لوازم خانگی

بهترین فرصت برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی!


دوشنبه ها، سه شنبه ها و چهارشنبه های این هفته، تعداد زیادی از محصولات گروه آرایشی و بهداشتی فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ با «تخفیف ویژهفروخته شد. این محصولات از لوازم آرایشی مانند رنگ مو، رژلب و کرم پودر گرفته تا محصولات بهداشتی مانند کرم های جوان کننده را شامل می شود.

در جشنواره “بهترین شانس”، هر هفته تعداد زیادی کالا از یکی از گروه های کالایی در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ با تخفیف های هیجان انگیز به فروش می رسد.

بهترین فرصت برای خانم های سرسخت

اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که به زیبایی و زیبایی خود علاقه مند هستید، این هفته بهترین فرصت برای خرید هر چیزی است که نیاز دارید. اگر به دنبال تغییر رنگ موی خود هستید یا می خواهید یک کرم پودر گیاهی خوب داشته باشید، اگر به دنبال مجموعه ای از لوازم آرایش چشم مانند سایه های روشن و زیبا، برس، ریمل و چند مداد چشم رنگی هستید، تخفیف ویژه این هفته است. بهترین شانس شما

در هر سنی، یک رنگ براق یا رژلب براق جدید می تواند لبخند را به لب شما بیاورد. پس بهترین فرصت این هفته لوازم آرایشی ای بی سی مگ را از دست ندهید.

هر هفته مجموعه ای جدید از محصولات

در هفته های آینده کالاهایی در دسته بندی های مختلف از دستگاه های دیجیتال گرفته تا لوازم خانگی، گجت ها، لوازم برقی و خودرویی با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ عرضه خواهند شد.

و بنابراین دوشنبه ها، سه شنبه ها و چهارشنبه های این هفته (4 تا 6 شهریور 96) به فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ بیایید و در آن شرکت کنید جشنواره بهترین شانسشانس خود را در خرید لوازم آرایشی که بیشتر به آن نیاز دارید امتحان کنید.

“بهترین فرصت” را برای هفته های آینده از دست ندهید!

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا