لوازم خانگی

ویندوز 10 خانه‌ها را تصرف می‌کند


همین چند روز پیش شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد دستگاهی به نام Home Hub را برای رقابت با آمازون الکسا و گوگل هوم عرضه کند. دستگاهی که با دستیار صوتی Cortana کار می کند و به دستورات مختلف کاربر پاسخ می دهد. اما اطلاعات جدیدتر نشان می دهد که پروژه مایکروسافت بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کردیم. به نظر می رسد مایکروسافت قصد دارد از ویندوز 10 به عنوان همان سیستم عامل برای اینترنت اشیا استفاده کند.

پس از اعلام اینکه ویندوز 10 روی پردازنده های ARM اجرا می شود ، مایکروسافت قصد دارد به مناطق ضعیف قبلی وارد شود. شایعات حاکی از آن است که این شرکت در آینده محصولاتی را به عنوان رقیب کروم بوک های گوگل عرضه خواهد کرد. حتی از این سیستم عامل در حوزه اینترنت اشیا استفاده می شود.

طبق گزارشات رویداد WinHEC در چین، مایکروسافت در حال آماده شدن برای استفاده از ویندوز 10 در زمینه اینترنت اشیا است. در این رویداد، این شرکت حتی نحوه کارکرد ویندوز 10 با کورتانا را روی یخچال‌ها، ترموستات‌ها و سایر دستگاه‌ها نشان داد.

سخت افزار

مایکروسافت قصد دارد کورتانا را روی دستگاه های مختلف قرار دهد. گفته می شود که Windows 10 Creator Update چندین ویژگی اینترنت اشیا را معرفی می کند. واضح است که مایکروسافت قصد دارد با ویندوز 10 وارد تمام زمینه ها شود. این سیستم عامل در گوشی ها، رایانه ها و لوازم خانگی مختلف استفاده می شود.

منبع: زد نت

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا