لوازم خانگی

برندگان مسابقه‌ی جام برترین‌های دیجی‌کالا معرفی شدند


چهارشنبه 30 مارس 2017، برندگان جوایز ای بی سی مگ “جوایز ای بی سی مگ” آنها طی مراسمی در مرکز دانش ای بی سی مگ معرفی شدند. در این مراسم خبرنگاران، نمایندگان برندها، کاربران منتخب و جمعی از مدیران و کارکنان ای بی سی مگ حضور داشتند. در پایان این مراسم، نمایندگان برندها، سپر ستایش و کاربران برگزیده جوایز نفیسی دریافت کردند.

جام برتر ای بی سی مگ به مدت یک هفته از سه شنبه 22 اسفند لغایت دوشنبه 28 اسفند 96 در کانال اینستاگرام ای بی سی مگ مگ برگزار شد. ای بی سی مگ مگ رسانه آنلاین فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ و یک وب سایت پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، فناوری و بازاریابی محتوا است.

در این مسابقه کاربران ای بی سی مگ مگ به بهترین محصولات فناوری و ایده های سال گذشته در دسته بندی های مختلف از گوشی های هوشمند گرفته تا لپ تاپ، تبلت، گجت، نوآوری و لوازم خانگی ایرانی و خارجی رای دادند. در نهایت بهترین محصولات سال با رای کاربران انتخاب شدند و از بین کاربران 7 نفر به قید قرعه برنده 7 جایزه بزرگ شدند.

اسامی محصولات انتخاب شده در هر دسته به شرح زیر است:

تخته: مایکروسافت سرفیس پرو 2017

لپ تاپ: مک بوک پرو 2017

گوشی های هوشمند: آیفون 10

یک ابزار: ایکس باکس وان ایکس.

لوازم برقی ایرانی: ماشین لباسشویی اسنووا SWM840

لوازم خانگی خارجی: جاروبرقی رباتیک شیائومی SDJQR01RR

بهترین نوآوری های سال: طراحی گلکسی اس 8 سامسونگ

اسامی کاربران خوش شانس هر دسته به شرح زیر است:

تخته: مسعود حیدری – جایزه سرفیس پرو 2017

لپ تاپ: Mohamed Reda Hello – جایزه لپ تاپ سرفیس

گوشی های هوشمند: محمدمهدی بهرامیان – جایزه: آیفون 10

یک ابزار: هادی گلالت – جایزه: ایکس باکس وان ایکس.

لوازم برقی ایرانی: محمدعلی مقیمی زاده – جایزه: یخچال ساید بای ساید امرسون

لوازم خانگی خارجی: علی دوربان مقامی – جایزه: تلویزیون منحنی ال ای دی سامسونگ 55 اینچ

بهترین نوآوری های سال: معین حمیدی – گلکسی اس 8 پلاس

این مراسم روز چهارشنبه با سخنرانی نماا رسول زاده مدیر ارشد واحد محتوای ای بی سی مگ برگزار شد. واحد محتوای ای بی سی مگ با بیش از 130 پرسنل یکی از بزرگترین واحدهای فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ است و از تیم های مختلفی از جمله ای بی سی مگ مگ، کارخانه محتوا، استودیو خلاق و بازاریابی محتوا تشکیل شده است.

جوایز ای بی سی مگ برای سومین سال با همکاری تیم های ای بی سی مگ مگ از واحد محتوا و تیم های مختلف بازاریابی از واحد بازاریابی ای بی سی مگ برگزار شد. نیما رسول زاده به بیان دستاوردهای بزرگ مسابقات امسال پرداخت و آمار شگفت انگیزی از حضور مردم در این رویداد اعلام کرد. مسابقه امسال 6.9 میلیون بازدید و بیش از 1 میلیون بازدید در اینستاگرام، ای بی سی مگ مگ داشت. در این مسابقه کاربران ای بی سی مگ مگ در اینستاگرام 590 هزار کامنت ارسال کردند.

در طول رقابت جوایز ای بی سی مگ امسال، چندین برند با یک یا چند نامزد محصول، کاربران شبکه های اجتماعی را تشویق کردند تا در مسابقه شرکت کنند و به محصول مورد نظر خود رای دهند.

مسابقه جوایز ای بی سی مگ در حالی برگزار شد که فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ اقدام به برگزاری برنامه های فروش ویژه نوروزی و فوق العاده کرد. 12.12 کمپین بزرگ برای مشتریان خود ارزش قائل شود. در کمپین 12.12، اقلام مختلف موجود در ای بی سی مگ تا 6 روز با تخفیف شگفت انگیز فروخته می شود.

سال آینده جوایز ای بی سی مگ یا جوایز ای بی سی مگ 97 در اسفندماه برگزار می شود.


برای عضویت در خبرنامه ای بی سی مگ مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا