لوازم خانگی

اسپیکر هوشمند سامسونگ اواخر سال 2018 راهی بازار می‌شود


اگر به دستیار صوتی Bixob سامسونگ علاقه دارید، ممکن است بخواهید با این دستیار هوشمند یک اسپیکر هوشمند نیز تهیه کنید. در واقع شایعات زیادی در مورد ساخت اسپیکر هوشمند سامسونگ وجود دارد. به همین دلیل است که DJ Koh، رئیس بخش موبایل سامسونگ در MWC 2018 گفت که اسپیکرهای هوشمند سامسونگ تا قبل از پایان سال 2018 وارد بازار خواهند شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ ساخت اسپیکر هوشمند با دستیار صوتی بیکسبی را تایید کرده است. به نظر می رسد این محصول در دسامبر 2018 با قیمتی کمتر از 200 دلار وارد بازار شود.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این اسپیکر هوشمند وجود ندارد و نمی دانیم که چگونه به نظر می رسد. به احتمال زیاد این هدست با تمامی دستگاه های سامسونگ اعم از گوشی، لوازم خانگی و تلویزیون های این شرکت کار می کند.

مدیر موبایل سامسونگ اشاره کرد که بلندگوی هوشمند این شرکت محصولی سطح بالا خواهد بود که می تواند با محصولاتی مانند پنل خانگی اپل رقابت کند. بنابراین این یک بلندگوی هوشمند سامسونگ مانند Amazon Echo.com و Google Home Mini نخواهد بود.

منبع: theverge


برای عضویت در خبرنامه ای بی سی مگ مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا