لوازم خانگی

جشنواره‌ی «جمعه به خرید» یک روز دیگر تمدید شد


جشنواره بدنی جمعه برای خرید برای یک روز دیگر تمدید شد. این بدان معناست که تا پایان شنبه 25 دسامبر برای خریدهای هیجان انگیز خود وقت دارید.

حراج بزرگ جمعه سیاه در سراسر جهان از سومین جمعه آذر آغاز شد. همزمان با این حراج، ای بی سی مگ جشنواره هیجان انگیزی به نام «جمعه تا خرید» برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و رکوردهای ای بی سی مگ و فروشگاه های اینترنتی زیادی در کشور جابه جا شد که گزارش دقیق آن پس از پایان جشنواره اعلام می شود. .

خبر خوب این است که به درخواست کاربران، ای بی سی مگ جشنواره را برای یک روز دیگر تمدید کرد.

در این جشنواره فراموش نشدنی تعداد زیادی از محصولات از محبوب ترین کالاهای دیجیتال با تخفیف ویژه به فروش می رسد و برای هر سن و سلیقه ای پیشنهادات ویژه در نظر گرفته شده است.

چه خبر از «جمعه تا خرید» ای بی سی مگ؟

بیش از 3000 کالای دیجیتال، 2000 لوازم آرایشی، 2000 اقلام ورزشی، 1000 کالای مرتبط با خودرو، و 1000 کالای محبوب از لوازم خانگی گرفته تا عطر و ادکلن، همراه با کالاهای رایج در صنایع دستی، لوازم خانگی و اقلام بارداری. کودک تخفیف های باورنکردنی دریافت می کند.

  • 50% تخفیف در اجناس مختلف

  • ارسال رایگان برای خریدهای بالای 50000 تومان به سراسر ایران

فرصت را از دست ندهید و تا دیر نشده وارد سایت ای بی سی مگ شوید، محصولات مورد علاقه خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

جشنواره جمعه برای خرید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا