لوازم خانگی

با پلتفرم یادگیری عمیق ال‌جی آشنا شوید


الاجیه در حال توسعه یک فناوری هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری عمیق است و قصد دارد از ابزار توسعه هوش مصنوعی در تمام بخش‌های تجاری الاجیه استفاده کند. این امر در راستای افزایش سرعت تولید محصولات جدید با آخرین تکنولوژی موجود است.

فناوری DeepThinQ 1.0 طی سال گذشته با راه اندازی آزمایشگاه هوش مصنوعی ال جی در کره و تسریع تحقیقات توسعه یافته است. این پلتفرم ادغام هوش مصنوعی با طیف گسترده ای از محصولات را تسهیل می کند و به توسعه دهندگان محصولات ال جی اجازه می دهد تا از فناوری یادگیری عمیق در محصولات آینده این شرکت استفاده کنند. در راستای استراتژی برند ThinQ AI که به تازگی راه اندازی شده است، محصولات ال جی توسعه یافته با فناوری DeepThinQ (از دستگاه های تلفن همراه گرفته تا لوازم خانگی) تجربه کاربری منحصر به فردی را برای مشتریان فراهم می کند. این کار با اتصال طیف گسترده ای از فناوری ها و محصولات از طریق یک پلت فرم هوش مصنوعی انجام می شود.

فناوری DeepThinQ 1.0 کاربردهای هوش مصنوعی مانند صدا، تصویر و تشخیص چهره و همچنین تشخیص فضا و بدن انسان را بهبود می بخشد و طی سال ها از طریق اطلاعات جمع آوری شده در مورد عادات کاربران محصولات ال جی تکامل یافته است. فناوری DeepThinQ 1.0 از ابتدا با ذهنیتی متنوع و آزاد ساخته شده است و می تواند طیف گسترده ای از پلتفرم های عامل مانند Android، Linux و webOS را پشتیبانی کند.

محصولات توسعه یافته بر روی پلت فرم DeepThinQ را می توان از طریق سرورهای ابری آن آموزش داد و با گذشت زمان هوشمندتر شد. این توانایی یادگیری در هسته DeepThinQ قرار دارد و به محصولات هوش مصنوعی ال‌جی اجازه می‌دهد نه تنها از محیط اطراف خود آگاه باشند، بلکه الگوی رفتاری کاربر را نیز شناسایی کنند. به عنوان مثال، کولر گازی ال جی ThinQ با تشخیص سبک زندگی کاربر در طول زمان، دمای اتاق را به طور خودکار بر اساس سلیقه کاربر خنک می کند. فناوری LG Vehicle Monitor نیز حالات و رفتار راننده را تشخیص می دهد و متوجه می شود که راننده احساس خواب آلودگی می کند. فناوری ThinQ همچنین می تواند با یادگیری رفتار اکثر سرنشینان، موسیقی، نور و دمای هوای داخل خودرو را به طور خودکار تنظیم کند.

فناوری DeepThinQ در حال حاضر در حال شکل دادن به بخش های تجاری و خانگی با محصولات خاص است. ربات فرودگاه ال‌جی که در فرودگاه بین‌المللی اینچئون کار می‌کند، از کاهش نویز محیط برای بهبود تشخیص صدا و ارتباط بهتر با مسافران استفاده می‌کند. ربات جاروبرقی ال جی تفاوت بین صندلی و سگ را تشخیص می دهد و بر اساس آن حرکت می کند.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا