهای او. این کتاب توسط انتشارات آموت منتشر شده است.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

نقد و بررسی بازی فکری جنگ

نقد برتر ای بی سی مگ استعراض

امروزه بازی های رایانه ای آنقدر زیاد شده اند که جایی برای بازی های خارج از دنیای «صفر و یک» وجود ندارد. اما برخی از بازی هایی که تمرکزشان روی ذهن است، از بازی های رایانه ای پیشی گرفته اند و طرفداران زیادی دارند. از جمله این بازی ها به بازی “Ganga” اشاره می کنیم که تمرکز زیادی می طلبد. این محصول از 48 تکه چوب ساخته شده است; به این ترتیب با قرار دادن 16 ردیف سه گانه بلوک های چوبی، برج آماده شروع بازی می شود. این بازی توسط یک یا چند نفر قابل انجام است. به این ترتیب ، هر بازیکن یکی از مهره ها را کشیده و در بالای برج قرار می دهد. لازم به ذکر است که ابتدا باید ردیف بالایی برج تکمیل شود و سپس به ردیف بالایی منتقل شود. علاوه بر این، قطعه انتخاب شده برای استخراج نباید از چهار ردیف بالای برج باشد. بازیکنان باید قطعات را بکشند تا برج فرو نریزد. با سقوط برج ، بازی به پایان می رسد و هر کسی که باعث ایجاد آن شده است می بازد. بسته به حساسیت بازی می توان قوانین بازی را بین بازیکنان تعیین کرد.

?

بررسی ای بی سی مگ

?

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا