لوازم خانگی

ترین‌های جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالای سال 98


از 5 تا 7 آگوست امسال، ای بی سی مگ جشنواره فروش شگفت انگیزی را “با دمای بالا شگفت انگیز” برگزار می کند. در این جشنواره هزاران محصول در دسته بندی های مختلف با تخفیف های متنوع تا 70 درصد ارائه می شود. به همین مناسبت نگاهی به کالاهای فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ انداختیم و شاخص ترین اقلام را با ویژگی هایی انتخاب کردیم. در ادامه با این ترفندها آشنا خواهید شد.

هزاران محصول با تخفیف های شگفت انگیز در انتظار شما هستند!

در جشنواره “دمای بالا شگفت انگیز” می توانید هزاران محصول در دسته های مختلف را با تخفیف های شگفت انگیز از ای بی سی مگ خریداری کنید. محصولات سوپرمارکت تا 35. تخفیف، آرایش تا 30. تخفیف، تجهیزات خانه و آشپزخانه تا 45. تخفیف، تجهیزات تفریحی و مسافرتی تا 45. تخفیف، لباس و لوازم جانبی تا 50. تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا 45. تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که در این مقاله ارائه می کنیم از محبوب ترین محصولات ای بی سی مگ هستند. برخی از این کالاها در ایام جشنواره با تخفیف عرضه می شوند. ضمناً می توانید تا پایان 16 مرداد برای محصولاتی که جزء تخفیفات ویژه جشنواره نیستند از کدهای تخفیف هیجان انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادها را دوست ندارید، می توانید در ایام جشنواره به سایت ای بی سی مگ مراجعه کنید و در میان هزاران محصول عالی، محصول مورد علاقه خود را بیابید. مطمئناً محصولاتی را خواهید یافت که شما را هیجان زده خواهند کرد.

وارد وب سایت ای بی سی مگ شوید

محبوبترین

گروه من 2

این عنوان متعلق به یک گجت پوشیدنی است. مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 2 محبوب ترین محصول در بین مشتریان ای بی سی مگ است. تا به امروز نزدیک به 2300 نقد و بررسی برای این محصول در صفحه محصول آن نوشته شده است و بیش از 999 خریدار این محصول را به دیگران پیشنهاد داده اند. شاید راز این محبوبیت در کیفیت این محصول باشد. شیائومی که در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین برندها تبدیل شده است، اهمیت زیادی به کیفیت ساخت و طراحی محصولات خود می دهد. ساعت هوشمند Mi Band 2 قدم های شما را می شمارد، ضربان قلب شما را محاسبه می کند، تماس های تلفنی یا اعلان ها را به شما اطلاع می دهد و بسیاری از کارهای دیگر را انجام می دهد. این دستگاه باید همیشه همراه کاربر خود باشد و جدا کردن آن از دست به دلایل مختلف آزاردهنده است. شیائومی به محصول شما توجه کرده و به گونه ای طراحی کرده است که خیلی زود با آن راحت خواهید شد. این مچ بند ضد آب است و نیازی نیست هنگام شستن دست ها آن را بردارید. اما شاید مهمترین ویژگی باتری خازنی آنها باشد. زمانی که این دستبند را شارژ کردید، تا حدود یک ماه دیگر نیازی به شارژ مجدد آن ندارید. بندهای سیلیکونی و فلزی طراحی شده برای این النگو بر جذابیت آن افزوده و با تهیه این بندها می توانید مچ دست خود را با نوع پوشش خود هماهنگ کنید.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

عجیب ترین

سنگ پا برقی

هزاران محصول در جشنواره شگفت‌انگیز دمای بالا امسال وجود دارد، و باید چیزی بین این تعداد کمی عجیب باشد. اما احتمالاً یکی از عجیب ترین کارهایی است که برای بسیاری از مردم انجام می شود! سنگپا سالهاست که به طور سنتی در تمام خانه های ایرانی یافت می شود و همه ما استفاده از آن را امتحان کرده ایم، حتی اگر به طور مرتب از آن استفاده نکنیم. قرار دادن کلمه “برق” در کنار نام چنین محصول سنتی در اولین برخورد بسیار عجیب است. اما اگر با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید، خواهید دید که با یک محصول بسیار کاربردی روبرو هستید. زیرپایی برقی شول مجهز به غلتکی است که به کمک موتور این دستگاه می چرخد. این غلتک حاوی ذرات ریز کریستالی است که سلول های مرده را از کف پا و پاشنه پا جدا می کند و به نرمی و سلامت پا، قلب دوم ما کمک می کند. این زیرپایی با 4 عدد باتری قلمی کار می کند و غلتک آن به راحتی قابل تعویض است.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

سرگرم کننده ترین

تشک بادی اینتکس

تابستان و فصل شنا در استخرها و دریاچه های اطراف شهر است. محصولی که عنوان خوش طعم ترین محصول جشنواره را دریافت کرد، تشک بادی آناناسی است.اینتکس یکی از بزرگترین و معروف ترین برندهای لوازم جانبی بادی است که با استفاده از مواد پی وی سی و چاپ مرغوب، تشک بادی تولید می کند. این تشک بادی می تواند بهترین انتخاب شما برای رفتن به استقبال تابستان فوق العاده باشد.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

بزرگترین

یخچال ساید بای ساید

قسمت اجناس بزرگ و بزرگ در کالای ای بی سی مگ بیشتر شامل لوازم خانگی می باشد. یخچال و ماشین لباسشویی و اجاق گاز و مانند آن کالاهای بزرگ و سنگینی هستند. البته علاوه بر وسایل آشپزخانه، محصولات عالی دیگری مانند پیانو دیجیتال نیز وجود دارد. در جشنواره امسال اقلام بزرگ متنوعی از جمله یخچال فریزر سامسونگ HM34 با وزن 123 کیلوگرم و ارتفاع 178 سانتی متر به نمایش گذاشته می شود که بزرگترین محصول جشنواره خواهد بود. یخچال و فریزر ساید بای ساید 332 لیتر ظرفیت دارد و فضای ذخیره سازی فراوانی را برای خانواده های پرجمعیت فراهم می کند. این یخچال سیستم خنک کننده دوگانه دارای جریان خنک کننده یکنواخت چند جریانی بوده و توانسته به کلاس مصرف انرژی A+ دست یابد.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

فندک

دستبند سیلیکونی

روبروی یخچال غول پیکر هیتاچی، یک دستبند سیلیکونی شگفت انگیز وجود دارد. فقط دستبند هوشمند سیلیکونی 0.4 گرم این سنگین ترین و سبک ترین محصول جشنواره امسال است. این دستبند سیلیکونی در رنگ های مختلف ساخته شده و هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. قطر داخلی این دستبند 6.5 سانتی متر است و با اینکه وزن سبکی دارد مقاومت بسیار خوبی دارد. دستبندهای سیلیکونی از مواد بسیار نرمی ساخته شده اند که با آن نگران خطرات باز شدن، افتادن و حتی گرفتن دستبند نباشید و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

مفید ترین

پنکه

در آن روزهای گرم تابستان، شاید مفیدترین عنصر یک پنکه باشد که تحمل گرما را آسان‌تر می‌کند. پنکه Maidia FS40-13VR یکی از محصولات شگفت انگیز جشنواره شگفت انگیز دما بالا 1997 می باشد که نوع باد این پنکه در سه حالت عادی، معمولی و بی صدا قابل تنظیم است و این حالت ها از روی پنل روی فن قابل تنظیم می باشد. یا به کمک ریموت کنترل آن و از دور. اگر گرمای این روزهای تابستانی شما را نیز آزار می دهد، بد نیست در جشنواره شگفت انگیز دمای بالا نگاهی به این فن و دیگر طرفداران بیاندازید.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا