لوازم خانگی

برکت به خانه: فرصت خرید ملزومات و سوغات حج


با نزدیک شدن به ماه ذی الحجه و فرا رسیدن موسم حج امسال، خیل عظیمی از هموطنانمان راهی سرزمین وحی خواهند شد. زیارت خانه خدا، حرم پیامبر اکرم و ائمه شیعه آرزوی بسیاری از مسلمانان است و فرصت سفر به مکه و مدینه گاهی برای دوستداران پناهگاه الهی تنها یک بار اتفاق می افتد. سفری معنوی که مسافران آن برای تطهیر نفس و انجام فریضه الهی به راه افتادند. سفری خالی از پیوندهای دنیوی که هدفش ایجاد انزوای ملکوتی بین بنده و خداست.

خرید سوغاتی برای دوستان و عزیزان یک رسم قدیمی زیارتی بود. مسئولی زیبا و مهربان به نمایندگی از یاد و خاطره عزیزان در دل مسافری از سرزمین وحی الهی. از قدیم الایام هرکس برای دیدن مسافری از حج برمی‌گشت، با هدیه‌ای کوچک و پربرکت، گاه سوغاتی از سفر خانه خدا تا آخر عمر برمی‌گشت. انواع هدایا که گاه بدون توجه به قیمت مادی ارزش معنوی استثنایی داشت و گیرنده آن هدایا را بسیار خوشحال می کرد. اما گاهی خرید چنین هدایایی برای دوستان و عزیزان که گاه تعداد زیادی را شامل می شد، شرایط سختی را برای مسافر سرزمین وحی ایجاد می کرد.

همه ساله در موسم حج ارز زیادی برای خرید هدایا و سوغات از کشور خارج می شود که گاهی صرف خرید اقلام گران قیمت و بی کیفیت سوغاتی می شود. کالاهایی که نه نشان از لطف سرزمین وحی دارد و نه کیفیت و کاربرد آن برای استفاده دوستان و عزیزان. از سوی دیگر زائران همواره از گذراندن ساعات طولانی در مغازه ها و مراکز خرید ابراز نارضایتی کرده اند. حضور کوتاه مدت زائران در شهرهای مکه و مدینه که معمولاً باید برای زیارت و فعالیت های معنوی مورد استفاده قرار گیرد، گاه در تهیه هدایا و سوغات گم می شود. از طرفی حمل و نقل هدایا که بعضاً جزء بزرگی از بار زائران می شود، برای مسافران و خود باربرها مشکل ایجاد می کند.

برنامه حج و حج امسال با همکاری فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ کمپینی را با عنوان «برکت امت» راه اندازی کرد. مسافران سرزمین وحی می توانند قبل از سفر تمامی مایحتاج خود را از طریق فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ خریداری کنند. از طریق این جشنواره، مایحتاجی مانند لباس و حوله احرام به راحتی در دسترس مسافران است و در روزهای گرم و قبل از فرا رسیدن موسم حج، به راحتی در دسترس مسافران به سرزمین الهی قرار می گیرد. زائران برای این سفر علاوه بر لباس احرام به تجهیزات و سایر لوازم نیاز دارند. تهیه لوازم بهداشتی برای مراقبت های بهداشتی در این سفر همواره یکی از دغدغه های زائران بوده است. جشنواره «برکت به خانه» با جمع آوری تمامی این محصولات، مسافران این سفر معنوی را بی درنگ در دسترس قرار داده است.

علاوه بر ملزومات سفر، امکان خرید سوغاتی برای دوستان و عزیزان قبل و بعد از سفر نیز وجود دارد. حضور ده گروه با انواع کالاهای ایرانی این امکان را به زائران می داد تا در مدت اقامت خود در شهرهای مقدس مسلمانان با آرامش خاطر و آرامش خاطر به زیارت و انجام مراسم معنوی بپردازند. در سال حمایت از کالای ایرانی تلاش شد تا تمامی کالاهای این جشنواره ساخت ایران باشد و برکت صرف شده برای خرید هدایای حج به سفره کارگران ایرانی بازگردد. اجناس موجود در جشنواره «برکت به خانه» با تخفیف‌های مختلف عرضه می‌شوند و گاه تا پنجاه درصد قیمت کالا شامل تخفیف می‌شود. تحویل این کالاها ساده است و در صورت خرید بالای صد هزار تومان به آدرسی که خریدار در تهران مشخص کرده و با هزینه بسیار کم در شهرستان ها به صورت رایگان تحویل داده می شود. گروه های کالایی متنوع شامل هدایای ارزشمند و منحصر به فرد برای تمامی سنین می باشد که زائران عزیز می توانند در این جشنواره انواع هدایایی را برای تمامی عزیزان خود بیابند.

کالاهای این جشنواره در گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شود: لوازم سفر حج، لوازم احرام، کفش و پوشاک، لوازم برقی، لوازم خانگی غیر برقی، لوازم آرایشی، لوازم صوتی و تصویری، فرهنگی و هنری، لوازم شخصی، لوازم ورزشی و … غذا. نوشیدنی و بازی امسال در موسم حج، خرید مایحتاج این سفر معنوی، هدیه و سوغاتی برای دوستان و عزیزان راحت تر از همیشه خواهد بود. با خرید از فرقه های مختلف این عید و همچنین اختصاص زمان ارزشمند سفر به زیارت و امور معنوی، برکت در خانه ما باقی بماند.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا