آشپزی

طرز تهیه چوروس؛ شیرینی محبوب و اصیل ایتالیایی


هر کشوری در جهان کیک و شیرینی مخصوص به خود را دارد که با فرهنگ و تاریخ آن کشور مرتبط است. از شیرینی دانمارکی محبوب در ایران گرفته تا کروسان فرانسوی، اکلر، کیک شیر روسی و…. شیرینی های محلی و سنتی بیشماری در ایران وجود دارد که در این مقاله نمی گنجد. این همه محبوبیت و تنوع کیک و شیرینی باعث شد تصمیم بگیریم در این آموزش آشپزی شیرینی های ایتالیایی بسیار خوشمزه ای را از مطالب آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ آموزش دهیم که طعم آن با شکر و دارچین به قدری خوب است که در نهایت خیس می شوند – شیرینی درست شده یک میان وعده عالی برای روزهای پاییزی با ما همراه باشید تا نحوه تهیه دوره را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه گروه کر

طرز تهیه گروه کر

Chorus یک دسر خوشمزه و آسان اسپانیایی است که تقریباً شبیه بامیه است. این دسر یک گزینه عالی برای صبحانه یا شام همراه با چای و قهوه است.

طرز تهیه گروه کر

عناصر

  • آرد سفید: 1 وعده
  • آب: یک ترازو
  • شکلات تخته ای: به میزان دلخواه
  • کره: 80 گرم
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • دارچین: یک قاشق غذاخوری
  • شکر: 4 قاشق غذاخوری
  • نمک و پودر وانیل: 1/4 قاشق چایخوری

طرز تهیه گروه کر

طرز تهیه گروه کر

1.
برای تهیه کرک ابتدا 1 پیمانه آب، 3 قاشق غذاخوری شکر، پودر وانیل و کره را در قابلمه ای بریزید و بگذارید بجوشد و اجازه دهید کره و شکر کاملا حل شوند. وقتی اطراف قابلمه به جوش آمد، قابلمه را از روی حرارت بردارید.

طرز تهیه گروه کر

2.
پس از برداشتن ظرف از روی حرارت، آرد را یکدفعه اضافه کنید و سریع هم بزنید تا خمیری به دست آید.

در این مرحله نمک را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. سپس خمیر را به ظرف دیگری منتقل کرده و با پارو باز کنید تا خنک شود.

طرز تهیه گروه کر

3.
بعد از اینکه خمیر از روی اجاق افتاد و خنک شد (لازم نیست خمیر کاملا خنک شود، کافی است کمی از روی حرارت بیفتد)، تخم مرغ ها را یکی یکی به خمیر اضافه می کنیم. ابتدا یک تخم مرغ را اضافه کرده و با همزن برقی هم بزنید. بعد از مخلوط کردن، تخم مرغ دوم را اضافه کنید و دوباره 2 تا 3 دقیقه بزنید تا یکدست شود.

طرز تهیه گروه کر

4.
در این مرحله زمانی که تخم مرغ ها به خوبی با مواد مخلوط شدند، خمیر نهایی باید به همان قوام چسبندگی در عکس برسد.

طرز تهیه گروه کر

5.
در این مرحله لوله طرح دار را داخل قیف گذاشته و خمیر را داخل قیف می ریزیم.

در قابلمه ای مقداری روغن بریزید (به طوری که خمیر کاملاً داخل روغن شود) و بگذارید خوب داغ شود. سپس خمیر را که داخل قیف ریختیم لوله کرده و داخل روغن داغ سرخ می کنیم.

طرز تهیه گروه کر

6.
پس از آماده شدن کرک، شکر و دارچین را در یک کاسه مخلوط کرده و کر را به شکر و دارچین آغشته کنید.

می توانید گروه کر را با شکلات آب شده سرو کنید و لذت ببرید.

ای بی سی مگMag Talent این بستری برای کشف، کسب و انتشار استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند به راحتی فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، توانایی، انگیزه و اشتیاق ساختن یک ویدیو را دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره Digicala Mag Talent

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا