لوازم خانگی

اسپیکر هوشمند LG ThinQ معرفی شد


وقتی صحبت از بلندگوهای هوشمند می شود، دو شرکت بزرگ در این زمینه در حال حاضر آمازون و گوگل هستند. اسپیکر آمازون اکو در فصل تعطیلات به یکی از پرفروش ترین ها در آمازون تبدیل شده است. همچنین به نظر می رسد که اپل و سامسونگ با معرفی بلندگوهای هوشمند خود به این مبارزه خواهند پیوست. البته به نظر می رسد ال جی با معرفی اسپیکر هوشمند LG ThinQ که مجهز به دستیار هوشمند گوگل است، گوی سبقت را در دست گرفته است.

ال جی با معرفی اسپیکر هوشمند LG ThinQ از اپل و سامسونگ پیشی گرفت.

به گفته ال‌جی، «این شرکت با گوگل همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که LG ThinQ می‌تواند تمام راحتی برای داشتن دستیار هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد. بلندگوی هوشمند LG ThinQ فقط یک همراه هوشمند نیست، بلکه یک رابط صوتی شخصی برای کنترل است. لوازم خانگی ال جی او هست”.

این شرکت همچنین بر “کیفیت بالای” صدا در این هدست تاکید دارد. با این حال، این می تواند تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی داشته باشد. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و ویژگی های اسپیکر هوشمند LG ThinQ نداریم، اما فکر می کنیم این ابزار باید بتواند تقریباً هر کاری را که از دستیار هوشمند گوگل انتظار داریم انجام دهد. بنابراین احتمالا این اسپیکر از نظر عملکرد بسیار شبیه به اسپیکرهای گوگل هوم خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این اسپیکر در دست نیست. اطلاعات بیشتر در مورد اسپیکر هوشمند LG ThinQ احتمالا در نمایشگاه CES 2018 که به زودی آغاز می شود در دسترس خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا